Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
15
Cevap
3060
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Hepsiburada Üyelik Sorunu - Rezaleti
K
geçen yıl (936 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhaba,

Hepsiburada Premium uyesi olarak; tum alisverislerimi hepsiburada uzerinden yapiyorum.
yaklasik 10 gun kadar once odeme ekraninda REF001 hatasi aldim. Cok umursamadim, gecici bir hatadir dedim, ancak hata hep tekrar etti. Gunler sonra hepsiburada ya sordugumda uyeligimde coklu alimlar oldugunu iddia ettiler. (hayatimda ayni urunun 2.cisini nadiren satin almisimdir) Hepsipay hesabimda para varken dahi yapamadim, cesitli kartlar denedim, yine olmadi.

Sorun ne diyorum, sorunu cozemeyiz diyorlar. Ne olacak diyorum, alisveris yapamayacak miyim artik diyorum, bilmiyoruz diyorlar.

500 Tane musteri temsilcisinden bir tanesinin verdigi akil ile yeni bir hesap actim, ancak o da ayni sekilde hata veriyor.

Hepsiburada'ya su soruyu sordum; "Ben artik sizden alisveris yapamayacak miyim, beni engellediniz mi, ne oldu?" Gelen cevap; Hayir, sadece kampanyali urunlerden 1 den fazla satin alamazsiniz, geri kalan alisverislerinizi yapabilirsiniz oldu.

Ancak; Gunlerdir hayatimda hic bir zaman almadigim; ne bir toplu igne alabiliyorum, ne de bir olta ignesi, ne bir TV, ne bir Buzdolabi.

HB musteri temsilcileri israrlar alisveris yapabilecegimi soyluyorlar, ancak hic bir sekilde, herhangi bir urun icin odeme yapamiyorum.

Kayit acar misiniz, incelensin diyorum; Gelen cevap: Kayit acamiyoruz oluyor.

Hepsiburada yerli bir marka olmasi sebebiyle en koyu savunucularındandım ancak yaşadıüım bu müşteri deneyimi tüm algıyı alt üst etti.

Basina boyle bir sorun gelen oldu mu? Olduysa nasıl çözdünüz

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



G
geçen yıl (34682 mesaj)
Yarbay

Satın alma geçmişini kişisel yerleri silip eklersen fikir oluşur herkeste hocam

Ayrıca seni engellemiş bir işletmeden niye ısrarla alışveriş yapmaya devam etmek istiyorsun onu da anlayamadım. Merak ediyorsun tabi doğal olarak anlıyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
geçen yıl (477 mesaj)
Teğmen

Hocam Hepsiburada da dahil bütün yerli firmalar tam bir çakal. Amazondan.sasmamak.lazim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
geçen yıl (936 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Buyur hocam, son satinalmalarimi ekledim.

Amazonda yeterli urun yelpazesini bulamiyorum.

Trendyolla da bir turlu sevemedim.

HB nin yerli sermaye olmasi iyiydi..

Ama bundan sonra amazon ve trendyol artik..

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @XpressMusic34
G
geçen yıl (34682 mesaj)
Yarbay

K
geçen yıl (936 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Hocam, evet. Satiliyor.

Sorun su ki; bana ne uyeliginiz askiya alindi deniyor, ne uyeliginiz donduruldu deniyor. Son siparisleriniz sebebiyle incelemeye alinmis, hesabimi ne zaman kullanacagim belirsizmis. Ara ara deneyerek ogrejebilir misim sadece.
Onlar bilemiyormus hesabimin ne zaman acilacagini



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @XpressMusic34
G
geçen yıl (34682 mesaj)
Yarbay

Hocam yanlıs anlamayasın, kısaca sana seni istemiyoruz demişler ben öyle anladım yazdıklarından :)

Seni istemeyeni sen niye istiyorsun hocam?

Şaka bir yana bir cevap istediğinin farkındayım hocam üzücü bir vaziyet



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kertenkele16
K
geçen yıl (936 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Beni istemediklerini anlamam biraz vakit aldi.

Uyeligime giris yapiyorym, herhangi bir bildirim vs yok. Sadece odeme ekranina geldigimde “ref001” hatasi veriyor. 😃

Zaten su andan sonra hepsiburada defteri kapandi benjm icin



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @XpressMusic34
G
geçen yıl (34682 mesaj)
Yarbay

Hocam bu konuyu mahkemeye veya ne bileyim tüketici hakem heyetine taşısan bir bilgi alabilir misin inan bilmiyorum doğrusu


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kertenkele16
K
geçen yıl (936 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Bu vakitten sonra zerre umrumda degil hocam .

Daha musteri hizmetleri ne yaptiklarini bilmiyor.

Amazon’un a si olamayacak sirket TR de
yuksek pazar payina sahip… bundan sonra amazon artik.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @XpressMusic34
G
geçen yıl (34682 mesaj)
Yarbay

Hayırlısı olsun hocam insallah




Bu mesajda bahsedilenler: @kertenkele16
K
10 ay (936 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Halen hesabim muallakta…
Musteri hizmetleri saka gibi..



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
3 hafta (706 mesaj)
Teğmen

Merhaba,

Çözüm sağlandı mı acaba?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kertenkele16
K
4 gün (936 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Evet saglandi



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @r._fdn
R
4 gün (706 mesaj)
Teğmen

Nasıl çözdünüz hocam? Aynı hatayı bende alıyorum talep açtım ancak çözüm sağlamadılar



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @kertenkele16
İ
5 sa. (206 mesaj)
Çavuş

aynı hata kodu bende de çıkıyor...



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.