Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
2
Cevap
274
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Millenicom Pişmanlığı
C
geçen yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Fesih işlemi gerçekleştirdikten sonra hiçbir borç olmamasına rağmen 2,5 ay sonra fatura yansıttı. müşteri hizmetlerini hiçbir şekilde ulaşamıyorum. BTK dahil tüm her yere şikayette bulunacağımda ayrıca çözüm önerileri olan var mıdır?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



H
geçen yıl
Yarbay

@XpressMusic34



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @XpressMusic34
X
geçen yıl
Moderatör

Fatura detayında ne yazıyor? İnternet kullanım bedeli mi başka bir tutar mı?



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.