| Hocam yaptığın işe bakarak karar vermelisin ama şu an kullandığın işlemci 4 çekirdekli bir işlemci geleceğe yönelik olarak düşünürsen bence bu çok daha isabetli bir karar olmuş. 8500 sadece standart hızları açısından senden hızlı başka bişey vaad etmiyor bana göre. Sistemin güzel gözüküyor. o anakartla azcık oc yapabilirsin bence cpu yu |
su anki sistemin bence ii bu popüler islemcini degistirmek istedigini anlayamadım yeni teknoloji farkılıgı ön planda bir tek bu nedenle inişli cıkışlı farklılıklar görülebilir |
zaten bu işlemciyi 3.0 da full stabil kullanabilsem düşünmeyeceğim bile değiştirmeyi.Ama OC den pek anlamıyorum.O yüzden yapamıyorum.Asus Maximus ve Q6600 kullanan ve OC yapan bir arkadaş var ise lütfen yardım etsin.2.4 beni gerçekten kesmiyor Bu arada yardımlarınızdan dolayı teşekkürederim... |
|
ilahi adamım ya kafana taktığın şeye bak. O iki işlemcinin arasında öyle aman aman bir fark olsa vallahi bir tarafımı kıracam. |
hocam overclock bölümünde nasıl yapılacağı anlatılıyor bi bak istersen |
yaw görüyorum ama ne bileyim ezelden beri 3.0 ve üstü ghz lere olan bir aşkım var Ama kafaya koydum OC yapıcam bu akşam.Forumu baştan sona okuyorum... 400 X 9 |
benim merak ettiğimde o.c. dan anlamıyorsun ve de yapmıyorsunda ne diye gittin anakartı Maximus formula ve ramleri tracer aldın ki? yazık olmuş paracıklara.. |
hemen söyliyim Ramler ışıklı olduğu için modifiye kasama çok yakıştı.Eee CPU Q6600 ramler ballistix VGA XFX 8800 GTS 512.Bunun yanına ne alıcaktım |
Arkadaşım şu konudakihttp://forum.donanimhaber.com/m_22460774/tm.htm sistem tam sizin sisteme benziyor. Arkadaşta zaten Q6600 işlemcisi ile işlemciyi oc yapmış. Sende aynı uygulamayı yaparsan çok rahat 3.0 ghz'de kullanırsın. Ben şuanda imzamdaki sistemde stok fanla kullanıyorum o değerde ve çok memnunum. Çok rahat çıkıyor ve çok stabil kullanılıyor. |
| hocam bütün voltajları autoya al ramlari çarpan olarak 2 ye ayarla ve işlemci çarpanını 390*9 yap alsana gülk gibi 3510 Mhz ben bu şekilde çok rahat kullanıyorum |
Elinde öyle bir anakart varken o.c yapmaman ayıp gibi bişey 400*9 yaparsan voltaj olarakda 1.425-1.450 yeter diye düşünüyorum belki o anakarta fazla bile gelir benim dandirik anakartta ben bu degerlerde kullanıyorum. |
| valla ben E6600 1,425 volt 400*9 da kullanıyorum hatta 1,585 v 499*8 kullanıyorum |
| Bence 4 çekirdek te ghz ye bakmak biraz saçma çünkü 4 tane çekirdek biri 2 çekirdek ondan biraz fazla ghz li yeni çıkan c2d ler |
2160 al rahat 3.4 - 3.6 ya çıkarsın
![]() |
| Sakın kendi işlemcini satıpta 2 çekirdekli alma yazık olur:D |
4ever Q6600 G0 |
|
arkadaşlar bu geleceğe yönelik yatırımları boşverin gitsin ya.. zamanında x2leride bu şekilde sattılar millete, alın karşınıza q6600leri ve 8x leri bakın performansı hangisi iyi geliyosa kullanın.. yarın lazım olur diye işlemci alınmaz bu zamanda.. amd ile intel yiyolar birbirlerini.. tadını çıkartmak lazım
|
Hangisini önerirsiniz ? yardımcı olursanız sevinirim.Bugün alacağım çünkü
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.