1. sayfa
|
Merhaba geçmiş olsun. https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi Buradan kayıt açmalısınız tüm detay ve belgelerle beraber. Durumu olabildiğince sade anlatmaya gayret gösterin hocam |
| Bu durumla ilgili elimden geleni yapacağım adamlar rıskımızla oynuyor böyle birşey var mı ya |
|
Henüz hakem heyetine başvurmadım.Mailler atıldı müşteri hizmetlerine bu gün saat 21:00 a kadar gelip alacağız diye mesajlar atıldı numaralar paylaşıldı. Ne HepsiJet geldi nede verilen numaralara cevap verildi.Şuan ne kadar uzatacaklar konuyu diye merak ederken daha önce vermiş olduğum eşofman siparişi yine bambaşka dandik birşey geldi Hepsiburada’ dan lütfen uzak durun arkadaşlar hafta içinde hakem heyetine başvuruda bulunacağım. İlk eşofmanın fotoları biz ne sipariş etmişiz gelen ne modeli etikette yazıyor. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > Bu Fotolarda 10. kez gelip alacağız yoldayız geldik mesajları < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > Arızalı kullanmadığım sıfır Tv ninde çayır çayır ilk taksiti ni ödettiler bana bu gün.Teşekkürler Hepsiburada beni rezil ediyorsun. |
|
Evet HepsiJet bu günde arızalı ürünü almaya gelmedi ve açılan talep yine iptal edilmiş.Yine Horoz lojistikten mesaj geldi şimdi yine dalga geçer gibi 07.12 ye kadar gelip alınacak diye mesaj atıldı.Yine başa döndük yine TV elimde kaldı tüketici haklarına başvurmaktan başka çarem kalmadı. Ayrıca kendim kargoya bırakmak istediğimde kabul etmiyorlar. |
|
Üstte linki var. Tüketici hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz konuyla ilgili. |
|
Hepsiburada yardımcı oldu mağduriyet giderildi.Horoz lojistik sanırım sorunlu bir bileşen işleri yokuşa sürüyordu XL ile gelip aldılar 1 ay sonunda. Ama bitmedi.Biter mi lanetlendim bir Tv aldım güneşin batıdan doğmadığı kaldı.Uzatmıyorum kumandadaki Google asistan ı tuşunu algılamıyor. Yeniden eşleştirme vs yaptım aradım işte en son servis geliyor kayıt açtı TCL. |
|
Sanırım artık muhabbetin sonuna geldik konuyu silmeyeceğim eminim birilerine yol gösterecektir Ayıptır söylemesi arıza saçma sapan birşey yüzünden sebebini öğrenmek isteyen varsa yazsın. |
| Geçmiş olsun. Şimdi ürün iade mi oldu yoksa değişim mi oldu? Mağduriyet giderildi demişsiniz ama tam anlayamadım. |
|
Çok özür dilerim geç yazıyorum.Mağduriyet her konuda giderildi kumanda sorununu ben çözdüm pili değiştirmek gerekiyormuş. Son bir tavsiye piksel test vs yapmadan kesinlikle Tv yi teslim almasınlar ve başında dursunlar servis elinden geldiğince testleri yapmak istemiyorlar. |
|
Vestel 50q9900 almıştım panel sorunu vardı serviste arıza kaydı oluşturdum 1 hafta sonra vestel servisi yeni tv getirip ürünü değiştirdi. @Vestel Destek çok yardımcı oldu önceden forumda aktiflerdi şuan yoklar galiba |
1. sayfa
Ertesi gün servis raporu geldi ve bende herşeyin normal ilerleyeceğini sanarak iade talebimizi açtım.
Macerayı başlatmış oldum.tam 4 kez kayıt açtırdım belirlenen günlerin hiçbirinde gelip almadılar.Her seferinde açılan taleplerin iptal edildiğini söyleyip tekrar tekrar kayıt açıp gün verdiler ve gelmiyorlar 2 hafta oldu 14 günlük süreç doldu en son aradığımızda mahkemeye başvuracağımızı söylediğimiz zaman bize bu sefer HepsiJet in gelip alacağını ve bununda cuma günü olacağını 5. Kez belirttiler.Daha önce her seferinde Horoz Lojistiğin gelip alacağını söylemişlerdi.Ürünün altına yaptığımız yorumlarıda devamlı silmekte.
Hiçbir şekilde güvenmiyorum çünkü bu kadar sinsile ardı ardına yaşanmaz böyle bir rastlantı olamaz daha yakın bir zamanda yine bu siteden alıp sadece internete özel olduğu belirtilen linkini ve fotoları paylaşacağım Hummel Archive Regular poly L beden ilk sipariş geldiğinde sağ bacağında gözle görülür şekilde dikim hatası vardı ve iade ettim.İkinci kez yine L benden sipariş verdiğimde yine dikiş hatası olan bir başka ürün gönderildi.Anlaşılıyor ki serisinde hata var ve sadece internetten satış adı altında insanlara adeta iteleniyor.
https://app.hb.biz/sy0gqwoh7Omg
Arkadaşlar kardeşler bizleri neden ve nasıl böyle dolandırabiliyorlar.Hastanede pazarda kamu kurumlarında heryerde biz dolandırılıyoruz ve bizi dolandırablarda kodomanlar için senin benim gibi maaşlı çalışanlar bunu bize yapıyor.
Ve ben Beylikdüzü’nde oturuyorum ve o Medilife hastanesi bana 2 km bu yaşanan olaylar olmasaydı doğumu orada yapacaktık ve kontroller için ödeme yaptık sonrası malum adamlar iblis hastanede cehennem çıktı.
Kafamı nereye çevirsem heryerden çürüyor ve her yerde hiç ediliyoruz.Yaptığım iş asansör ustalığı en tehlike mesleklerden aldığım para 30 bin net yazıyorum üç kuruş onu bile elimizden yalanla dolanla alıyorlar
Daha önce bir çok bu tür konulara her zaman desteğimi ve yorumumu ilettim ve sonunda benimde başıma gelen bunlar sizlerden yardımlarını ve yol göstermenizi rica ediyorum çok teşekkür ediyorum.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ajapai -- 19 Kasım 2024; 19:52:57 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >