| 
                                    Gizli özellik açtım: Merak eden varsa diye paylaşmak istedim. Android ile (ios'da olmuyormuş) "car scanner" isimli programı indridim. Ömür boyu pro özelliği 50TL idi o yüzden direk alıp geçtim. Ücretsiz ile arada ne kadar işlev farkı var bilmiyorum. N11'den çift kartlı elm327 aldım (350TL idi galiba). Bu önemli çünkü dandik olanlar yazma işlemi yapamadığından sadece okuyor ama özellikleri değiştiremiyor. VW çok kolay şekilde direksiyonun alt tarafına koymu ODB girişini. Buraya cihazı taktım ve hemen telefonla bağlandım. Önce bir yedek alma işlemi yaptım 5dk kadar sürdü. Sonra girdim özelliklere neler değiştirilebiliyormuş diye hiç birini değiştirmeden önce sadece hepsini okudum. Sonra neler yapacağımı belirleyip tek tek değiştirdim. Bende kamera olmadığı için şerit takip ve tabela okuma özelliğine hiç dokunmadım. İç ambiyans menüsünden multi medya ve kadran göstergelerinin renklerini ayarlanabilir yaptım. 10 renk seçtim. Şimdi multi media ayarlar ekranından bu 10 renkten istediğimi seçip kolayca değiştirebiliyorum. Gündüz kırmızı gece mavi veya yeşil hoş duruyor. Anahtar araç içerisinde değilken kapılar kapandığında otomatik kilitlemesini ayarladım. Böylece acaba kilitledim mi diye aklım arabada kalmıyor. İnip kapıyı kapattım mı çat diye kilitliyor. Ama aynaları kapatmıyor. Aynalar için illa kumandadan basmak gerekiyor. Belki onu da bulurum ileride. En sevdiğim özellik ise iki kere kilitlemeye basınca aracın bip diye korna basmasını sağlamak oldu. Park yerinde arabayı nereye koymuştum en son diye düşünmeye son. Basıyorum iki kez kilitlemeye ve bip sesine yöneliyorum. AVM kapalı otoparklarında çok havalı oluyor özellikle:) Bazı şeyler ise deneme yanılma ile belli oluyor. Mesela Android Auto için normalde kabloyla bağlamak gerekiyor. Ama biliyorum ki bunun kablosuz olan versyonları da var. Özelliklerde kablosuz Android Autoyu görünce hemen açtım. Bir de yanında wifi noktası aç gibi bir özellik vardı onu da açtım. Multi Medya ayarlarına Wifi bağlanma ayarları falan geldi. Ama sanırım donanım olarak desteklenmiyor ki bu ayarlar hiçbir işe yaramadı   Açılış logosu değiştir, müzik ses iyileştirme, depodaki boş alanı gösterme, navigasyon komutlarının ön tarafta görünmesi gibi bir çok özellik daha var. Gereksiz bulduklarımı sırf denemiş olmak için kurcalamadım. Bir de bazı garip durumlar var. Mesela bu değişiklikleri yapmak için motor kapalı, kontak açık, el freni çekili ve kaput açık olmalı. Bunun için bir sensör mü var bilmiyorum ama ilginç şekilde kaput açık değilse yazma hatası veriyor. En nihayetinde bu iş garantiyi bozmuyor olsa da bu değişiklikler sebebiyle bir donanım zararı oluşursa eminim ki o garanti kapsamı dışı kalıyordur. Bunlar alt seviye programlamalar olduklarından da bir şeyleri geri dönüşsüz bozmak da mümkün. Ben bu durumu göze aldım ve benim için yeterli olan özellikleri açtım. Yani kimseyi mutlaka yapın diye yönlendirmiyorum ona göre   
                                 | 
                            
| 
                                    Gizli özellik açtım: Merak eden varsa diye paylaşmak istedim. Android ile (ios'da olmuyormuş) "car scanner" isimli programı indridim. Ömür boyu pro özelliği 50TL idi o yüzden direk alıp geçtim. Ücretsiz ile arada ne kadar işlev farkı var bilmiyorum. N11'den çift kartlı elm327 aldım (350TL idi galiba). Bu önemli çünkü dandik olanlar yazma işlemi yapamadığından sadece okuyor ama özellikleri değiştiremiyor. VW çok kolay şekilde direksiyonun alt tarafına koymu ODB girişini. Buraya cihazı taktım ve hemen telefonla bağlandım. Önce bir yedek alma işlemi yaptım 5dk kadar sürdü. Sonra girdim özelliklere neler değiştirilebiliyormuş diye hiç birini değiştirmeden önce sadece hepsini okudum. Sonra neler yapacağımı belirleyip tek tek değiştirdim. Bende kamera olmadığı için şerit takip ve tabela okuma özelliğine hiç dokunmadım. İç ambiyans menüsünden multi medya ve kadran göstergelerinin renklerini ayarlanabilir yaptım. 10 renk seçtim. Şimdi multi media ayarlar ekranından bu 10 renkten istediğimi seçip kolayca değiştirebiliyorum. Gündüz kırmızı gece mavi veya yeşil hoş duruyor. Anahtar araç içerisinde değilken kapılar kapandığında otomatik kilitlemesini ayarladım. Böylece acaba kilitledim mi diye aklım arabada kalmıyor. İnip kapıyı kapattım mı çat diye kilitliyor. Ama aynaları kapatmıyor. Aynalar için illa kumandadan basmak gerekiyor. Belki onu da bulurum ileride. En sevdiğim özellik ise iki kere kilitlemeye basınca aracın bip diye korna basmasını sağlamak oldu. Park yerinde arabayı nereye koymuştum en son diye düşünmeye son. Basıyorum iki kez kilitlemeye ve bip sesine yöneliyorum. AVM kapalı otoparklarında çok havalı oluyor özellikle:) Bazı şeyler ise deneme yanılma ile belli oluyor. Mesela Android Auto için normalde kabloyla bağlamak gerekiyor. Ama biliyorum ki bunun kablosuz olan versyonları da var. Özelliklerde kablosuz Android Autoyu görünce hemen açtım. Bir de yanında wifi noktası aç gibi bir özellik vardı onu da açtım. Multi Medya ayarlarına Wifi bağlanma ayarları falan geldi. Ama sanırım donanım olarak desteklenmiyor ki bu ayarlar hiçbir işe yaramadı   Açılış logosu değiştir, müzik ses iyileştirme, depodaki boş alanı gösterme, navigasyon komutlarının ön tarafta görünmesi gibi bir çok özellik daha var. Gereksiz bulduklarımı sırf denemiş olmak için kurcalamadım. Bir de bazı garip durumlar var. Mesela bu değişiklikleri yapmak için motor kapalı, kontak açık, el freni çekili ve kaput açık olmalı. Bunun için bir sensör mü var bilmiyorum ama ilginç şekilde kaput açık değilse yazma hatası veriyor. En nihayetinde bu iş garantiyi bozmuyor olsa da bu değişiklikler sebebiyle bir donanım zararı oluşursa eminim ki o garanti kapsamı dışı kalıyordur. Bunlar alt seviye programlamalar olduklarından da bir şeyleri geri dönüşsüz bozmak da mümkün. Ben bu durumu göze aldım ve benim için yeterli olan özellikleri açtım. Yani kimseyi mutlaka yapın diye yönlendirmiyorum ona göre   Edindiğim şu kısacık tecrübeyi paylaşmak istedim.
                                 | 
                            
| Araçla ikinci uzun yolumu aynı gün Ankara İstanbul Ankara olarak gerçekleştirdim. Genel itibarıyla bu yolculuk sırasında aracın tepkilerinden memnun kaldım diyebilirim. Kapalı ve yer ye... | 
| 
                                    Araçla ikinci uzun yolumu aynı gün Ankara İstanbul Ankara olarak gerçekleştirdim. Genel itibarıyla bu yolculuk sırasında aracın tepkilerinden memnun kaldım diyebilirim. Kapalı ve yer yer yağmurlu, sisli havada hissettirmek eksiklik önde sis farlarımın olmamasıydı. Seyahatin büyük bir kısmı sabah ve akşam karanlığında geçtiğinden, aracım far performansı önem arz ediyordu ki bu konuda da daha önce de belirttiğim gibi Korollaya göre çok memnunum   Yol tutuş: aracın üzerindeki lastikler turanza. Bayiden gelen lastikler bunlar. Daha önce bu lastikleri ince yanaklı ama sert hamurlu olması ile tercih etmiştim. Bu araçta da karşıma çıktı. Genel olarak çok konforlu bir lastik değildir ama kolay kolay da yıpranmaz. Nette aracın yol Tutuşunu olumsuz etkileri olduğu belirtilmiş parlak asfaltlarda yavaş hızlarda bile özellikle otopark giriş çıkışlarında kaydırdığı doğru. Ancak yol şartlarında ben bir kaydırma görmedim lastiği kenara bırakıp araç dengesine bakarsak dıştan alınan süratli virajlarda dahil tehlike yaratıcı bir unsur rastlamadım. Sadece direksiyon alışkanlıklarım hala eski aracımı takip ettiğinden ufak tefek sert hareketler yapsan da aracın verdiği net cevaplar bir tehlike durumu yaratmıyor. Küçük bir tavsiye; gerekli durumlarda, virajlara girerken direksiyon arkasındaki sol kulakçıkdan bir kademe vites düşürmek sürüş güvenliğini olumlu yönde etkiliyor. Motor performansı: eskiden Hyundai Getz Peugeot 106 gti gibi ufak ama kendisinden beklenmedik performans sunan araçlara otoban faresi ibaresi çok kullandırdı. Bence, T-roc bu tanıma güzel uyuyor. Gerektiği anda ara hızlanmaları güzel yapabildiği, yüksek süratle dahi daha üst hızları gaz pedal‘ın cevabı çok hızlı olduğundan, araç geçişlerinde kendinden daha üst segment araçlarda dahil güvensizlik yaratmıyor. Şanzıman alt kademelerdeki sesli ve muallak çalışması, yerin üst kademelerde, kararlı, hızlı ve konforlu sürüş; başka bir tabirle, sanki farklı bir şanzımanı geçiyormuş ise veriyor. Aracın yüksek yapısı ve görece motor sessizligi yüksek hızlardaki suratı belli etmiyor. Yakıt ekonomisi: Bahsettiğim güzergahta ve sürüş şartlarında yaklaşık 8,5 litre ortalama yakıt tüketimi verdi. Araç ekonomik değil, ama müsrif de degil. Bu ayrım kabul kriterlerine bağlı. Çoğu kullanıcı açısından, istediğinde aradığı gücü bulmak, yakıt ekonomisinden çok daha önemli bir detay. Sakin kullanım ve çok yüksek olmayan hızlara alışkın olanlar için, bu aracın tüketimi, beklediklerinden yüksek olacaktır. Konfor: araç yaklaşık 5000 km’ye geldi. Bunun 1500 kilometresi şehiriçi geri kalan şehirler arası yollarda geçti. Psikolojik değilse; corolla gibi yumuşacık bir araçtan sonra, aracına amortisörleri daha sert ve sesli gelmişti. Şimdi iyi alışkanlık ya da bir miktar çalışma etkisi ile araç bana yumuşak geliyor. Yol boyunca da kullanımı olumsuz etkileyecek, bu da çok kötüydü dedirtecek durum Yaşamadım, aksine keyifle kullandım. Güvenlik Sistemleri: adaptif hız sabitleyici; uzun yolda çok fazla kullandığım bir opsiyon. Yolu sisli olduğu bölümlerde de bir ön güvenlik olarak kullandım. Çalışmasında bir problem görmedim. Sadece frenleme kısmını corollaya göre biraz daha geç yaptığı için, daha sert frenlemlerle karşılaşabiliyoruz. Tabi bu dediğim, otobanın en yüksek hız şartlarında geçerli olan durum şerit takip ise zaten bizde tam anlamıyla olmadığından, açmadın bir opsiyon eski aracımda da zaten kullanmıyorum. Ancak ona alışkın olanlar için, bizdeki şerit dışına taşırmayan ancak şeridi de ortalammayan asistan sistemi yetersiz kalacaktır. Kararın ayna işini gayet iyi yapıyor. Uzun far asistani corollaya gore cok daha az devreye girdi gibi. Tabi isik sartlari ve karsidan gelen arac sayisi ile degiskenlik gosterebilecek bir is. Far ve yagmur sensoru ise kararli ve istenildigi sekilde devreye giriyor. Begenmediklerim: Kilyosun yokuslarinda trafiklerinde frene tam basilmadiginda aracin titresime meyilli olmasi. Frene tam basildiginda rolantiyi dusurmesi. Bu titresimler Volkswagen gibi premium algısı yüksek bir aracta olmaması gerekir. Bununla beraber DS G’nin çalışma prensibi de maalesef bu tip konforsuzlukları yaşatabiliyor. Klimada ise ayar yapma geregi duydum. İşte bu noktada dört sene boyunca kullandım corolla’da klima ayarını otomatiğe aldığımda müdahale etme gereğini cok az duymusumdur. Üstelik kullanimin 3,5 senesi Antalya’dayken. Beğendiklerim: yukarıda saydığım maddeler aslında hepsi beğendiklerime giriyor fakat aracın rijit yapısı, trim seslerinin olmaması. Arac donanimiz life paket. Yaklasik 1,5 aydir kullaniyorum. Arac her ne kadar eski olsa da 2025 yili irtasinda gelen opsiyonlarla bir miktar guncellendi ama yeni kasa geldiginde artik tamamen eski bir arac olacak. Araci yeni alip kesfedenler ya da ikinci el alacaklar icin bir miktar kendi kullanimima gore bilgilendirmek istedim. Saygilarimla.  | 
                            
| T-ROC Bugün Bebeği Korudu: | 
| 
                                    T-ROC Bugün Bebeği Korudu: Benim araçta kör nokta asistanı ile beraber gelen, geri viteste arka sağ çapraz ve arka sol çarpışma engelleme var, bugün geri geri manevra yaparken dengesizin biri son sürat ara sokakta sağ çaprazdan geldi, görmedim geldiğini ve öyle bir fren yaptıki benim araç, tamam dedim vurdum her halde. Bir baktım 1 metre kadar mesafe kalmış, kazayı engelledi. Eğer bu güvenlik olmasaydı gelen araç sağlam bir şekilde arka kapıyıda alacak şekilde vuracaktı bana. Adam frene basıp durabildiğinde beni geçti çünkü. WV çarpışma engelleme sistemleri iyi çalışıyor arkadaşlar, test etmiş oldum, sonra yoluma devam ettim, yüzümde bir gülümseme ile, çünkü tam o sağ arka kapı tarafında bebek oturuyordu, VW bugün bebeğimizi korudu. 😃  | 
                            
| İyi günler hocam sürüş asistan plus paketli araç siparişi verdim. Bu araçta tabela okuma standart olarak geliyor mu cevabınız için teşekkür ederim | 
| Surus asistanli aldiginizda geliyor diye biliyorum. | 
| Selamlar bende bugün ödemeyi yaptım salı yada çarşamba günü teslim alıyoruz inşallah. Highline üzerine 18 jant, anahtarsız çalıştırma, sürüş asistan paketi, panaromik tavan, geri görüş kamerası, elektrikli bagaj opsiyonları var. Renk turuncu+siyah | 
| Merhaba hayırlı olsun benim de aracım gelecek aynı araç. Zam gelmiş araçlara ne kadara maloldu acaba teşekkürler | 
| Merhaba. Hayırlı olsun sized. Seramik kaplama kaput koruma sigorta kasko dahil 311bin. Ötv muaf aldık 201 ödedik. Pazartesi tekrar zam gelicekmiş. | 
| Teşekkürler ÖTV Li çok para ikinci el Mercedes almak daha mantıklı | 
| Haklısın 300 binler gerçekten çok para. Ama megane bile opsiyonlarla 300 bin olmuş. Şaka gibi fiyatlar gerçekten | 
| 
Merhaba Konsolun sert plastik olması sebebiyle ilerleyen dönemde trim sesi oluşuyor mu ?  | 
            
| 
Merhaba,  9 aydır aracı kullanıyorum,ne ön konsolda ne cam tavanda trim sesi oluşmadı.Bir de yaşadığınız şehrin ve aracın gündüz güneş altında kalması da bazı farklılıkları yaratıyor,şöyle ki sert plastiğin görsel ve dokunma hissi dezavantajı olmakla beraber yumuşak plastik de kaliteli değilse ısıdan ve güneşten ötürü zamanla sertleşip trim sesi dediğimiz çıtırtılar oluşabiliyor.Yine yumuşak plastik aslında kaplama olduğu için de zamanla güneş gören yerler,el değen yerler soyulabiliyor,elbette bunlar tamamen kaliteye ve zamana bağlı durumlar. Sağlıklı sürüşler dilerim...  | 
            
| merhaba, yorumlarınız için teşekkür ederim. Yol sesi, genel yalıtım olarak düşünceniz nasıl ? | 
| 
Merhaba,rica ederim,yol sesi rahatsız edici asla değil gelen ses de aracın yalıtımıyla ilgili değil üzerinde gelen Bridgestone T001 ile ilgili ama sorun teşkil etmiyor.Rüzgar sesi elbette araç yüksek olduğu için 120 km/saat sonrasında bir miktar var o da sorun değil.Motor 1.5 TSI ACT bir önceki 1.4 TSI ACT’ye (diğer araçlarda karşılaştırdık)  göre daha sessiz,bu da bir etken.  Siz aracı alma aşamasında mısınız?  | 
            
| 
Bilgiler için teşekkürler. Ben kısmetse, aracı yarın teslim alacağım bayiden.  Youtube'dan baya video izlediğim için soru sormamıştım ama arkadaş sayesinde ben de ekstra bilgi edinmiş oldum. Benim tek takıldığım tr deki araçlarda direksiyon arkası ekranda navigasyon olmaması oldu. Çok büyük rahatlık olurdu diye düşünüyorum  | 
            
| henüz araştırıyorum, ötv zammı bir süre ertelememi gerektiriyor. Bilgiler için tekrar teşekkürler. | 
| Arka koltuklar tam yatıyor değil mi? Bagajla beraber bir yükleme alanı elde edebiliyoruz? | 
  | 
            
| 
< Resime gitmek için tıklayın >  İncelemelerde standart Usb vardi bu giris nedir, bilgisi olan var mi?  | 
            
        
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
-Araç Hakkında Bilgi
Araç 2019 Şubat ayı itibariyle Türkiye'de satışa başladı. 1.5 TSI ACT DSG motor şanzıman donanımıyla geliyor araç. 2020 İlk 6 aylık TR satış rakamları baz alındığında SUV Sınıfında 7. sırada.
Videoyu izlemek için tıklayınız
Videoyu izlemek için tıklayınız
Videoyu izlemek için tıklayınız
-Donanım Listesi
Araç Temmuz 2020 tarihi itibariyle Türkiye'ye Standart Highline donanım olarak gelmektedir. Standart Highline donanım listesini aşağıdan görebilirsiniz.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Aracın standart highline donanımına ek olarak alabileceğiniz opsiyon listesi aşağıdaki gibidir:
-Cam Tavan
-Çift Renk/Siyah tavan
-Adaptif Cruse Control / Şerit Takip Asistanı / Tabela Tanıma
-Geri görüş kamerası
-Anahtarsız giriş ve çalıştırma
-Elektrikli bagaj kapağı
-Broşür Linki:
https://ebrosur.vw.com.tr/araclar/t-roc/t-roc.html
-Üye Listesi ve Whatsapp Grubu
VW T-ROC Kullanıcıları için talep olursa bir whatsapp grubu kurmayı düşünüyorum. Bu grupta teknik bilgiler, paylaşımlar, yardım ihtiyaçları ve yanıtların konuşulabileceği bir ortam olsun istedim. Peugeot 2008' de, golfte, leonda vs. whatsapp grupları var foruma özel, bizde neden olmasın
1. F-G
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
                        
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi F-G -- 18 Temmuz 2020; 22:40:49 >