Merhaba başlıkta belirttiğim gibi, Anneme yedek sim kart aldık. Telefonu bozuldu. Mecbur sıfır bir telefon aldık. Ancak eski telefonunda Standart sim kart olmasından dolayı yeni cihazların hepsinde kullanılan Micro Sd sim kart talebinde bulunduk. Kuryeden teslim aldık ettik. 7 mayıstan itibaren hat halen açılmıyor. Çözüm merkezine de yazdık, bugün telefon geldi. Sim kartın altında yazan barkod kodunu istediler. Açılacak sandım, ama arayan müşteri hiz. bilgileri alıp, acil ileteceğini söyledi. Bugün 5.gün ne zaman açılacak? Kocaman Turkcell firmasına hiç yakışmayan hareketler. Yıl 2021 fakat kartın açılması çok uzun.
Aranızda Turkcell yetkilisi var mı? Ya da bilgisi olan, Yardım eder misiniz?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Şubeye gidip simkartı bağlatmanı öneririm. Yapmazlarsa şubeden yeni simkart al. Almış olduğun sim kart arızalı olabilir. Değişmesi gerekebilir. Bayi ücretli değiştirir.
Aranızda Turkcell yetkilisi var mı? Ya da bilgisi olan, Yardım eder misiniz?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.