Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
1
Cevap
1318
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Karun'un Hazinesi (PC Oyunu)
K
6 yıl (929 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Karun çok zengin bir Kral, ve değerli Hazinesini yağmacılardan korumak için birden fazla yere bölerek saklar. Hazine avcılarını yanıltmak için de sahte gömüler hazırlatır. Gerçek hazineyi bulabilmek için sınırlı gücün var. Ve tüm gücünü yitirmeden önce tüm Hazineyi bulabilmeslisin.

http://www.mediafire.com/file/9uqv0uaqcddf5mw/Karunun_Hazinesi.zip/file

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K110 -- 24 Nisan 2020; 0:41:29 >

K
6 yıl (929 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Kaynak kodları da burada. İsteyen kendi zevkine göre düzenleyebilir.

open window 960,600
clear screen

color 0,105,255
fill rectangle 0,0,960,600
color 255,255,255
text 300,100,"Karun'nun Hazinesi","swiss30"
text 20,200,"Karun çok zengin bir Kral, ve müthiş bir hazineye sahip.","swiss20"
text 20,250,"Zamanla yaşlanır ve hasta düşer. Kendinden sonra Hazinesinin yağmalanacağını düşünür, ve","swiss20"
text 20,300,"derğerli Hazinesini parçalara bölerek, çok sayıda çukura gömdürür. Ve Hazine avcılarını","swiss20"
text 20,350,"yanıltmak için daha çok boş çukur kazdırır ve içini boş olarak kapattırır.","swiss20"
text 20,450,"Hazineleri bulabilmek için sınırlı gücün var. Her bir Hazine bukduğunda 10 adımlık daha","swiss20"
text 20,500,"güç kazanırsın. Tüm Hazineyi bulduğunda kazanırsın. Veya eksik bulduğunda yada hiç","swiss20"
text 20,550,"bulamadığında kaybedersin.","swiss20"

a$=inkey$
clear window

dim SayacX(775)
dim SayacY(575)
dim BulduX(775)
dim BulduY(575)

x = 25
y = 25
HazineSayar = 0
SahteHazineSayar = 0
Sayac = 50

color 230,255,230
fill rectangle 0,0,800,600
color 200,255,200
fill rectangle 800,0,960,600

color 255,255,0
for ZeminX = 25 to 775 step 50
for ZeminY = 25 to 575 step 50
fill circle ZeminX, ZeminY, 25
next ZeminY
next ZeminX

color 0,0,0
for SahteHazineX = 75 to 775 step 50
for SahteHazineY = 75 to 575 step 50
Tesadufen = int(ran(5))
if Tesadufen = 3 then
SahteHazineSayar = SahteHazineSayar + 1
fill circle SahteHazineX, SahteHazineY, 25
SahteHazineSayar = SahteHazineSayar
SayacX(SahteHazineX) = SahteHazineX
SayacY(SahteHazineY) = SahteHazineY
endif
next SahteHazineY
next SahteHazineX

Label Tekrardan

color 0,0,0
for HazineX = 75 to 775 step 50
for HazineY = 75 to 575 step 50
Rasgele = int(ran(50))
if Rasgele = 49 then
HazineSayar = HazineSayar + 1
fill circle HazineX,HazineY,25
HazineSayar = HazineSayar
BulduX(HazineX) = HazineX
BulduY(HazineY) = HazineY
elsif HazineX = SahteHazineX then
HazineX=HazineX+1 or HazineX=HazineX-1
elsif HazineY=SahteHazineY then
HazineY=HazineY+1 or HazineY=HazineY-1
endif
next HazineY
next HazineX

if HazineSayar = 0 goto Tekrardan

Color 0,0,255
text 850,50, "Toplam "+str$(SahteHazineSayar+HazineSayar),"swiss20" // Linux'ta "9x15" olarak düzelt
text 850,100,"Define "+str$(HazineSayar),"swiss20" // Linux'ta "9x15" olarak düzelt

sleep 0.2
Define = HazineSayar

Color 0,205,205
fill circle x,y,25
i=0
while(i <> 1)

a$=inkey$

if (x<25) x=25
if (x>775) then
x=775
color 255,255,255
fill circle 825,y,25
endif
if (y<25) y=25
if (y>575) y=575

if Sayac = 0 then
gosub Kaybettin
endif

if Define = 0 then
gosub KAZANDIN
endif

Sayac = Sayac - 1
Color 200,255,200
fill rectangle 800,290,960,350
color 0,0,0
text 850,320,"Kalan "+str$(Sayac),"swiss20" // Linux'ta "9x15" olarak düzelt

if x=BulduX(x) and y=BulduY(y) then
sleep 0.2
Define = Define -1
Yan=x
Dik=y
Sayac = Sayac + 10
BulduX(Yan)=ZeminX
BulduY(Dik)=ZeminY
color 255,0,0
fill rectangle 800,200,960,250
color 255,255,0
text 810,230,"Define Buldun","swiss20" // Linux'ta "9x15" olarak düzelt
sleep 1
color 200,255,200
fill rectangle 800,200,960,250
else
Define = Define
endif

if a$="right" then
x = x+50
color 0,255,255
fill circle x,y,25
color 255,255,0
fill circle x-50,y,25
elsif a$="left" then
x = x-50
color 0,255,255
fill circle x,y,25
color 255,255,0
fill circle x+50,y,25
elsif a$="up" then
y = y - 50
color 0,255,255
fill circle x,y,25
color 255,255,0
fill circle x,y+50,25
elsif a$="down" then
y = y + 50
color 0,255,255
fill circle x,y,25
color 255,255,0
fill circle x,y-50,25
endif

wend

Label KAZANDIN
backcolor 255,0,0
clear window
color 255,255,0
text 370,300,"KAZANDIN","swiss40" // Linux'ta "10x20" olarak düzelt
wait 3
goto SON
return

Label Kaybettin
backcolor 0,0,255
clear window
color 255,255,0
text 370,300,"Kaybettin","swiss40" // Linux'ta "10x20" olarak düzelt
wait 3
goto SON
return

Label SON
backcolor 0,0,0
clear window
color 255,255,255
text 430,300,"S O N","swiss40" // Linux'ta "10x20" olarak düzelt



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.