Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
8
Cevap
2944
Tıklama
0
Öne Çıkarma
ASUS S3FG Arızası ve Firmanın Ayıbı
T
17 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar dün bu laptopu eksen bilgisayardan aldık, cihazın adaptörü çalışmıyor doğal olarak şarj olmuyor ne yapmamız lazım, eğer teknik servis asus türkiyeye yönlendirirse benim bu ürünü idae etme hakkım yasal olarak varmı. Asus türkiyeye gidecek zamanım yok malesef işlerim yoğun, asusun böyle bir hatayı nasıl yaptığını anlamış değilim 1000 dolar para veriyoruz ve dandik bir şarj aleti bozuk çıkıyor bu aletler denenmiyormu ki anlamış değilim ve moralim çok bozuk

yorumlarını bekliyorum

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Technologs -- 13 Mayıs 2008; 14:31:39 >

U
17 yıl
Yüzbaşı

30 gün içinde arıza çıkarsa değişim hakkınız var. eksen bilgisayara geri götürebilirsiniz


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
17 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: unhappyboy

30 gün içinde arıza çıkarsa değişim hakkınız var. eksen bilgisayara geri götürebilirsiniz


Arkadaşlar Kadıköy eksen bilgisayarı aradım, ürünü 15 gün içinde iade etme hakkım oldugunu ve iade edip aynı ürün ile değişimini yapmak istediğimi belirttim. Bana iade için doğa raporu denilen bir raporun alınması gerektiğini söylediler. ASUS teknik servisini aradım ve doğa raporunun verilmesi için ürünü teslim alıp 7 gün beklemem gerektiğini söylediler, böyle bir saçmalık dünyanın neresinde var bilemyorum...

Asus alacaklara sesleniyorum ürünleri almadan önce bir defa daha düşünün.

Bugun tüketici hakları koruma derneğine gidip şikayet ediyorum bakalım bu işin sonu ne olacak....

Ürünü alalı 2 gün oldu iade etmem için 7 gün bekletiyorlar, satışı 5 dk iadesi 7 gün böyle saçmalık mı olur...



Bu mesaja 2 cevap geldi.
D
17 yıl
Binbaşı

DOA kapsamı; yurtdışında azcık farklı bir anlamı olsada Türkiye'de kısaca "çok erken bozulan" anlamında kullanılıyor.
Ben Acer marka bir önceki laptopumu USB leri çalışmadığı için servise gönderdim bu kapsamda iade aldılar.

Ama bu Asus servisinin dediği 7 günün anlamı ve gayesi nedir çözemedim. Tam bir Türkiye klasiği. Aldığım saat hiç çalışmayan bir alet niçin 7 gün bekleyeyimki; ne bu yaa; bunun bir kuluçka dönemi felanmı varki?

Acaba Asus servisi yeniden arayıp belki başka biriyle konuyu konuşsanız farklı bir cevap alabilir misiniz?

Bazen servisteki kendi engin bilgisizliğine göre zırvalayabiliyor da!

Geçmiş olsun. Duruma bakılırsa %100 haklısınız söke söke alırsınız hiç dert etmeyin.



B
17 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: Technologs


quote:

Orjinalden alıntı: unhappyboy

30 gün içinde arıza çıkarsa değişim hakkınız var. eksen bilgisayara geri götürebilirsiniz


Arkadaşlar Kadıköy eksen bilgisayarı aradım, ürünü 15 gün içinde iade etme hakkım oldugunu ve iade edip aynı ürün ile değişimini yapmak istediğimi belirttim. Bana iade için doğa raporu denilen bir raporun alınması gerektiğini söylediler. ASUS teknik servisini aradım ve doğa raporunun verilmesi için ürünü teslim alıp 7 gün beklemem gerektiğini söylediler, böyle bir saçmalık dünyanın neresinde var bilemyorum...

Asus alacaklara sesleniyorum ürünleri almadan önce bir defa daha düşünün.

Bugun tüketici hakları koruma derneğine gidip şikayet ediyorum bakalım bu işin sonu ne olacak....

Ürünü alalı 2 gün oldu iade etmem için 7 gün bekletiyorlar, satışı 5 dk iadesi 7 gün böyle saçmalık mı olur...




Eksen sorumluluğu direk asus a atmış,aracı firma olarak tüm işlemleri onun yapması gerekiyordu.Evet değişim süresi ortalama 7 gün sürüyor ancak telefonla onunla bununla siz uğraşmak zorunda değilsiniz


Bu mesaja 1 cevap geldi.
U
17 yıl
Yüzbaşı

asusa aras kargo ile ücretsiz yolla. değişim istiyorum diye kocama yaz. arızayıda güzelce yaz.
yapman gereken tek şey bu. Sonra eksene götüreceksin o kadar


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
17 yıl
Onbaşı

Bizim ülkemizde ki tenik servislerden çektiğimizden daha kötü durumda olan ülkeler varmı çok merak ediyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
17 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar dün ASUSUN çamlıca kısıklıdaki servisine bayrampaşadan kalkıp 3 saat yol çekerek zar zor gittim servise girdim ve laptopu 2 gün önce aldığımı şarj adaptörünün bozuk oldugunu ve bu adaptörün bugun yenisi ile değiştirilmezse doa raporu isteyeceğimi söyledim ve anında adaptörün değişimini yaptılar.

Bir daha alacağım ürünleri kesinlikle 150 - 200 ytl fazla vererek vatan bilgisayardan alma kararı aldım. Vatandan aldıgınız bir üründe bu tarz arıza oldugunda anında ürünü yenisi ile değiştirdiklerini bi arkadaşımdan duydum.

Laptopu alalı 2 - 3 gün oldu, şu çektiğim çileye bak

ASUSUN ayıbını ben sağda solda sürünerek ona buna rica ederek neden çekmek zorundayım

1500 ytl paramızla rezil olduk kısacası, alşveriş yapacak arkadaşlar ürünü almadan önce bu tarz bir problem çıktığında servisiyle uğraşmadan direk aldıgı yerden ürünü değiştirme garantisini alıp alışveriş yapsınlar



Bu mesaja 1 cevap geldi.
V
17 yıl
Yarbay

Forum kurallarını okuyun önce....



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.