Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
9
Cevap
472
Tıklama
0
Öne Çıkarma
ALFA 156 düşünüyorum 2000-2001 yardım lütfen
S
18 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Bu civarlarda bi Alfa düşünüyorum . Kronik sorunlları filan varmış nelerdir? Lambda sensörü filan diyorlar,

Anlatır mısınız nelere dikkat etmeliyim, ne gibi sorunlar açar? Güzel bir araç mıdır?


Kaç lira vermeliyim(bu esas can alıcı soru)

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



S
18 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

1
18 yıl
Yarbay

alfaların 2. eli pek tutulmuyor malesef eğer alcaksan alfa yeni kasa alfa almalısın 2000-2001 eski kasa malesef mesela şöle bişihttp://www.araba.com/384032.html bütçeni ayarlayamazsan yeni kasaya tavsiye etmem alfa açıkçası...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
18 yıl
Yarbay

Araç güzel aslında Parçası biraz sıkıntılı olabilir kanısındayım.

Zaten forumda adettendir artık kriterler arasına lpg ile uyumlulugu nasıl onu da araştırıp öyle yonlendirmek lazım kullanıcıları


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
18 yıl
Yarbay

Bende 1.4 TS vardı 146 sından, km de 250 bin yakıyordu. Alfa mükemmel araçtır ama benzin olayında gerçekten iyi yakıyor diyebilirim. Ama sağlamlık olarak da ben Volvo ve Mercedesten sonra böyle sağlam araba görmedim diyebilirim. En basit örneğini vermek gerekirse, arka çamurluklar aracın şasisine kaynak ile değil vida ile tutturulmuş.

Benim 146 ya arkadan BMW 3.30 Ci çarpmıştı arabanın ön tampon, ön farlar ve kaput fena haldeydi, benim sadece arka tampon yerinden çıktı ve tekerleğe sürttü.

Bir kere de çok uykusuzdum ama işe gitmek zorundaydım arkadan bir Focus a çarptım adamın tampon cort diye içine göçtü benim sadece ön plaka yamuldu. Yani çok sağlam araba ama yakıt konusunda adamı üzer.

Fiyat aralığı olarak ise 16.000-18.000 YTL civarlarında olmalı. Çok çok temiz ise biraz bu fiyatı geçebilir





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cigolayt -- 20 Mayıs 2007; 2:16:23 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
18 yıl
Binbaşı



DAHA ÖNCE FORUMDA 178.000 KERE FALAN VERİLDİ AMA YİNEDE Bİ HATIRLATAYIM DEDİM. MUHTEMELEN SEN BUNU GÖRMEMİŞSİNDİR.

YORUM YAPMIYORUM, SADECE DİREKT ALINTI YAPIYORUM.




En az arıza yapan otomobiller seçildi

İngiltere'de 200 bin araç üzerinde yapılan araştırma, Japon markalarının en az tamire giden otomobiller olduğunu gösterdi

DIŞ HABERLER SERVİSİ


İngiltere'de ikinci el otomobiller üzerinde yapılan bir araştırma, en dayanıklı ve sorunsuz motora sahip otomobillerin Japonlar tarafından üretildiğini ortaya koydu. Görüntü açısından "şık" olan İtalyan otomobilleri ise dayanıklılık bakımından sınıfta kaldı. "What Car?" (Hangi Otomobil) adlı derginin, 200 binden fazla araç üzerinde yaptırdığı analiz sonuçları, "Dayanıklılık" ve "Tamir Masrafı" olarak iki ayrı listede okuyuculara sunuldu.


İtalyanlar problemli
22 mark arasında, "Dayanıklılık" listesinde Japon malı Mazda en az arızayla birinci sırada yer alırken, ikinciliği Alman yapımı Mercedes - Benz kazandı. Mercedes'i sırasıyla Toyota, Honda ve Mitsubishi gibi Japon markaları izledi. Bu listede İtalyan Alfa Romeo, 100 araçta toplam 54 arıza başvurusuyla son sırada yer aldı.


Tamiri ucuz
Tamir masraflarının düşüklüğü açısından Avrupa'da üretilen otomobiller daha avantajlı çıktı. İtalyan Fiat, arıza başına ortalama masrafı gösteren listede düşük maliyet bakımından birinci oldu.


En az arıza yapanlar...
ARIZA İHTİMALİ
1. Mazda yüzde 17
2. Mercedes yüzde 25
3. Toyota yüzde 26
4. Honda yüzde 27
5. Mitsubishi yüzde 29
6. Volvo yüzde 30
7. Nissan yüzde 33
8. Fiat yüzde 34
9. Audi yüzde 35
10. Ford yüzde 36
11. BMW yüzde 37
12. Peugeot yüzde 37
13. Subaru yüzde 37
14. Hyundai yüzde 38
15. Rover yüzde 39
16. Volkswagen yüzde 40
17. Opel yüzde 43
18. Renault yüzde 48
19. Saab yüzde 48
20. Citroen yüzde 50
21. Land Rover yüzde 53
22. Alfa Romeo yüzde 54



Servis ücreti
UCUZDAN PAHALIYA
1. Fiat 308 milyon TL
2. Ford 377 milyon TL
3. Volkswagen 401 milyon TL
4. Opel 401 milyon TL
5. BMW 411 milyon TL
6. Rover 417 milyon TL
7. Peugeot 437 milyon TL
8. Citroen 440 milyon TL
9. Volvo 478 milyon Tl
10. Honda 478 milyon TL
11. Saab 513 milyon TL
12. Hyundai 534 milyon TL
13. Mercedes 534 milyon TL
14. Renault 541 milyon TL
15. Audi 549 milyon TL
16. Toyota 554 milyon TL
17. Alfa Romeo 592 milyon TL
18. Mazda 614 milyon TL
19. Nissan 670 milyon TL
20. Mitsubishi 736 milyon TL
21. Land Rover 777 milyon TL
22. Subaru 1.1 milyar TL


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
18 yıl
Yarbay

Arkadaş doğru söylemiş ama aracın bakımlarını düzenli yaparsan Alfa Romeo da debimetre ve varyatör haricinde kronik arıza yaşamazsın tahminimce

146 da 3 kere debimetre değiştirdim, 2 kere de varyatör değiştirdim. Varyatörün sesi azaltan ama performansa hiç bir faydası olmayan bir cihaz olduğunu öğrendikten sonra resmen böyle yaptım :

Çünkü 300 küsür YTL idi. Varyatör aracı dizel motor edasında çalıştırıyor ses bakımından, yani bozulduğunda öyle çalışıyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
18 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

yaptırmazsan bişi olmuyo yani

Direk Türk mantığı olarak yaptırmamak mümkünse sökmek uyar


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
18 yıl
Yarbay

quote:

Orjinalden alıntı: saykoyum

yaptırmazsan bişi olmuyo yani

Direk Türk mantığı olarak yaptırmamak mümkünse sökmek uyar


Dostum birmota gittim sordum dedim bu varyatör ne işe yarıyor ? Motorun sesini azaltıyor dedi usta, eee dedim bu paso bozuluyor bunu yaptırmasam ne olcak dedim ? Dizel gibi ses çıkar dedi, varsın çıksın arkadaş yoksa benden 300 YTL çıkıyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
18 yıl
Yüzbaşı

Selamlar,

Her araba gibi iyi bakıldığı sürece sorun yaratmaz Alfa Romeo,fakat objektif olmak gerekirse bir sorunluk abidesi de değildir.Yine de sonuçta dünyada isim yapmış bir markadan bahsediyoruz,bir Çin otomobilinden değil.Ben de yazın 156 alacağım sanırım

2000-2001'leri 16-20 arasında değişir arabasına göre.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.