Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
6
Cevap
611
Tıklama
0
Öne Çıkarma
24' monitörde 1920*1200 için ekran kartı ve psu tavsiyesi
N
19 yıl (160 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

benq 24" ekran alıyorum 1920*1200 de oyun oynamayı düşünüyorum makul düzeyde oyun oynatacak ekran kartı ne önerirsiniz arkadaşlar?

http://www.gigatek.com.tr/urun.php?id=1966 bu ekran kartını düşündüm ben, 500 milyon civarı bir kart, daha yüksek fiyatlı bir kart alamam gibi gözüküyor şu an.

Birde eğer bu kartı alırsam (8800GTS) güç kaynağı olarak kaç wattlık birşey önerirsiniz? Şu an asus kasalar ile gelen standart 400 watt'lık güç kaynağım var. Bu yetmez sanırım? :)

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nelson -- 15 Eylül 2007; 16:25:15 >

O
19 yıl (8974 mesaj)
Yarbay

24 ekran için hocam senin gtx ayarında yada hd2900xt 1gb lık modelinin ayarında bir kart alman lazım adam gibi oyun oynaman için...
buda psu ve büyük ihtimalle kasa değişikliği demek...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
19 yıl (6464 mesaj)
Yarbay

hocam 24' de çok büyük yaw

o çözünürlükte 8800gts ile oynayabilmen için detayları kısmak gerekebilir. o kadar para verip detay kısmak da pek mantıklı değil açıkcası.

@oerdem in de dediği gibi ya gtx/2900xt seçeneklerine bakacaksın yada ekranı 22' e düşüreceksin ki bana sorarsan ikinci seçenek daha makul.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
19 yıl (485 mesaj)
Yüzbaşı

512Mb HD2900XT cok rahat yeter o cözünürlüğe


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
19 yıl (160 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

24" alacak olmamın sebebi sadece 24lerin full hd destekliyor olması. Bu saatten sonra full hd desteklemeyen bir monitör almam. Zaten önceliğim oyun değil, HD film izleme amaçlı alıyorum monitörü. Ama böyle bir monitör almışken oyun da oynarım diyorum. 512Mb HD2900XT düşünebilirim ama kaç watt bir güç kaynağı almam gerekir 2900XT için?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
İ
19 yıl (1026 mesaj)
Yüzbaşı

512mb 2900xt alırım diyorsan en az gerçek 500w bi psu ya ihtiyacın olur bence...tabi diğer bileşenlerinde önemli ..işlemci,hdd,optic sürücü falan filan..500w tan yukarı çıkar ama düşmez..çünkü o ekran kartı elektrik sobası gibi bişi ...sömürüyo





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isomania -- 15 Eylül 2007; 17:16:09 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
19 yıl (143 mesaj)
Çavuş

Psu o kadar gözünü korkutmasın hocam ya 2. elde var ucuza 70-80e 500w fsp marka hemde...2900xt ve o psuyu al



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.