Bir SAMSUNG SSD alırken başınızdan geçebilecek bir durumu size anlatacağım. 22.09.2017 tarihinde bir SAMSUNG 960 evo SSDhttps://www.novabilgisayar.com/ adresinden aldım ürün geçen ay format atmamdan hemen sonra arızalandı ssd takılı iken bilgisayar açılmaz oldu başka ssd ile denedim sorunsuzca sistem çalıştı başka bir bilgisayarda da denedim gene aynı şekilde sistem açılmadı.
Öncelikle samsung ile iletişime geçtim aldığım yer ile görüşmem söylendi zira samsung ssdler için ithalatçı firmalar üzerinden servis sağlamakta imiş.
Bende aldığım yer ile mailleştim mail sonucunda aldığım yerin yükümlüğünün 2 sene olduğu ve 3. sene nin samsung tarafından sağlandığı söylendi samsung'unda kendilerine yönlendirdiğini söylediğimde satın aldıkları firma kapandığı için(sebil bilgisayar) ve 2 sene geçtiği için yardım edemeyeceklerini söylediler sonuç olarak beni DESTEK bilişim'e yönlendirdiler.
Bu sırada da samsungdan doğrudan bir çözüm istedim samsungda aldığım yerde sonucunda beni DESTEK Bilişim'e yöndlendirdi ancak Destek Bilişim, İthalatçısı Koyuncu Elektronik olmayan bir ürüne samsung yönlendirse dahi bakmayacağını söyledi.
Şuan 444 77 11 samsung çözüm biriminden telefon bekliyorum.
Sonuç olarak elimde garantisi devam eden ancak kimsenin ilgilenmediği bir ssd'm olmuş oldu.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Türkiye garantisi biten ürünlerle kimse ilgilenmek zorunda değil bunu bildiklerinden uğraşmıyorlardır. Global garantisi devam ediyorsa Samsung'un fabrikasına göndermelisiniz.
Bir SAMSUNG SSD alırken başınızdan geçebilecek bir durumu size anlatacağım.
22.09.2017 tarihinde bir SAMSUNG 960 evo SSDhttps://www.novabilgisayar.com/ adresinden aldım ürün geçen ay format atmamdan hemen sonra arızalandı ssd takılı iken bilgisayar açılmaz oldu başka ssd ile denedim sorunsuzca sistem çalıştı başka bir bilgisayarda da denedim gene aynı şekilde sistem açılmadı.
Öncelikle samsung ile iletişime geçtim aldığım yer ile görüşmem söylendi zira samsung ssdler için ithalatçı firmalar üzerinden servis sağlamakta imiş.
Bende aldığım yer ile mailleştim mail sonucunda aldığım yerin yükümlüğünün 2 sene olduğu ve 3. sene nin samsung tarafından sağlandığı söylendi samsung'unda kendilerine yönlendirdiğini söylediğimde satın aldıkları firma kapandığı için(sebil bilgisayar) ve 2 sene geçtiği için yardım edemeyeceklerini söylediler sonuç olarak beni DESTEK bilişim'e yönlendirdiler.
Bu sırada da samsungdan doğrudan bir çözüm istedim samsungda aldığım yerde sonucunda beni DESTEK Bilişim'e yöndlendirdi ancak Destek Bilişim, İthalatçısı Koyuncu Elektronik olmayan bir ürüne samsung yönlendirse dahi bakmayacağını söyledi.
Şuan 444 77 11 samsung çözüm biriminden telefon bekliyorum.
Sonuç olarak elimde garantisi devam eden ancak kimsenin ilgilenmediği bir ssd'm olmuş oldu.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NowOrN3wer -- 15 Nisan 2020; 15:41:8 >