1. sayfa
Bana kalırsa hiç farketmez, A3 100 kilo hafif. Şanzıman olarak daha iyi. Yüzey alan daha ufak hava sürtünmesi için. Her denemede c180 i geçersin. A3 değil A4 olsa şans veririm c180'e. Ayrıca çok dert etme manuel araçlar değil zaten spora al otur gaza. Yapabileceğin üçüncü bir hamle yok. İlla avantaj ekstra avantaj dersen bayır aşşağı bir yer olsun. Çünkü senin araç önden çeker diğeri arkadan. |
"dostluk çercevesinde" Niye hocam 150 bg araçlarla milyonluk drag yapacak haliniz yok ya. ![]() < Resime gitmek için tıklayın > 60-100 km/h through gears (sec): 4.9 80-120 km/h through gears (sec): 6.4 100-180 km/h through gears (sec): 24.6 < Resime gitmek için tıklayın > 60-100 km/h through gears (sec): 4.1 80-120 km/h through gears (sec): 5.7 100-180 km/h through gears (sec): 23.9 Katalog değerlerine göre sizin araç hafiflikle önde gidecektir, ayrıca C180'de yaş faktörü de var. 1,5 boy falan atarsınız. Viteste hızlanma değerleri de şu şekilde; 60-100 km/h on IVth gear (sec) 6.9 80-120 km/h on IVth gear (sec) 7.3 80-120 km/h on Vth gear (sec): 9.2 80-120 km/h on VIth gear (sec): 11.4 Otomatik olduğu için Sporta alın manuel olarak 5bin devir civarlarına çekin ve gaza oturun. 6000 civarlarında da vites atarsınız. < Resime gitmek için tıklayın > |
Hocam ruhsat değeri 1420kg a3 un. ben 140-150km ye kadar geçerim diye duşunuyorum sonra geçebilir belki dediğiniz gibi manuel olup debriyaja tekme atmadıkdan sonra bi zevki yok aslında ama maksat araçları görmek. s yerine triptonikde deniyeceğim s deyken vitesi ayarlayamayız ama sanırsam |
Hocam peki 60 veya 80 km de oturucagız 80 de mi basmalıyım sence 4100 devirde oluyor |
|
Haklısınız bende aynı fikirdeyim öneri ve tavsiyeniz için tesekkurler. Denemeye çıktığımızda konuyu editliyeceğim |
A3 alır düşüncesindeyim.Tek diyebileceğim çok fazla devir çevirmeden vitesi atın.Önceden kullandığım tsi araç 6300 çeviriyordu ama 5900-6000 civarı ben atıyordum.Aracın gücünün bitip yığıldığını hissediyorsunuz. |
A3 ün alacağını düşünüyorum. |
Bi laf varya derdini seveyim diye o hesap.. Şu yarışta C'nin %10 şansı bile oldugunu düşündüysen bu işlerden hiç anlamıyorsun demektir yok 4 te kalkayım yok 3 vs hikaye..A3 şans tanımaz |
Arkadaşlar deneyebildik sonunda 60 da bastık 80 de bastık a3 110-120 den sonra arayı ciddi açıyor ek olarak depom ful ve bagajım dolu |
Az çok sonucu tahmin edebiliyordum da bekledigim gibi oldu |
c180 nin bu karşılaşmada şansı olmaz. paylaşılan tork/beygir eğrilerine bakmaya bile gerek duymadım, aynı motorlu a4 olsa yine geçerdi c180 i |
Bu veriler gerçek mi 150bg araçlar için 0-200 50 60 saniyeler nedir |
1. sayfa
Araçlar ; 1.5 tfsi 150hp audi a3 & 156hp c180 7G-Tronic
Benim avantajımın olması için 3 vites 60 3100 devirde mi kalkmalıyız yoksa 3 vites 80 4100 devir mi daha mantıklı olur ?
Beygir gücü , tork egrisi
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >