Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
59
Cevap
2698
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Q6600 İLE E8500 ARASINDA KALDIM :(
A
18 yıl (3098 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar forumu araştırmama rağmen 2 işlemci arasında bir karşılaştırma bulamadım.Şuan Q6600 kullanıyorum OC vs yapmıyorum.E8500 e baktığımda hem mimarisi hemde GHZ i yüksek olduğunu gördüm.Ama bu 2 çekirdek Q6600 4 çekirdek.Biri 6mb ön bellek biri 8mb.Birinin FSP si 1333 birinin 1066.İnanın karar veremedim...

Hangisini önerirsiniz ? yardımcı olursanız sevinirim.Bugün alacağım çünkü

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



H
18 yıl (961 mesaj)
Yüzbaşı

Hocam yaptığın işe bakarak karar vermelisin ama şu an kullandığın işlemci 4 çekirdekli bir işlemci geleceğe yönelik olarak düşünürsen bence bu çok daha isabetli bir karar olmuş. 8500 sadece standart hızları açısından senden hızlı başka bişey vaad etmiyor bana göre. Sistemin güzel gözüküyor. o anakartla azcık oc yapabilirsin bence cpu yu


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
18 yıl (2855 mesaj)
Yarbay

su anki sistemin bence ii bu popüler islemcini degistirmek istedigini anlayamadım yeni teknoloji farkılıgı ön planda bir tek bu nedenle inişli cıkışlı farklılıklar görülebilir


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
18 yıl (3098 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

zaten bu işlemciyi 3.0 da full stabil kullanabilsem düşünmeyeceğim bile değiştirmeyi.Ama OC den pek anlamıyorum.O yüzden yapamıyorum.Asus Maximus ve Q6600 kullanan ve OC yapan bir arkadaş var ise lütfen yardım etsin.2.4 beni gerçekten kesmiyor

Bu arada yardımlarınızdan dolayı teşekkürederim...


Bu mesaja 2 cevap geldi.
İ
18 yıl (353 mesaj)
Yüzbaşı

ilahi adamım ya kafana taktığın şeye bak.
O iki işlemcinin arasında öyle aman aman bir fark olsa vallahi bir tarafımı kıracam.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
18 yıl (3098 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

yaw 2.4 olduğunu görünce moralim bozuluyor işte.


Bu mesaja 3 cevap geldi.
İ
18 yıl (353 mesaj)
Yüzbaşı

Birde o 2.4 GHz nin 4 çarpanı olduğunu görsen...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
18 yıl (299 mesaj)
Teğmen

quote:

Orjinalden alıntı: alitopal

yaw 2.4 olduğunu görünce moralim bozuluyor işte.



hocam overclock bölümünde nasıl yapılacağı anlatılıyor bi bak istersen



A
18 yıl (3098 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: izzetguntalaz

Birde o 2.4 GHz nin 4 çarpanı olduğunu görsen...



yaw görüyorum ama ne bileyim ezelden beri 3.0 ve üstü ghz lere olan bir aşkım var

Ama kafaya koydum OC yapıcam bu akşam.Forumu baştan sona okuyorum...

400 X 9


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
18 yıl (864 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: alitopal

zaten bu işlemciyi 3.0 da full stabil kullanabilsem düşünmeyeceğim bile değiştirmeyi.Ama OC den pek anlamıyorum.O yüzden yapamıyorum.Asus Maximus ve Q6600 kullanan ve OC yapan bir arkadaş var ise lütfen yardım etsin.2.4 beni gerçekten kesmiyor

Bu arada yardımlarınızdan dolayı teşekkürederim...



benim merak ettiğimde o.c. dan anlamıyorsun ve de yapmıyorsunda ne diye gittin anakartı Maximus formula ve ramleri tracer aldın ki? yazık olmuş paracıklara..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
18 yıl (3098 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: kadir_metallica


quote:

Orjinalden alıntı: alitopal

zaten bu işlemciyi 3.0 da full stabil kullanabilsem düşünmeyeceğim bile değiştirmeyi.Ama OC den pek anlamıyorum.O yüzden yapamıyorum.Asus Maximus ve Q6600 kullanan ve OC yapan bir arkadaş var ise lütfen yardım etsin.2.4 beni gerçekten kesmiyor

Bu arada yardımlarınızdan dolayı teşekkürederim...



benim merak ettiğimde o.c. dan anlamıyorsun ve de yapmıyorsunda ne diye gittin anakartı Maximus formula ve ramleri tracer aldın ki? yazık olmuş paracıklara..




hemen söyliyim

Ramler ışıklı olduğu için modifiye kasama çok yakıştı.Eee CPU Q6600 ramler ballistix VGA XFX 8800 GTS 512.Bunun yanına ne alıcaktım


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
18 yıl (1198 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: alitopal


quote:

Orjinalden alıntı: kadir_metallica


quote:

Orjinalden alıntı: alitopal

zaten bu işlemciyi 3.0 da full stabil kullanabilsem düşünmeyeceğim bile değiştirmeyi.Ama OC den pek anlamıyorum.O yüzden yapamıyorum.Asus Maximus ve Q6600 kullanan ve OC yapan bir arkadaş var ise lütfen yardım etsin.2.4 beni gerçekten kesmiyor

Bu arada yardımlarınızdan dolayı teşekkürederim...



benim merak ettiğimde o.c. dan anlamıyorsun ve de yapmıyorsunda ne diye gittin anakartı Maximus formula ve ramleri tracer aldın ki? yazık olmuş paracıklara..




hemen söyliyim

Ramler ışıklı olduğu için modifiye kasama çok yakıştı.Eee CPU Q6600 ramler ballistix VGA XFX 8800 GTS 512.Bunun yanına ne alıcaktım



Arkadaşım şu konudakihttp://forum.donanimhaber.com/m_22460774/tm.htm sistem tam sizin sisteme benziyor. Arkadaşta zaten Q6600 işlemcisi ile işlemciyi oc yapmış. Sende aynı uygulamayı yaparsan çok rahat 3.0 ghz'de kullanırsın. Ben şuanda imzamdaki sistemde stok fanla kullanıyorum o değerde ve çok memnunum. Çok rahat çıkıyor ve çok stabil kullanılıyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ekorender -- 31 Mayıs 2008; 12:53:24 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
18 yıl (2951 mesaj)
Yarbay

hocam bütün voltajları autoya al ramlari çarpan olarak 2 ye ayarla ve işlemci çarpanını 390*9 yap alsana gülk gibi 3510 Mhz ben bu şekilde çok rahat kullanıyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
18 yıl (6390 mesaj)
Yarbay

Elinde öyle bir anakart varken o.c yapmaman ayıp gibi bişey

400*9 yaparsan voltaj olarakda 1.425-1.450 yeter diye düşünüyorum belki o anakarta fazla bile gelir benim dandirik anakartta ben bu degerlerde kullanıyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
18 yıl (2951 mesaj)
Yarbay

valla ben E6600 1,425 volt 400*9 da kullanıyorum hatta 1,585 v 499*8 kullanıyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
18 yıl (8626 mesaj)
Yarbay

Bence 4 çekirdek te ghz ye bakmak biraz saçma çünkü 4 tane çekirdek biri 2 çekirdek ondan biraz fazla ghz li yeni çıkan c2d ler





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ducard -- 1 Haziran 2008; 1:05:40 >

M
18 yıl (2720 mesaj)
Binbaşı

2160 al rahat 3.4 - 3.6 ya çıkarsın
quote:

Orjinalden alıntı: alitopal

yaw 2.4 olduğunu görünce moralim bozuluyor işte.



Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
18 yıl (543 mesaj)
Yüzbaşı

Sakın kendi işlemcini satıpta 2 çekirdekli alma yazık olur:D


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
18 yıl (2951 mesaj)
Yarbay

4ever Q6600 G0



T
18 yıl (27078 mesaj)
Yarbay

arkadaşlar bu geleceğe yönelik yatırımları boşverin gitsin ya..
zamanında x2leride bu şekilde sattılar millete,
alın karşınıza q6600leri ve 8x leri bakın performansı hangisi iyi geliyosa kullanın.. yarın lazım olur diye işlemci alınmaz bu zamanda..
amd ile intel yiyolar birbirlerini.. tadını çıkartmak lazım

quote:

Orjinalden alıntı: honneur

Hocam yaptığın işe bakarak karar vermelisin ama şu an kullandığın işlemci 4 çekirdekli bir işlemci geleceğe yönelik olarak düşünürsen bence bu çok daha isabetli bir karar olmuş. 8500 sadece standart hızları açısından senden hızlı başka bişey vaad etmiyor bana göre. Sistemin güzel gözüküyor. o anakartla azcık oc yapabilirsin bence cpu yu


Bu mesaja 1 cevap geldi.