Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
0
Cevap
1176
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Fedex’in Gümrükte Kargomu kaybetmesi rezaleti.
B
3 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Kısa Özet

26 Mayıs 2022 de italyadan yola çıkan kargom 1 Haziranda 2022 de İstanbul Gümrüğüne geldikten sonra bir daha haber alınamadı. 20 gündür farklı sebeplerle beni oyalayan Fedex sonunda kargonun kayıp olduğunu itiraf etti.

İlk 10 gün beni gümrük yoğun bahanesiyle oyaladılar

Sonra kargo dahil 100 euro’luk paketin yüksek fiyatlı olduğunu , alper.kavukcu@fedex.com adresine mail atıp durumu görüşmem gerektiğini söyledi müşteri hizmetleri. Şahsa defalarca mail attım ancak hiçbir geri dönüş olmadı.

3-4 gün böyle oyalandıktan sonra yine defalarca Müşteri Hizmetlerini sıkıştırmam sonucu kargomun kayıp olduğunu itiraf ettiler , araştırma için başvuruda bulunmam gerektiğini söylediler. Yani başvurmasak araştırma bile yapmayacaklar.

Geçen hafta başvuruyu yaptım. En kısa sürede geri döneceğiz dediler , ne geri dönen var ne de attığım maillere cevap veriyorlar.

hukuksal olarak ne yapabilirim arkadaşlar? bu konuda tecrübesi ve bilgisi olanlardan yardım bekliyorum.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.