Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
4
Cevap
1182
Tıklama
1
Öne Çıkarma
HG8245X6 Port Sorunu
X
4 yıl (2498 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar merhaba süperonline statik ip sahibiyim daha önce sorunsuz bir şekilde bu modemde port açıp kullanıyordum. Oyun server, rdp, nas vs gibi portlar sorunsuz çalışıyordu. Fakat birden tüm portlara erişim kapandı. Modemin arayüzünde portlar açık gözükmesine rağmen hiç bir şekilde bağlantı vs kuramıyorum. Linkteki adresten kontrol etmek istediğimde bütün portlar kapalı olarak gösteriyor. Bu sorunu yaşayan oldumu
https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XII.Nicksiz -- 16 Şubat 2022; 15:17:25 >

P
4 yıl (53 mesaj)
Çavuş

Tahmin ediyorum linkini verdiğiniz adreste daha önce port'larınız "open" olarak gözüküyordu sonra SOL tarafında bir şeyler değişti ve artık "closed" gözüküyor, doğru mu? Acaba güvenli internet profiliniz bir şekilde aktif hale getirilmiş olabilir mi? O profilde muhtemelen daha yüksek bir port kısıtlaması vardır. Her durumda sorunu SOL müşteri temsilcisiyle görüşmek ve arıza kaydı oluşturmak zorundasınız, o da bir sinir harbi olacak tabii, kolay gelsin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
4 yıl (2132 mesaj)
Yarbay

router'a ek olarak yönlendirilen cihazın da cevap vermesi lazım. mesela port açtığınız ip adresi doğru cihaza atanmış mı kontrol edin.



X
4 yıl (2498 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

evet hocam aslında tam olarak bu şekilde geçen gün 1gb internete geçtim hızım arttıktan sonra bu sorunları yaşamaya başladım. Şimdi kontrol ettim süperonline hesabım kısmında güvenli internet kapalı gözüküyor. Dediğiniz gibi müşteri hizmetleri ile iletişime geçmem gerekiyor sanırım.

@nofearl hocam evet cihazlar açık zaten kendi sunucum var içinde birçok sanal makine bulunan bir anda bağlantıları gitti. İç network'te kontrol ettiğim zaman portlar cevap veriyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XII.Nicksiz -- 16 Şubat 2022; 20:17:17 >


Bu mesajda bahsedilenler: @nofearl , @Psxdq123
X
4 yıl (2498 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

şimdi müşteri hizmetlerini aradım bir kontrol yaptılar kendileride portlara ulaşamadılar. Daha sonra bir güncelleme yaptılar ve şimdi sorunsuz bir şekilde portlara bağlanabiliyorum. Bu arada upnp servisleride kaybolmuştu. Nas cihazım otomatik upnp portlarını açıyordu. Modem arayüzünde uygulama sayfasında bu upnp portlarıda kendi kendine kaybolmuştu ve nas cihazı sürekli upnp hatası veriyordu. Şimdi bu portlarda geri geldi.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XII.Nicksiz -- 16 Şubat 2022; 20:51:10 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.