26 şubatta taahhütü bitecek olan tarifem varken mobil uygulamadan uygun fiyata sunulan Prime Netflix 60 GB tarifesine 12 Ocakta geçiş yaptım. Ancak o günden beri Netflixe ücretsiz kayıt olmam için gereken linki göndermediler. Üstelik Netflixe kayıt olmazsam kampanyadan tam yararlanmadığım için tarife ücretim daha yüksek gelecekmiş. Linki Mobil uygulama veya sitede online işlemlere girip tarife ve paketlerim kısmındaki Netflix İşlemleri'ne tıklayarakta alabileceğim söylendi ancak Mobil uygulamada böyle bir seçenek hiç yok siteden girdiğimde var ancak tıkladığımda hata alıyorum. Resimleri ekledim.
Sorunumu 8 gündür çözemediler ve çözeceklerine inanmıyorum BTK'ya dahi şikayet yazdım ancak çözüm yok. 26 ocakta faturam kesilecek. Şuan eski tarifeden cayma bedeli 795₺. 26 ocak sonrası yeni geçiş yaptığım tarife indirimi yüksek olduğu için cayma bedeli dahada artacak.
Nasıl bir yol izlemeliyim? Sorunum çözülmüyor onlarca kez aradım tek yaptıkları kayıt açmak. Cayma bedelini ödeyip numaramı taşırsam Tüketici Hakem Heyetine başvurup paramı geri alabilir miyim veya ne yapmalıyım? Şimdiden teşekkürler.
Netflix hesabımı nasıl aktifleştirebilirim? Tarifeniz kapsamında cep telefonunuza gönderilen SMS’te bulunan link üzerinden Netflix hesap oluşturma sayfasına bağlanıp e-posta ve şifre girerek hesabınızı aktifleştirebilirsiniz. Mevcut Netflix hesabınız varsa mevcut hesabınızın e-postası ile kaydolabilir veya yeni hesap oluşturabilirsiniz. SMS ile gelen linke ulaşamamanız halinde yapılacaklara “Netflix aktivasyon linkimi bulamadım” alanından ulaşabilirsiniz. 4. Netflix aktivasyon linkimi bulamadım veya süresi doldu, ne yapabilirim? Aktivasyon yapabilmek için linke tıklayabilirsiniz. Link üzerinden Türk Telekom Online İşlemler hesabınıza giriş yaptıktan sonra “Netflix İşlemlerim” sekmesi altında “Aktivasyon Linki Gönder” butonu ile Netflix hesap oluşturma sayfasına ulaşabilirsiniz. Linke ulaşamamanız halinde belirtilen adımları izleyebilirsiniz.
Sorunumu 8 gündür çözemediler ve çözeceklerine inanmıyorum BTK'ya dahi şikayet yazdım ancak çözüm yok. 26 ocakta faturam kesilecek. Şuan eski tarifeden cayma bedeli 795₺. 26 ocak sonrası yeni geçiş yaptığım tarife indirimi yüksek olduğu için cayma bedeli dahada artacak.
Nasıl bir yol izlemeliyim? Sorunum çözülmüyor onlarca kez aradım tek yaptıkları kayıt açmak. Cayma bedelini ödeyip numaramı taşırsam Tüketici Hakem Heyetine başvurup paramı geri alabilir miyim veya ne yapmalıyım? Şimdiden teşekkürler.
< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >