Arkadaşlar merhaba tatil için bir otelde rezervasyon yaptırdık. Ücretin yarısını gönderdim otele. Sonrasında işlerim nedeniyle rezervasyonu iptal ettirdim. Otel geri ödeme yapacağıni ama 60 gün surebilecegini belirtiyor. Az bir mebla değil mağduriyet oluşturuyor. Böyle bir yasal hakları var mı şikayet için tüketici heyetine mi başvurmak gerekiyor ?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >