Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
0
Cevap
678
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Yalın Ndsl Geçiş Gün Kararsızlığı
O
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Yaşamış olduğum sıkıntıyı dile getirmek istiyorum aktivasyon tarihim 25.03.2020 turknette idim taşıma yaptım bana telefonla taşıtılması gerektiği söylendi üyelikten 20 gün sonra bir birim aradı turknet numarasını kullandırmıyor sizi yalın ndsl geçirecegim talebinizi aldım dedi taki 25.05.2020 tarihinde aboneliğim askıya alınmış müşteri hizmetlerini aradım 2 kişi bana saçma bir şekilde engelli evraklarınızda eksiklik var bu nedenden dolayı aboneliğiniz donduruldu dediler 5inci aramamda doğru bilgiyi aldım turknet numarasını kullandırmıyor iade edecekmiş 25 mayısta yalın ndsl talebimi aldılar bayramda internet otomatik olarak gitti üyelikten 60 gün sonra üyelik otomatik duruyor cevabı verildi doğru bilgidir şimdide 8 gün oldu halen internetimiz donuk yaklaşık 20 kere aradım özel mesajlar olsun ınstgram hesapları olsun yorumlarımı hep siliyorlar ortada hakarette yok yetkili birime 7 kere mail attırdık aciliyeti bildirdiler bu işlerle ilgilenenler neden bukadar uzun sürdürürler işlemi bir arkadaş cuma günü talebimi aldılar pazartesi geçişim oldu dedi bu yüzden dolayı aşırı bir sinirim ve kırgınlığım var whatsap hattına yazarsın 24saat sonra cevap verirler anında yanıtlarım diger cevap ertesi gün gelir bayan müşteri temsilcileri gerçekten çok bilgisiz lafı geçiştirir konuyu 5 dakika anlatırsın dinler sonra nasıl yardımcı olabilirim der arkadaşlara duyrulur



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.