15 Haziranda Trendyol dan sipariş verdim ürünüm günlerce kargoya verilmedi. Aradım 29 Haziran son teslim günü o zamana kadar ürünü size ulaştıracaklar denildi. Ürün en geç 29 Haziran'da elimde olması gerekirken kargoya daha o gün verdiler. Takipte idim ürün bu seferde günlerce PTT kargo ilk teslim şubesinde idi. 4 temmuzda iade talebinde bulundum gıda ürünü yenisi gelsin ya da ücret iadesi istedim kayıt oluşturduk halledeceğiz dediler. 8 temmuz yine aradım aciliyeti bildirdik diye baştan savdılar. Bugün yine aradım ve tam 1 aydır ürünüm gelmedi iademi yapın dememe rağmen hala süreç devam ediyor deyip iade yapmadılar5 haftadır sıkıntı çekiyorum, yasal olarak çözüm için ne yapabilirim
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Bunu ben de yaşadım müşteri hizmetlerini ara sürekli.
Hocam 16 hazirandan bu yana 1 ayı geçti, defalarca aradım sürekli bekletiyorlar. Ben bu durumu adli yerlere taşımak istiyorum. Forumdaşlardan yardım talebim bu yönde. Nereye, nasıl şikayet edebilirim
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Scavenger Of Human Sorrow -- 16 Temmuz 2020; 21:31:38 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >