20 iş günü (aslında 3 ay oldu) içinde tamir edilmeyen ürünle ilgili tüketici hakem heyetine başvuru yaptım. Anlaşmazlık fiyatı 2 yıl önceki fiyat olan 1500 TL görünüyor. Ürün şimdi 3-5 katına çıktı.
Olaylar nasıl gelişir? Olası bir para iadesi durumunda ürünün güncel bedelini isteyebilir miyim?
Uyuşmazlık bedeli kadar iade yapmayı kabul ediyor satıcı. Ama fiyatlar uçtu gitti. Kabul etmeli miyim yoksa güncel bedelden iade veya yeni ürün mü talep etmeliyim?
Tamamdır, anladım. Talebim "Malın yenisi ile değiştirilmesi/Hizmetin yeniden görülmesi" olduğu için tüketici hakem heyeti "bu konuda" karar verecek diyorsunuz.
Firma bugün arayıp anlaşmazlık bedeli olan bedeli (satın alınan, faturada yazan bedel) vereyim, konu kapansın diyor. Bunu kabul etmem mantıklı olmayacak o zaman
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadobjk -- 10 Ocak 2022; 21:24:53 >
20 iş günü (aslında 3 ay oldu) içinde tamir edilmeyen ürünle ilgili tüketici hakem heyetine başvuru yaptım. Anlaşmazlık fiyatı 2 yıl önceki fiyat olan 1500 TL görünüyor. Ürün şimdi 3-5 katına çıktı.
Olaylar nasıl gelişir?
Olası bir para iadesi durumunda ürünün güncel bedelini isteyebilir miyim?