Tivibu Go üyeliği almak için Vodafone mobil ödeme yaparak işlem gerçekleştirdim. Ücret kesildi. Go'ya giriş yapmak için tek şifreyi kullandığımda H-300 kodlu üyelik bulunamadı hatası verdi. Müşteri hizmetlerini aradım, üyelik bulunmadığını ama şikayetim üzerine kayıt oluşturduğunu söyledi.
Bu görüşmenin arkasından bu sefer de kredi kartı ile ödeme yaparak üyelik oluşturmak istedim. Yine aynı sorun oluştu.
Bu kronik sorunun sebebi nedir? Üyelik almak istediğim telefon numarası Vodafone diye mi üyelik oluşmuyor yoksa?
Geçen gün aynısı başıma geldi. İki kez çekim yapıldı abonelik oluşturulmadı, ilk aradığımda bizde görünmüyor dediler. Provizyondan düşmesini bekledim düşmedi. İkinci gün aradım şikayet bıraktım, ikisine de iade vermişler. Bana kalırsa yıllık indirimli kampanyayı vermiyor sistem, MHden üyelik yapayım dedim aylık ödeme veriyoruz dediler, denediğim spor paketti.
Edit: kredi kartıyla ödeme yöntemiyle.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lurian -- 14 Ağustos 2022; 17:33:28 >
Hocam aynı sorunu yaşıyorum sorunu çözebildin mi saçma bir sorun ödemesını yaptım para kesıldı aylık olarak ama sonuc yok uyelık yok hatası kada saçma hata görmedim.
Bende aynı problemi yaşıyorum 2 sefer denedim 2 sinde de kartımdan para çekildi. Ama giriş yapamıyorum. Müşteri hizmetleri de sorunu çözemedi. Problemi çözebilen var mı? < Resime gitmek için tıklayın >
Bu görüşmenin arkasından bu sefer de kredi kartı ile ödeme yaparak üyelik oluşturmak istedim. Yine aynı sorun oluştu.
Bu kronik sorunun sebebi nedir? Üyelik almak istediğim telefon numarası Vodafone diye mi üyelik oluşmuyor yoksa?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >