1. sayfa
Yarın tekrar kontrol edin cayma bedeli cikmaz |
Konuyu TürkTelekom a açtığınızdan TürkTelekom da bu gece kesilen fatura yok Kesim tarihinizi kontrol edin Amacınız ne dir bilmiyorum ama Başka taahhütünüz yoksa yeni Fatura dönemine girince ceza çıkmaz Taahhüt yazıp 5555 e yollayın cezai bedel gelir Üstüne bide Faturanızı ekleyin |
Fatura tarihim yarın geceymiş. Neden böyle beni yalancı çıkarma çabası amacım ne olabilir ki? 34-35 gün kalmış 200 TL faturalı aboneliği bozmak için 1.400 lira para isteyenler utanacak. Ben değil. |
Yazdığınız yanlış bilginin doğrusunu yazın diye yazdım Doğru bilgi vererek doğru adım atasınız diye Kendi kendinizi birşeyler anlatmaya çalışmışsınız ben size birşey demedim Ben size yolu gösterdim. |
Fatura kesim tarihini öğrenince rahatladı anlaşılan ![]() |
Hocam tartışma olmasın diye yazmadım teşekkür ediyorum ama forumda firma yetkilileri de dolanıyor herkesin malumu. Siz amacımı sorunca çok garipsediğimi bilmenizi isterim. 1 gün erken bir gün geç. Burada en önemli mesele 33-34 gün kalmasına rağmen TT.kom un bu kadar büyük bir taahhüt bozma çıkartması. 2 gün sonra fatura kesilince tekrar kontrol edip forumu bilgilendireceğim. |
Sormuşsun ama ne için sorduğunuzu yazmamışsınız 1 gün ve fatura kesim tarihi ile fiyat değişiyor . Kullandığınız tarifenin TaahhütsüZ fiyatı yüksek olduğundan cezai bedel çok çıkıyordur |
Yasal süreç şudur, ya taahhüt sonuna kadar normalde ödeyeceğiniz ücretin kalanını ödersiniz, ya da şuana kadar ödediğiniz ayları taahhütsüz kullanmış varsayıp aradaki farkı ödersiniz. Hangisi müşteri lehine ise cayma ona göre belirlenir. |
Bilgilendirme: gece yarısını geçince tekrar kontrol.ettim taahhüt bozma ücreti çıkmıyor sanırım sadece son faturayı ödeyip çıkacağım. Yarın musteri temsilcisi ile görüşür netlestiririm. |
Bizim ay dönesiye kampanyalar bitmiş. |
Bugün itibari ile 32 gün taahhütüm kaldı Türk Telekom’da.dün müşteri hizmetlerini arayıp cayma bedelini öğrendim neden taşıyacağımı sordu daha iyi bir teklif olmadığı için dedim.taşıma 4 günde gerçekleşir iyi akşamlar dedi müşteri temsilcisi ve kapattık.b atada ilgili bitime de aktardılar hiç bir teklif sunulmadı.faturalı tt abonesi olup güzel bir teklif gelen bu send pek yok sanırım. |
https://forum.donanimhaber.com/turktelekom-kisiye-ozel-firsatlar-teklifler-ve-kampanyalar--137514659 konunun ilk sayfasında bilgiler mevcut bakabilirsiniz |
Taahhüt bozulması durumunda ya kalan ayların taahhütlü ücreti alınır ya da kullanılan aylar için taahhütsüz ücret - taahhütlü ücret farkı alınır. Hangisi daha az tutuyorsa müşteriye o ödetilir. MH de o tutarı kafasından sallamış sanırım. 1 ayı kalan birine uygulanabilecek maksimum ceza 1 aylık taahhütlü tarife ücreti olur. |
1. sayfa
2 gün önce müşteri hizmetlerini aradığımda 1500 lira taahhüt Bozma ücreti çıkar dediler.
Aylık fatura : 200 TL
Taahhütsüz : 700 TL
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >