Bakım sonrası yazılım güncellemesi yaptılar, düşük devirli kullanımda motor arızaya geçip gaz yememeye başlıyordu. Aracı kapatıp açınca düzeliyordu. 3. silindirde bujide problem varmış, bakımda değiştirmişlerdi. Bu sorun düzeldi.
Ekran donuyor ya da tamamen gidiyordu, kablosuz carplay bağlantı sorunları mevcut. Son zamanlarda ekran düzgün çalışıyor ancak carplay hala sorunlu. Ekran sıcak havalarda sapıtıyor sanırım.
Bir köpeğe hafif diyebileceğimiz bir çarpmadan dolayı sensörleri yerine oturtmak için tampon söküldü, daha sonra çarpışma sensör uyarısı aldık bir süre, ancak düzelttiler.
Tabii bunlar yüzünden araç bir süre serviste kaldı ve mağdur olduk.
Peugeot marka araç sahibiyiz. Sıfır olarak bayiden aldık. Henüz 1000 km bile olmadan arıza verdi. Kullanıcı hatası yok.
Yaklaşık 2 aydır tamirde. Fransa'dan parça gelecek falan diyorlar. Açıkçası arabadan soğuduk. İade etmek istiyoruz.
Tüketici kanununa göre azami süre dolduğu için ayıpsız misli ile degişim veya bedel iadesi hakkımız doğmuş.
Mahkeme yoluna gidersek ne kadar sürer. Benzer bir süreç yaşayan oldu mu?
Teşekkürler.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.