Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
4
Cevap
1138
Tıklama
4
Öne Çıkarma
Tazecicek.com Şikayet yani Taze Çicek isimli firmadan çiçek siparişi verilmemeli
J
2 yıl (4113 mesaj)
Moderatör
Konu Sahibi

Sipariş verdiğimden çok farklı bir ürün teslim edildi. Telefon desteğinde görsellerdeki çiçek sayıları temsili dediler ancak ürün satış sayfasında böyle bir bilgi yok. Aynı zamanda 4-5 eksik olur ancak ürün aynı bile görünmüyor, çiçek sayısı yarısı bile değil. Çiçek Sepeti aynı fiyata 100 adet kırmızı gül yollarken Taze Çiçek isimli firma bunun çeyreğini bile yapamıyor, hem de pembe güller için. Ücret iadesi istediğimde ise böyle bir politikamız yok. Ürün doğru sorun yok diyorlar. Görsel ekte ve bu firmadan neden alışveriş yapmamanız gerektiğine dair en güzel kanıt. Taze Çiçek adlı firmadan herkesin uzak durması gerekir. Kesinlikle alışveriş yapılmaması gereken bir firmadır Tazecicek.com Şikayeti

Teslim edilen Sipariş verilen
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >


Çiçek siparaşi, Tazecicek.com, sipariş vermeyin, sorunlu site, sorunlu müşteri hizmetleri, ayıplı hizmet, uzak durun, farklı ürün teslimatı, saygısız müşteri hizmetleri, dolandırıcı, iade yapılmadı, Taze Çiçek

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



J
2 yıl (4113 mesaj)
Moderatör
Konu Sahibi

Firma düzenbaz başka bir üyenin Google.com yorumlarında palaştığı.

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >

M
2 yıl (140 mesaj)
Çavuş

Aynı firmanın bana attığı kazık. Almayın aldırmayın

< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

Ö
2 yıl (28716 mesaj)
Moderatör

Akıl alır gibi değil bu durum maalesef.
Ürünün tedarikçisine kabul edilmediği iletilmiş, buna rağmen gönderim gerçekleştirilmiş. Daha sonra yüklenici firmaya görselle durum aktarılmış, birebir aynısı denilmesi akıl tutulması gibi bir durum.
Muhakkak ki sorunlar yaşanabilir ama peşpeşe gelen tüm bu olumsuzluklar ve devamındaki sorun çözme yanlısı olmayan tavır söz konusu firmayla tekraren asla alışveriş yapılmaması gerektiğinin kanıtı niteliğinde.
Görünen odur ki bu firma ile hediye sipariş etmektense nezaketten ödün vermek daha da nazik bir tercih olacak.
İlgili firma kendi kalitesini aşikar bir şekilde ortaya koymuş da mağduriyet yaşayan tüketicinin mahcubiyeti parayla pulla ortadan kaldırılamayacak bir nitelikte.
2/A sınıfından Ayhan'ın çiçek demeti bundan daha samimi ve gösterişlidir. :) Sanatçıyı da ayrıca takdir etmek gerekiyor.
Geçmiş olsun dileklerimizi iletiyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

B
2 yıl (7879 mesaj)
Binbaşı

Olur da denk gelirsem direkt eleyeceğim ve çevremde de kullanılmasını tavsiye etmeyeceğim bir işletme olarak kayda alıyorum. Göz var nizam var. Bu kadarına da pes.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.