Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
8
Cevap
448
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Turkcell’in Hattımı Rehin Alması
E
3 ay
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Turkcell beni tam tamına 3 gündür çileden çıkardı. Resmen hattımı rehin aldılar.
20 yıldır kendi adıma olan hattı kullanamıyorum.

Olay çok basit aslında. yeni bir telefon aldım, mevcut e-sim hattımı yeni telefona aktarmak istiyorum.
fakat turkcell sağ olsun, iphone'da e-sim aktarımını desteklemiyor. neden? tamamen duygusal...`:paranız batsın` mecburen turkcell mağazasının yolunu tuttum.

sürpriz: hattım kurumsal gözüküyor. ama ortada ne bir şirketim var ne de aktif bir vergi kaydım. zamanında şahıs şirketi gibi tanımlanmış ama ortada bir şirket de yok.
şirket yetkilisi, hat kullanıcısı da benim.`:tek kişilik dev kadro`

vergi numaram aktif gözükmediği için de işlem yapamıyorlar.

bu durumda:

yeni e-sim veremiyorlar,

yeni fiziki sim de veremiyorlar,

hattı bireysel'e çeviremiyorlar,

başka birinin üstüne devredemiyorum,

hattı komple iptal bile edemiyorum.

resmen kendi hattımı kullanamıyorum.

3 gündür hem müşteri hizmetlerini aramadığım birim kalmadı, 3 farklı turkcell mağazası ile görüştüm. dün 4 saatimi mağazada geçirdim ama sorun hâlâ yerli yerinde.

şimdi düşünün, telefonum kaybolmuş ya da çalınmış olsa, muhtemelen “geçmiş olsun” deyip kapatacaklar telefonu.

müşteri temsilcisinden yeni bir qr kodu istedim, gönderemiyor.
“mail atın” dediler. ıslak imzalı dilekçe + kimlikle mail attım. dönen cevap: “bilgileriniz günceldir.”

yok yere 3 gündür uğraşıyorum ve hâlâ kendi hattımı kullanamıyorum.

Eski telefonumdan e-sim'i kaldırıp ilk aldığım qr koduyla yeni telefonuma tanımlamayı deneyebilirim ama işe yaramazsa tamamen telefonsuz kalacağım.

Turkcell pişmanlıktır.

önerlerinizi bekliyorum.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
3 ay
Yarbay

Böyle şeyler Turkcel de olur
İşin ucunda Turkcel varsa herşey beklenir .

İlk aldığınız kodun kaç kullanımlık olduğunu kontrol edip hareket edin
Bide btk ya yazın süreç daha hızlı ilerler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
3 ay
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Hocam merhaba,

Turkcell kurumsal iletisim musteri hizmetlerinden biri 20 kullanım diyor, diğeri çalışmayabilir riske girmeyin diyor.

btk basvurusunu webden mi yoksa edevletten mi yapmaliyim?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @krkmz1666
K
3 ay
Yarbay

E sim nasıl işliyor nasıl yapıyorlar bilgim yok .

e devlet üzerinden giriş yapmanız lazım .

Siteye girmek için e devlete yönlendirecek

Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi




Bu mesajda bahsedilenler: @envoytr
B
3 ay
Yüzbaşı

Hat statüsü sistemden düzeltilmesi gerekli, hızlı sonuç alamazsınız bence hattınızı farklı operatöre taşıyın tekrar isterseniz dönersiniz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

B
2 ay
Onbaşı

Deneyimlemiş biri olarak söyleyim eski telefonunuza erişim varsa ondan e simi silin yeni telefonunuza eski e-sim barkodu okutun aktif olacaktır.Bende öyle oldu



X
2 ay
Moderatör

Vergi no gerekiyorsa e devletten vergi no ya bakılabiliyor oradan bakıp söyleyebilirsiniz eğer sisteme kayıt edilecekse vs.

Geçmiş olsun, inşallah en kısa sürede düzelir



B
2 ay
Yüzbaşı

eski telefondan simi kaldırıp ilk anda e-simi eklediğiniz qr ile ekleyebiliyor olmanız lazım. 3 gün önce yaptım bu işlemi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
0
2 ay
Teğmen

+1.

Önceki cihazdan eSIM profilini silmeniz şartıyla QR tek kullanımlık değil.




Bu mesajda bahsedilenler: @berkantkz
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.