1. sayfa
selam arkadaşım biraz daha ayrıntılı anlatırsan yardımcı olayım 1ayırma rulmanı değiştimi 2 ayırma çatalı değiştimi 3 volan yüzeyi incelendimi zedelenme varmı diye 1 İNCİ VİTES DİŞLİNDENDE ŞÜPHELENİYORUM                     | 
            
| 
sadece baskı balata değiştiği söylendi ikisindede takım olarak şikayetimi ciddiye alan bile yok sadece binip 2 tur atıp normal dediler bakalım pazartesi ne diyecekler eğer baskı balata değişip hallicede bir fatura çıkarsa önce Fiat la görüşüp olmazsa tüketici mahkemesine gideceğim ancak bunları yapmadan yapmam gereken birşey varmıdır onu merak ediyorum  edit: 1. vites dişlisinde birşey olmaması lazım çünkü 2. ve 3. vitestede yarım debriyaj yapamassın aynı durum oluyor  | 
            
arkadşım ustaya diyeceksin ben bu balataylamı uğraşcam ya diye SON KEZ DAHA BAKSINLAR EĞERKİ BİRDAHA AYNI SORUN ÇIKARSA MAHKEMEYE VEREBİLİRSİN AMA DAHA ERKEN GİBİ YANİ DUCATO İLE FALAN GÖRÜŞTÜKTEN SONRA                  | 
            
| az önce gösterdim bu sorunun farklı olduğunu öncekinin farklı olduğunu söylediler bence aynı tabii pazartesi akşam 18:00 da uğrayacağım ısınınca balata görmek istediler uygun bir sonuç çıkmazsa Fiat la görüşüp tüketici mahkemesine gideceğim trafik yok zorlama yok balata 20.000 yapmıyor şnanın güzergahımda frene bile basmıyorum o kadar az trafikte kalıyorum toplam güzergahım zaten max. bir seferde 12.5 km yapıyorum yahu nedir bu aravanın derdi anlamış değilim ben bu araba ile anadolu yakasından avrupa yakasına hergün geçiyor olsam inanın yolda kalırım | 
| 
Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun....eğer defalarca baskı balatayı değiştiğin halde bi problem varsa....o halde sorunu baskı - balatada arama....  1) Aracı geri viteste kaldırmayı dene...bak bakalım böyle bi problem olacak mı......eğer olmassa yukarda bi arkadaşın dediği gibi sorun 1. vites dişli - senkromeçleri ile alakalı olabilir. Tabi bu kesin sonuç vermez çünkü araçlar sürekli ileri gitmelerinden olsa gerek geri gidişlerde daha rahat kalkarlar...senin dikkat etmen gereken geri kalkış ile ileri kalkış arasında müthiş bir fark var mı... 2) Aracın önden çekişli ise ıstavroz dişlilerin vites kutusunun içindedir bunlar bi boşluk yapmış olabilir. 3) Volant dişlinin yüzeyi bozulmuştur. Bu yüzden yeni balatayı da kendi şekline göre uyduruyordur. Taşlanması gerekebilir. Çünkü belirli bir süre sonra oluyor diyorsun.... 
  | 
            
| geri vitesin 1. vitesten bir farkı yok aynı titreme ondada var | 
Tamam dediğin gibi ise...bence o zaman volant dişline bi baktır ya da bildiğim kadarı ile baskı - balatanın orda yay gibi bişi olması lazım...bence bunlarla alakalı.....volant dişlinin taşlanması gerekebilir... 
  | 
            
| bugün servisteydim tekrar bir test sürüşüne çıktık ilk başta yine birşey olmadığı yönünde tespitte bulundular biraz arabayı kullanınca ne kadar titrediğinin farkına vcardılar sanırım cuma günü tekrar bırakacağım ilgilenecekler bakalım. | 
| 
uzun tutamıyorsunuz ayağınızı yarım debriyaj yapamazsınız yokuş ta   bu ifaden biraz ilginç hep yarım debriyaj mı kullanırsın aracını ? yokuşlarda ışıklarda fren yerine yarım debriyajmı yaparsın ?  | 
            
| 
yapmayın hocam  bende hata yok,ifade edememiş olabilirim.  cuma günü sabah servisteydim, sonunda servisteki arkadaşlar hiçbir şeyi kontrol etmeden 2 seferdir sadece baskı balata değiştiklerini sözlü olarak ifade edip aracı bakıma aldılar. saat 14:30 da aracım gül gibi teslim edildi sorun çözüldü. araçla ilgilenen usta yol testinde olduğundan konuşamadım ancak volanın taşlandığını biliyorum baskı balata tekrar değişmiş başka birşey değiştimi öğrenemedim.  | 
            
 demekki volan fabrika yapmış (sanayide fabrika yapmak deniyor) tornalayınca aynı fren disklerindeki gibi gibi düzeltilmiş , onla geçmiş olsun                   | 
            
1. sayfa
        
174.000 de tekrar periyodik bakımda arıza kartına debriyaj şikayetimi yazdırdım yine birşeyin olmadığı söylendi ve 187.000 deyiz artık araba titremiyor hoplamaya başladı ilk kalkışta pazartesi tekrar gideceğim
arabayı personel servisinde kullanıyorum sadece kendim sürerim kimseye emanet vermem arabamı serviste ilk sordukları arabanın okul servisi yapıp yapmadığı ve kimin kullandığı oluyor kullanıcı hatası diye kilitleyecekler bu sefer eminim ancak arabamı çok özenli ve dikkatli kullanırım kesinlikle böyle bir ihtimal yok
ilk kalkarken titreyerek kalkıyor araç sonraki vites değişimleri normal ama biraz uzun tutamıyorsunuz ayağınızı yarım debriyaj yapamazsınız yokuş ta
sabahları olan servislerimde gayet güzel kullanılıyor ama akşama doğru biraz balata mı ısınıyor nedir o zaman çekilmez oluyor artık
kullandığım bütün araçları 200.000 - 250.000 ve üzeri km lerde sattım ve en ufak bir baskı balata şikayetim oluşmadı ama yaktın beni ducato durumu var şimdi
daha önce bu tarz sorunlar yaşayan veya bu konularda bilgisi olan arkadaşlar varsa izlemem gereken prosedür nedir servise gitmeden önce veya sonra bilgi verirlerse sevinirim
ilgilenecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
                        
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dreamiga -- 20 Nisan 2009; 1:31:48 >