Merhaba arkadaşlar, laptobumun fanında sıkıntı olduğu için Acer yetkili servisine elden teslim ettim.Almaya gittiğim zaman bilgisayarın fan girişinde bulunan filtrenin olmadığımı fark ettim.Çalışan personele bunu söylediğimde yetkiliyi çağırdı.Yetkiliyle yaklaşık 2 saat burda filtre yoktu tartışması yaşadık.22 yıldır burda çalıştığını böyle bir şeyin mümkün olmadığını, benim yanlış hatırladığımı söyledi.2 yıldır kullandığım bilgisayarın neresinde ne var benden iyi biliyormuş gibi kaç saat uğraştırdı.Youtube'dan cihazın videosunu gösterdiğim de yine türlü bahaneler ve saçmalıklar söyledi.Ben napabilirim çözüm sun gibisinden konuştu.Şuan cihaz serviste, teslim almadım.Nasıl bir yol izlemeliyim?Daha önce benzer durumu yaşayan oldu mu?Yardımcı olursanız sevinirim.Fotoğrafları ekliyorum, konuyu öne çıkarırsanız sevinirim.
Filtrenin olduğuna dair kanıt video : 15. saniyeden izleyebilirsiniz
Açık olan kısımın hemen arka tarafında bilgisayarın fanları bulunuyor. Burası böyle açık kullanımda toz kaçması gibi durumlarda ileride büyük sıkıntı yaşatabilir diye düşünüyorum.
Filtrenin olduğuna dair kanıt video : 15. saniyeden izleyebilirsiniz
Açık olan kısımın hemen arka tarafında bilgisayarın fanları bulunuyor. Burası böyle açık kullanımda toz kaçması gibi durumlarda ileride büyük sıkıntı yaşatabilir diye düşünüyorum.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
https://www.youtube.com/watch?v=YcuyoUoBeXo
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.