Merhaba; Netflix aile paketini 4K olarak kullanmaktayız, hesabımı telefonda ve Mi Box S 4K cihazımda kullanıyorum. Ses vs diğer konularda MiBox üzerinde herhangi bir problem yaşamıyorum, ancak bazı dizi ya da belgesellerde MiBox'tan izlerken 3 saniye izlediken sonra Problem tvq-pb-101 (5.2.5) hatasını alıyorum ve izleyemiyorum. Hala bu şekilde mibox üzerinde izleyemediğim birkaç yapım var , ancak telefonda hiçbir sorun yaşamıyorum. Yabancı forumları da okudum takip ettim, genellikle cihazı ve modemin elektriğini kesip 5 dakika bekledikten sonra yeniden deneyin veya Netflix'i yeniden kurun gibi mesajlar var ancak sorunu tüm bunları denememe rağmen yaşamaya devam ediyorum. Bu da Netflix'in FAQ linki. https://help.netflix.com/tr/node/59709
Benzer sorunu LG TV'de yaşamıştım. ve Netflix sayfasına baktığımda; 1. TV'yi aç kapa. 2. TV'nin fişini çek en az 3 dk. bekle. 10 dk.dan fazla bekledim bir kaç defa. 3. Netflix uygulamasın kaldırıp yeniden yükle. 4. TV'nin fabrika ayarlarına döndürmek için üreticisi ile iletişime geçin.
Sizin gibi ilk 3 adım başarısız oldu. İnternetten bulup TV'yi fabrika ayarlarına döndürdüm ve Netflix'i kurdum. Normale döndü.
Sizin ise yukarıda belirtmiş olduğunuz ve yaptığınız işlemlere ilave olarak yapacak 2 hususunuz kalmış. 1. Çözüm fabrika ayarlarına döndürmek. Netflix çalışmaz ise uygulamayı kaldırıp yeniden kurmak. 2. Mibox'un sürüm yükseltmesi var ise, önce Netflix'i kaldırıp sürümü yükseltip denemek. Yükseltme sonrasında Netflix'i yeniden kurmak.
kulaklıkla alakalı. usb wireless kulaklığı takıyorum ve bu hata kodunu veriyor. kulaklığı çıkarıp, denediğimde sorunsuz şekilde çalışıyor. yukarıda bir arkadaşın dediği gibi sesi 5.1'den normale alıp denedim fakat bende çözüme kavuşmadı. (mi box üzerinden deneyimledim. diğer uygulamalarda kulaklıktan ses geliyor ama netflixte hata veriyor)
Netflix aile paketini 4K olarak kullanmaktayız, hesabımı telefonda ve Mi Box S 4K cihazımda kullanıyorum.
Ses vs diğer konularda MiBox üzerinde herhangi bir problem yaşamıyorum, ancak bazı dizi ya da belgesellerde MiBox'tan izlerken 3 saniye izlediken sonra Problem tvq-pb-101 (5.2.5) hatasını alıyorum ve izleyemiyorum.
Hala bu şekilde mibox üzerinde izleyemediğim birkaç yapım var , ancak telefonda hiçbir sorun yaşamıyorum.
Yabancı forumları da okudum takip ettim, genellikle cihazı ve modemin elektriğini kesip 5 dakika bekledikten sonra yeniden deneyin veya Netflix'i yeniden kurun gibi mesajlar var ancak sorunu tüm bunları denememe rağmen yaşamaya devam ediyorum.
Bu da Netflix'in FAQ linki.
https://help.netflix.com/tr/node/59709
Yorumlarınızı talep ederim, Saygılarımla