Hepsiburada üzerinden (satıcı hepsiburada değil) almış olduğum mama sandalyesi kutusunu açtığımda ürünün poşeti açıktı, bunun sebebini öğrenmek için satıcı firmayı aradım. Hepsiburada müşteri hizmetlerini aramam gerektiğini söylüyorlar ancak satış sözleşmesinde ve faturasında kendi firmalarının bilgileri var. Ayrıca bu ürünü hepsiburada yetkilisi görmedi ki sorumun cevabını nereden bilecek ?
Bu konuda muhatap kimdir ?
Sitenin işleyişi n11 gibi değil ki, soru sor kısmı var ama hiçbir şeye faydası yok. Satıcıya soru sormak yok. n11 bunların yanında 10 numaraymış. Trendyolda da canlı destek vardı, şu an en kötüsü hb sanırım.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Hepsiburada üzerinden (satıcı hepsiburada değil) almış olduğum mama sandalyesi kutusunu açtığımda ürünün poşeti açıktı, bunun sebebini öğrenmek için satıcı firmayı aradım. Hepsiburada müşteri hizmetlerini aramam gerektiğini söylüyorlar ancak satış sözleşmesinde ve faturasında kendi firmalarının bilgileri var. Ayrıca bu ürünü hepsiburada yetkilisi görmedi ki sorumun cevabını nereden bilecek ?
Bu konuda muhatap kimdir ?
Sitenin işleyişi n11 gibi değil ki, soru sor kısmı var ama hiçbir şeye faydası yok. Satıcıya soru sormak yok. n11 bunların yanında 10 numaraymış. Trendyolda da canlı destek vardı, şu an en kötüsü hb sanırım.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.