Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
3
Cevap
1270
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Monster ürünü misli ile değişmiyor(ALACAKLAR OKUSUN)
5
5 yıl (1847 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Monster abra a7 yi 5 defa ekran sorunu icin servise verdim. Değişim istedim kabul ettiler ama şuan benim 1 yıl önce aldığım pc yok diye bana iade yada fiyat farki ile bir ust versiyonu vermek istiyorlar. Bende kabul etmedim. Yasal hakkim gereği benim üründen yoksa yasal olarak misli ile dengi ile değişim istedim ama o yasa pc de olmuyor mahkemeye başvuru yapsanızda bende itiraz edicem ve sonuç değişmicek dedi benim cihazıma denk ürün yokmuş. Şikayetvar.com da bu gibi mağduriyeti yaşayan çok fazla kişi olduğunu gördüm. Şaka gibi tavır sergilediler bir sürü ürün modeli var ve benim ürünüme denk ürün yokmuş. yoksada yasa gereği üst modeli vericeksin. Yani bir üst modeli bana gondermiyor. ve ben bana iade edip 2500 tl dolar artıığı için benden para çıkacak. kendi cihazı 5 defa aynı sorunu çıkarmış ama mağduriyet yaşayan ve zor durumda bırakılan yine benim. Ben yasal hakkimi nasil arayabilirim. kazanabilirmiyim? kazansam bile bende denk ürün yok derim diyor. o durumda ne yapabilirim? 7.500 tl ye aldım. ama benim pc şuan 10.000 tl olmuş. bu durumda tamamen beni mağdur ediyorlar. Bir tüketici neden bu kadar madur edilir anlamıyorum. Tubis üzerinden mahkemeye başvurmayı düşünüyorum. ve her yerde bu durumu forum vs belirteceğim..

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 55525534 -- 7 Kasım 2020; 15:11:29 >

N
5 yıl (11426 mesaj)
Binbaşı

Mahkemeye başvur hakkını ara sonuç alırsın bence



F
5 yıl (6588 mesaj)
Yarbay

son durum nedir
basvuru yaptınız mı?



S
5 yıl (57 mesaj)
Çavuş

Sahibi olduğum Monster dizüstü bilgisayarımı 2 kez bakım amaçlı servise yolladım. İlki 2-3 yıl evvel idi. HDD de problem olduğu söylenip değiştirildi. Fakat geri gelen bilgisayarımda 5400 rpm lik 500GB bir HDD takılı idi. İletişime geçip tekrar gönderdim ve HDD değişti. Yani anlamasak bu işten kekleyecekler.
İkincisi ise geçen hafta oldu. Bilgisayarımı fan sesi, termal macun yenilenmesi ve "R" tuşunun arasıra basmaması gerekçeleriyle teknik servise yolladım. Bilgisayarım geri geldiğinde klavye tamamen çalışmıyordu. "J" ye basınca "JM" yazıyor, Caps lock hiç çalışmıyor, sağ taraftaki "8" tuşuna basınca "8Ç" yazıyor vs vs . Artı olarak kutunun içinde 4-5 tane vida vardı. Muhtemelen içinden olan vidalar (Ucunda mavi boya var vidaların). Böyle teknik servis hizmeti olmaz. Sorun ile alakalı arandığımda ise maalesef müşteri olarak yalancılıkla suçlandım. Monster alacaksanız 10 defa düşünün. Teknik servis facia. Hele PC biilmeyenler yollamayın. Yoladığınız bilgisayar geri gelmiyor. Farklı ya da arızalı geliyor. Şimdi bunun altına kopyala yapıştır ile firma görevlisi birşeyler yazacak ama hiçbir anlamı yok. Bu arada bilgisayar öğretmeniyim ve tam da 24 kasım da bozuk bilgisayar elime geçti. Tam isabet yani.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.