Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
7
Cevap
885
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Türk Telekom Hattım E-devlet Mobil Hatlarda Gözükmüyor
T
7 ay
Teğmen
Konu Sahibi

Türk Telekom mobil hattım e-devlet mobil hatlarım bölümünde gözükmüyor. Türk Telekom müşteri hizmetlerini arıyorum inceleme başlatıldı diyorlar 10 gündür bir sonuç alamadım sürekli aynı şeyler söyleniyor BTK 120'yi aradım operatörünüz bu işlemi yapacak diyorlar IMEI kaydettirdiğim telefonumu hattım e-devlet mobil hatlarımda gözükmediği için kullanamıyorum. Türk Telekom müşteri hizmetleri aradığımda bunu e-devlet müşteri hizmetleri çözer deyip aramaya sonlandırıyorlar. E-devlet müşteri hizmetleri aradığımda bunu biz değil BTK çözmesi lazım diyor.

Bu döngüden çıkamıyorum. Sonuç 10 gündür imei ücreti ödemiş olmama rağmen telefonumu kullanamıyorum.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

B
7 ay
Yüzbaşı

Hızlı çözüm için eğer taahhüt yok ise farklı bir operatöre geçin. Yada dedikleri gibi edevlet üzerinden btk ya yazın, operatör sitesinde sözleşme var kopyasını indirip gönderin. Belki çözüm olur.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

C
7 ay
Yüzbaşı

E devlet üzerinden BTK'nın sunduğu "Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi" üzerinden operatörünüzle iletişime geçin. Olmuyorsa yukarıdaki mesajda belirtildiği gibi farklı operatöre geçin derim. Böyle saçmalıklar insanı yoruyor ne yazıkki.



T
7 ay
Teğmen
Konu Sahibi

@birber80 @calmdownbro

Öncelikle yanıtınız için çok teşekkür ederim 🙏

En son TT Mobil de incelenmesi için son bi şikayet kaydı daha oluşturmuştum onun sonuçlanmasını bekledim. Bugün sonuçlandı , “hattınız günceldir” yanıtını aldım. E devletten kontrol ettiğim de hala numaram gözükmüyordu. Hiç bir şey değişmemişti. Boşuna vakit kaybetmişim.

Hızlı çözüm için farklı operatöre geçmek istedim ama 1 ay önce devir aldığım için 90 gün limitine takıldım. Öneriniz üzerine BTK tüketici şikayet kanalından kayıt açtım.

BTK temsilcisinin söylediğine göre ;
TT Mobil 10 gün için de şikayetime yanıt vermek zorun da. Her yanıt verdiğin de sorun devam ederse itiraz etme hakkım var. Her itirazdan sonra bir 10 gün daha bekleme süresi var. 3. kez itiraz ettiğim de araya BTK girecek.TT mobil ve BTK sorunu manuel olarak araların da halledecek.

Sonuç olarak 31.692₺ IMEI ücretini ödediğim telefonum ; TT mobil yasal sorumluluğu olan numaramı 1 aydır
e-devlete iletmediği için telefonum hala kapalı hiç bir şekil de cihazı kullanmak mümkün değil. Köşede 10 yıllık bozuk telefon vardı onunla idare etmeye çalışıyorum.

Bana bu stresi yaşatanlara hakkımı helal etmiyorum



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

B
7 ay
Binbaşı

berbat bir durum btk da kendi ilgilenmemek için elinden geleni yapıyor tt genel merkkeze yakınsan gidip görüşmeyi deneyebilirsin



C
2 ay
Yüzbaşı

Aynı sorunu yaşıyorum. Nunara taşıma sonrası edevlette hat görünmüyor. Bu sorun çözüldümü



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
2 ay
Moderatör

tuketicisikayet.btk.gov.tr adresinden kayıt oluşturun konuyu anlatan


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @cawrash
C
2 ay
Yüzbaşı

Gün içerisinde geldi sinyal… edevletdede göründü. gecikme olabiliyormuş. Boşa yangın yapmışım :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cawrash -- 9 Nisan 2025; 18:24:9 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @XpressMusic34
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.