Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
10
Cevap
1264
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Garanti süresi içinde tamir edilmeyen ürün hk
K
4 yıl (1117 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhaba

20 iş günü (aslında 3 ay oldu) içinde tamir edilmeyen ürünle ilgili tüketici hakem heyetine başvuru yaptım. Anlaşmazlık fiyatı 2 yıl önceki fiyat olan 1500 TL görünüyor. Ürün şimdi 3-5 katına çıktı.

Olaylar nasıl gelişir?
Olası bir para iadesi durumunda ürünün güncel bedelini isteyebilir miyim?



S
4 yıl (5641 mesaj)
Yarbay

başvuru yaparken talebinizi zaten iletmiş olmanız gerekiyor. Para iadesi mi talep ettiniz yoksa ayıpsız misli ile değişim mi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
4 yıl (1117 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Talebim: "Malın yenisi ile değiştirilmesi/Hizmetin yeniden görülmesi"
Ama uyuşmazlık bedeli ilk alınan fiyat.




Bu mesajda bahsedilenler: @sertosman
S
4 yıl (5641 mesaj)
Yarbay

uyuşmazlık bedelinin sorunuzla ilgisi yok. sizin talebiniz zaten ayıpsız ürün ile değişim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
4 yıl (1117 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Uyuşmazlık bedeli kadar iade yapmayı kabul ediyor satıcı. Ama fiyatlar uçtu gitti. Kabul etmeli miyim yoksa güncel bedelden iade veya yeni ürün mü talep etmeliyim?




Bu mesajda bahsedilenler: @sertosman
S
4 yıl (5641 mesaj)
Yarbay

Siz zaten talep etmişsiniz. Karşı tarafın ne dediği, neyi kabul ettiği önemli değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
4 yıl (1117 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Tamamdır, anladım. Talebim "Malın yenisi ile değiştirilmesi/Hizmetin yeniden görülmesi" olduğu için tüketici hakem heyeti "bu konuda" karar verecek diyorsunuz.

Firma bugün arayıp anlaşmazlık bedeli olan bedeli (satın alınan, faturada yazan bedel) vereyim, konu kapansın diyor. Bunu kabul etmem mantıklı olmayacak o zaman





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadobjk -- 10 Ocak 2022; 21:24:53 >

S
4 yıl (5641 mesaj)
Yarbay

Kabul etmeyin, hakem heyeti kararını versin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
4 yıl (1117 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

THH ürünün misliyle iadesi tarzında bir karar verdi ve bizi haklı buldu. Şimdi olaylar nasıl gelişecek?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
4 yıl (5641 mesaj)
Yarbay

gidip malın ayıpsız olanını satıcıdan alacaksınız, vermiyorsa icra takibi yapacaksınız


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kadobjk
K
4 yıl (1117 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

"Ayıplı ürünün firmada kalmasına, ürünün ayıpsız bir mislinin tüketiciye teslim edilmesine,..."

Ürünün yenisini satmıyorum, güncel bedelini de kararda olmadığı için veremem diyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadobjk -- 5 Nisan 2022; 11:1:53 >


Bu mesajda bahsedilenler: @sertosman
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.