Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
0
Cevap
231
Tıklama
1
Öne Çıkarma
THH ile Ücret İadesi (Skechers ve Boyner)
B
9 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Merhaba herkese,

Aldığımız ürünle ilgili sürekli sorun yaşıyoruz. Firmalar ise satış sonrası garanti hizmeti sunmakla yükümlü olmasına rağmen doğru ve hızlı bir süreç sağlayamıyor. Bu durumlarda ne yapabileceğimize dair kendi izlediğim süreci paylaşmak istiyorum.

- Boyner'den aldığım Skechers marka bot kalitesizliği sebebiyle kısa bir süre sonra yanlardan açılmaya başladı.

- Bunun üzerine botu garantiye gönderdim. Ancak garantiden 20 iş günü içerisinde cevap gelmedi.

- Satıcı Boyner'e karşı 05 Haziran 2024 tarihinde Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulundum.

- Hakem heyeti başvurum 10 Eylül'de kabul edildi ve ödediğim ücretin iadesine karar verildi.

- Kararı icra takibine koydum, tebliğ edildi ve bu hafta içi tahsil etmeyi planlıyorum.

Başvurumu ve kararın ilgili kısmını aşağıda paylaşıyorum. Benzer durumdakilere faydalı olması dileğiyle.

Herhangi bir yerde takılırsanız yardımcı olmaya çalışırım. Bu şekilde bilinçlenirsek ve haklarımızı ararsak firmalar Avrupa standartlarında hizmeti bize de sunmak zorunda kalacaklar.

< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bursalıtimsah -- 24 Eylül 2024; 15:34:18 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.