Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
5
Cevap
1358
Tıklama
0
Öne Çıkarma
4.5G Çalışmama Sorunu
B
3 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Merhaba, iPhone 14 Pro Max cihazımız var. Türk Telekom hat internet ayarlarından 4.5G ve Volte seçenekleri aktif olmasına rağmen internet sadece 3G olarak çalışıyor, hâliyle yavaş, işlerimiz aksıyor. Denediğimiz çözümler:

- Farklı telefonlarda denedik, durum aynı. Bu telefonlarda başka hatlar da denedik LTE onlarda çalışıyor, yani telefon kaynaklı değil hat kaynaklı bir sorun
- Hat resetlemeyi denedik
- Operatör güncellemelerini denedik
- Telefon kapat-aç, hat çıkar-tak gibi bariz çözümleri de denedik
- Müşteri hizmetlerine kayıt açtırmayı denedik, hâlâ cevap bekliyoruz
- Sim kartını değiştirmeyi denedik, yeni sim kartı aldık durum aynı

Sorun ne olabilir, aklıma gelmeyen başka çözümler nelerdir, başına benzer durum gelip de çözen var mı daha önce? Yardımcı olursanız sevinirim.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi busterr -- 8 Aralık 2022; 21:41:58 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

G
3 yıl
Yarbay

Bölgesel kaynaklı bir durum mu?

Yoksa her yerde mi 3G ?



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
3 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Her yerde.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MobilRadar
G
3 yıl
Yarbay

Turkcell’e geçin, sonra Turk Telekom’a numara taşıma yapın. Sistemsel bir sorun, hatta, cihazda, baz istasyonu’nda bir sorun yok ise sistemsel bir sorun. Sanki bir üye daha böyle bir durum yaşamış ve konu açmıştı yanlış hatırlamıyorsam.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @busterr
K
3 yıl
Yarbay

4g yi iptal edip tekrar açmayı deneyinn
Olmazsa sistem sel sorundur.
5557579747 arayın.
IPTAL 4.5G' yazıp 5555'e sms atarak iptal edebilirsiniz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

P
3 yıl
Yarbay

Sistemde sizin telefon ne olarak gorunuyor



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.