Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
4
Cevap
1431
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İnternetten Beyaz Eşya aldım ama...
K
4 yıl (4405 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhaba öncelikle konuya uygun forum varsa taşınabilir. Bilgili kişilerden bilgi almak için açtığım, bir konu sadece.

Konumuz
6 nisanda Trendyol üzerinden Siemens marka kurutma makinesi aldım. Ürün bana horoz lojistik ile geldi, ambalaj kısmı normal, yırtılma vs. Yoktu eşimde imza atıp teslim aldi. Ambalajda yırtık yok. Ertesi gün servis geldi, ambalajı acti. Ürünün üst kısmında bulunan sunta tavlada sol üst köşede delik vardı. Ürünün üstüne çivili birşey koymuşlar ama çivi birşey ince delmis. Üst kartondan bunu nasıl anlayabilirim. Çok ince bir delik.
Servis bunu gördü ve bana üründe bu şekilde delik var, müşteri kurulum istemiyor diye rapor verdi. Bende bunu trendyola gönderdim, urunede ekleyip iadeye gönderdim. Ancak red ediliyor. 2.kez red edildi ürün ve sürekli bana geliyor. En sonunda bana açıklamasında servisten iade veya değişim yazılı rapor almanız gerektiğidir diyor. Ancak servis internet üzerinden alınan ürünlerde, böyle bir rapor veremeyiz diyor. Ancak yetkli bayimizden alırsanız o şekilde verebiliriz diyor. Trendyol üzerinden aldigim üründe yetkli bayi olmayan biri üzerinden bana geliyor. Servisten bu şekilde rapor alamıyorum. Sadece ilk geldiği gün durum hasar raporu verdiler. Bunuda işleme almiyorlar.
Trendyol benden iade degisim yapılabilir belge istiyor, servis internet üzerinden satışlarda bu belge verilmiyor diyor. Ee ben bu ürünü nasıl iade edicem. En sonunda tüketici hakem heyetine durumu ilettim. Sonuç bekliyorum. Sizin bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var.
Satıcı firma, kargodan alırken detaylı incelemeden almisiniz sizin sorumluluguzda diyor ve tüm hatayı bana yüklüyor. Benim tek hatam bunlardan ürün almam oldu.


< Resime gitmek için tıklayın >

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karamurat_670 -- 8 Mayıs 2022; 8:44:40 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

P
4 yıl (20706 mesaj)
Binbaşı

Saçma salak işler sabır diliyorum. Makina çalışıyor ve kullanılmamışsa iadeyle uğraşmayın.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

E
4 yıl (5583 mesaj)
Binbaşı

trendyol iyice saçmaladı, ben de geçen süssli tatlandırıcı aldım. Baktım değişik ürün göndermişler. Beyaz pat pat poşete konulmuştu, paketini dahi açmadan iade ettim. Satıcı iadeyi kabul etmeyip geri göndermiş. Gerekçe, ürünün tekrar satilabilir özelliğini kaybetmesi.
Gönderdikleri ambalajı dahi açmadan gönderdim Süssli tatlandırıcı nasıl yeniden satılabilir özelliğini kaybediyor.



D
3 yıl (5012 mesaj)
Binbaşı

Durum hasar raporu varsa bence yeterli olmalı, thh yolu gözüküyor size.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dogecoin -- 10 Mayıs 2022; 13:25:12 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
3 yıl (4405 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Kabul edilmedi tüketici her türlü madggur tthh başvurdum bekliyorum.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Dogecoin
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.