Merhabalar, birkaç senedir TT'nin verdiği ZyXEL VMG3312-B10B model modemi kullanıyoruz. Yıllardır IP alamama ve kopma sorunu yaşıyorum, sorunun Türk Telekom kaynaklı olduğunu düşünüyordum geçen haftalarda bir çağrı merkezi görevlisi sorunumu çözene kadar. DSL ışığı kırmızı yanıyor, modem IP alamıyor. Modem arayüzüne girildiğinde Internel_DSL'in devamı N/A haline dönüyor. Ayarlara girip PPP şifresini tekrar girince her şey düzeliyor. Ancak bu sorun gün aşırı meydana geliyor ve kritik anlarda olması can sıkabiliyor. Bu sorunun kaynağı nedir? Telekom mu yoksa modem mi? Nasıl bir çözüm izleyebilirim? Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkürler.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Öncelikle bu problemi yaşadığın anda, modemin arayüzüne girdiğinde kullanıcı adı ve şifren sıfırlanmış mı oluyor ? Yani olması gereken kullanıcı adı ve şifre yerinde yok mu ? Eğer öyleyse sorun modeminde. Duruma göre alıntılarsanız size tavsiyelerde bulunabilirim.
Hocam güncelleme varsa bir deneyin Ayrıca reset düğmesinden güzel bi reset atın sorun çözülebilir eğer çözülmezse sorun modem kaynaklı ISS'in bir suçu yok
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.