Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
4
Cevap
976
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Trendyol bana ulaş... Yoksa yıl sonunda 350 TL açık çıkabilir hesabınızda...
A
5 yıl (119 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

Bu zamana kadar birçok alışveriş sitesinden alışveriş yaptım ilk defa başıma böyle birşey geldi. Trendyoldan uygun fiyatlı olduğu için meyve sıkacağı aldım. Ürünü kullanmaya başladık tabi biz. O sebeple standart dışı hiçbir işlem yapmadım. Neticede alan razı satan razı bir alışveriş oldu. Fakat birkaç gün sonra trendyol ürün ile ilgili iade talebiniz işleme alınmıştır diye bir email gönderdi. Tabi ben böyle bir başvurum olmadığı için herhalde bir yanlışlık olmuştur nasıl olsa farkına varıp düzeltirler diye üzerinde durmak istemedim. Nihayetinde aradan bir süre daha geçtikten sonra baktım geri dönüş yok sorun kalmadı diye düşünürken birde baktım iadeniz onaylandı diye mesaj geldi. Burada yılların donanım forumcusu olarak forumun sosyal medyada var olan ölücü algısını yıkmak için kendime misyon bilip lan bunları arayayımda düzeltsinler dedim😁 ve iletişim için müşteri temsilcisine ulaşılması gereken numarayı 3 kere aradım. 3ünde de sürekli beni oradan oraya yönlendirip durdular. Dedim demek ki hakikaten ürünle ilgili bir muhatap bulmak istesem sinirimden deli olacağım bende en son buraya yazmaya karar verdim. Buradan trendyol müşteri temsilcisine sesleniyorum Sayın trendyol müşteri temsilcisi bu zamana kadar ben sizin peşinizden koştum bundan gayrı siz benim peşimden koşun. Hatalı işlem yapıyorsunuz lütfen bana ulaşın...Ve buradan internet alemine sesleniyorum donanım forumda herkes ölücü değil ticari ahlaka sahip bir forumdur😁

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

B
5 yıl (5160 mesaj)
Binbaşı

hocam sitede ve uygulamada olan canlı destekden durumu açıklayıcı bir yazı ile yardım isterseniz yardımcı olurlar


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
5 yıl (119 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: baba1993

hocam sitede ve uygulamada olan canlı destekden durumu açıklayıcı bir yazı ile yardım isterseniz yardımcı olurlar
Evet öyle yaptım dostum. Gönderdim parayı. Yapılması gereken oldu😊



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

F
5 yıl (236 mesaj)
Er

Buna benzer bi durumda benim başıma geldi eşime bot aldık geldi iki gün sonra tekrar kargo eşim süpriz yaptım sanıyor ama açıyor oda ne bir bot daha aynısından :) çağrı oluştura oluştura bi hal olduk en sonunda götürdüm kargoyla geri yolladım :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
5 yıl (2180 mesaj)
Yüzbaşı

Benimde basima benzer bir durum gelmisti paketleme yapan kisi sanirim islem tamamlandı onayı vermemis baska biri de islemi yarim görünce 2. Kez paketleme yapmisti.




Bu mesajda bahsedilenler: @Federico26
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.