Merhaba arkadaşlar. Malum AC Origins ve Odyssey'de yüksek işlemci kullanım oranları yüzünden 6/6 işlemciler %100leri çok sık görüyordu. Valhalla ile bu kullanım oranlarının daha da artacağını tahmin ettik. Ama öyle olmadı. Oyunu henüz kendi sistemimde oynama şansım olmadı. Ama 6core 12thread r5 2600 ya da r5 3600 testlerinde işlemci kullanımı %50yi neredeyse hiç geçmiyor. Espor oyunları için önerdiğimiz r5 3500x gibi ya da i5 9400f gibi 6/6 işlemcilerde de maksimum %80kullanım görünüyor. Ubisoft sanırım halletti bu sorunu. Kimse konuşmuyor ama benim dikkatimi çekti bu konu. Bf5'te 5ghz i5 9600k bile %100e ulaşıyor malum. Ne dersiniz 2022de gelecek olan BF6 da bu sorunu halledebilir mi? Daha gelişmiş oyunlar ama daha az multicore gereksinimi. Bu durumda yeni nesil oyunlarda tek çekirdek gücüne bakarız yine. Çoklu çekirdek sadece yayın ve render işi olanlara hitap eder. Mümkün mü sizce? Edit: 2060super testi bırakıyorum. 1080p Ultra High ayarlarda %50yi geçmediği gibi 2k da %20lerde gidiyor.https://www.youtube.com/watch?v=3ad4Dw_9Xs8&feature=youtu.be
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Dünyada hâlâ 4/8, 6/12 işlemci sahibi olan çok büyük bir kitle var. Birden bu kadar insanı görmezden gelemezler. Yeni nesil konsolların piyasaya yön vermesi en az 2 yılı bulur kanaatindeyim.
BF 5 te 64 kişilik haritalarda 3100 4.45 ghz + vega 56 ile dx12 modunda darboğaz olmadan oynayabiliyorum. Ancak dx 12 in kötü yanı oyun kendine gelene kadar bir süre geçmesi gerekiyor, başlarda takılmalardan oyun oynanmıyor. 4/8t in hala zamanı var henüz dolmuş görünmüyor.
dx11 de ise maalesef darboğaz oluyor dx12 nin 4k çözünürlük ya da ultra detay gibi karta yüklenen oyunlarda pek bir getirisi yok. 1080p de farklılığı yaratıyor.
Oyunu oynamadım. Videoya kısaca baktım. Odysseyde ki gibi kalabalık bir şehir görmedim. Npc az olan yerlerde işlemci yükünün az olması normal. Gerçi herhangi bir AC oyununda işlemci %100 e vursa ne vurmasa ne.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2019daDHyekatilmak -- 12 Kasım 2020; 0:24:53 >
Bf5'te 5ghz i5 9600k bile %100e ulaşıyor malum. Ne dersiniz 2022de gelecek olan BF6 da bu sorunu halledebilir mi? Daha gelişmiş oyunlar ama daha az multicore gereksinimi. Bu durumda yeni nesil oyunlarda tek çekirdek gücüne bakarız yine. Çoklu çekirdek sadece yayın ve render işi olanlara hitap eder. Mümkün mü sizce?
Edit: 2060super testi bırakıyorum. 1080p Ultra High ayarlarda %50yi geçmediği gibi 2k da %20lerde gidiyor.https://www.youtube.com/watch?v=3ad4Dw_9Xs8&feature=youtu.be
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi münşi -- 11 Kasım 2020; 5:11:0 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >