Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
0
Cevap
698
Tıklama
0
Öne Çıkarma
TÜRKSAT KABLO DAVA SÜRECİ
S
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Merhaba;

Beni yönlendirecek, bilgisi olan arkadaşlara ihtiyaç duymaktayım.

Yaklaşık 15/20 sene zarfından bu yana, aile evinde kullandığımız kablo tv için problem yaşamaktayım.

Firma yetkililerine “yan oda” mızdaki TV den sinyal almadığımızı, geçtiğimiz 3 aylık süreçte sıklıkla “arıza kaydı” bildirimi yaparak ilettim.

En son evimize teşhir eden teknisyen arkadaş, “sorunu telefon ile halletmem gerektiğini” söyledi.

Büyük depremden dolayı Hatay da görevdeyim ve yüzyüze temas etme şansım olmadı.


Firmayı kime şikayet edebilirim? Öneriniz doğrultusunda “dava” süreci de uygun ise başlatabilirim.

Yol gösterme konusunda desteğiniz ricam olur.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.