Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
4
Cevap
1567
Tıklama
0
Öne Çıkarma
LUNACHİ KOZMETİK ELEKTRONİK REZALETİ, FİRMA YALAN SÖYLÜYOR VE MÜŞTERİLERİNİ MAĞDUR EDİYOR
S
5 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Merhaba değerli forum dostlarım.

LUNACHİ KOZMETİK ELEKTRONİK İÇ VE DIŞ TİC LTD ŞTİ adlı firmadan 10/08/2020 tarihinde ve 203857828570 sipariş numarasıyla bir adet Xiaomi AC 1200 4A GIGA Versiyon wifi router satın aldım.

Ürün tarafıma ulaştığında kurulumu tamamlayıp testlere başladım. Ne yazık ki beklediğim performansı almak bir yana, ürün halihazırdaki 50Mb/Sn hızındaki İnternetimi, 5gHz bantta bile 0.99kb/sn hızlarında veri alabildim. 2.4gHz bandında ise çok kısa mesefelerde dahi hız aşırı yavaş ve düşük kuvvette iletilmekteydi. Evimdeki modem, Netmaster cbw-383zn dir. Bu modemi kullananlar bilirler ki wifi menzili berbattır. Ancak bahse konu mi router, testlerim sonucunda netmaster modemimden bile kötü bir performans sergiledi. Sanırım ayıplı mal diyerek iyiniyetimle ürünü satın aldığım n11.com üzerinden iade talebi açarak anlaşmalı kargo ile iade ettim.

İşte sorunlar yumağı tam olarak burada başladı. Bahse konu firma iademi 1 kez ertelemek suretiyle toplamda 4 kez reddetti.

Kanıt:
< Resime gitmek için tıklayın >

İlk reddi ürünün elektronik faturasını kutuya koymamam nedeniyle yaptı. Saçma da olsa ürünün e-faturasını basıp, kutusuna koyarak yeniden firmaya ilettim. Firma bu seferde ürün güvenlik bandının söküldüğünü öne sürerek iademi kabul etmedi. Halbuki üründe bir güvenlik bandı değil, ambalaj bandı mevcuttu. Ürün tarafıma tekrar gönderildi ve ben son kez ürünü cayma hakkımı kullanmak istediğimi belirterek yeniden iade ettim. Firma bu sefer de ürün tarafımıza ulaşmadı diyerek iadeyi reddetti.
Kanıt:https://forum.donanimhaber.com/cache-v2/?path=http%3a%2f%2fstore.donanimhaber.com%2fbb%2fe0%2f34%2fbbe034d20e62c628ef5bd2736ca0c587.jpeg&t=145338491&width=240&text=1

< Resime gitmek için tıklayın >

Ancak Aras kargo sayfasından ilgili numara ile sorgulama yaptığımda kargonun kabul edilmemesi nedeniyle teslim edilemediği açıkça görülmektedir.
Kanıt:
< Resime gitmek için tıklayın >

İşte LUNACHİ KOZMETİK ELEKTRONİK müşterilerine karşı bu tavırda yaklaşan bir firmadır. Firma, son talebim olan cayma hakkımı kullandığım iademi de reddetti. N11 in araya girmesiyle böyle bir hakları olmadığı halde ürünü teknik desteğe incelemek maksadı ile güya iletti.

Çareyi n11.com müşteri destek hattında bulmaya çalışsamda kendileri her ne kadar 5 iş günü süre vermiş olsalar dahi ne yazık ki 10 iş günü sonra talebimi yerine getirdi. Günün sonunda firma ürünün açıldığı için iadesinin mümkün olmadığını beyan ettiği için ürünü iade alamayacağını belirtsede, n11 yetkililerine "ön bilgilendirme formu"nda böyle bir bilginin olmadığını, yalnızca hijyen sorunu olabilecek ürünlerde cayma hakkının kullanılamayacağını iletsem de kendimi anlatmam çok uzun sürdü.
Kanıt:
https://store.donanimhaber.com/3c/4d/34/3c4d34a829c19e9a1627655ccafb1339.jpeg

< Resime gitmek için tıklayın >
En sonunda bugün itibariyle iddia ettiğim husus ile ilgili n11 beni haklı buldu ve para iadesini hesabıma geçti. Bu vesile ile bahse konu LUNACHİ KOZMETİK ELEKTRONİK adlı firmadan ürün alacak olan kişilerin mağdur olabileceklerini sizlerle paylaşmak istedim.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sivri13 -- 1 Eylül 2020; 14:30:58 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
5 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Diğer kanıtları ilk yazıya mobilden ekleyemediğim için buradan ekliyorum.
< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sivri13 -- 1 Eylül 2020; 14:34:26 >

S
5 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

İlk mesaja mobilden 2 den fazla fotoğraf ekleyemedim, sonraki mesaja diğer kanıtlar eklenmiştir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

0
5 yıl
Yarbay

Yasadiklariniz icin uzuldum. Neyse ki problem zor bela cozulmus. Ben de bu firmadan bir urun alacaktim. Baska bir saticiyi tercih ederim artik.

Bilgilendirme icin tesekkurler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
5 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Rica ediyorum dostum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.