THH hakkını kullanabilmen için aynı hatadan servise gitmesi değil aynı hatadan serviste tamir görmüş olması gerekiyor. Servis sorun yok diye geri gönderiyorsa THH'ne "tamir etmeden sorun yok diyerek geri gönderiyorlar" diye başvurman lazım ki zaten wattman için teknik servisin yapabileceği bir şey yok, amd'nin tırt sürücüleri ile ilgili bir problem. Fan sesini çözülebilecek bir şey ise onu çözerler belki.
XFX 6600XT ekran kartımı zamanında incehesaptan güzel bi rakam vererek aldım.
Amma ve lakin cihazda wattman hatası ve fan tıkırtısı oluyor sürekli.
Ben de buna istinaden garantiye gönderdim. Durumu bildiren bir kağıt yazdım "sorun yok" şeklinde ürünü geri kargolamışlar :)
Yüksek ihtimalle ürünü tekrar göndericem busefer de yokuş yaparlarsa tüketici haklarına başvurmayı düşünüyorum.
Bu başvuryu yasal olarak yapabilmem için ürünün kaç kez aynı hatadan servise gitmesi gerekiyor ve saklamam/bildirmem gereken belge var mıdır?
Yardımcı olanlara teşekkürler şimdiden.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >