Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
11
Cevap
2119
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Turkcell'den bir ürün alırken 2 den fazla kez düşünün
J
5 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Merhabalar.

Turkcellin dijital mağazasından bir powerbank aldım. Ürünü aldıktan sonra ürün elime geçmeden önce bir inceleyeyim dedim ve işime tam yaramadığını anlayınca nasıl olsa 14 gün iade sürem var diye öncelik sırama koymadım. Ve bu nedenle 4 gün sonra yani bugün müşteri hizmetlerini aradım. Sonuç:

1. müşteri hizmetleri
iade süresi 3 gündür.
2. müşteri hizmetleri
iade süresi 14 gün ama bize kalmış iade almamak
3. müşteri temsilcisi
iade edemezsiniz ürün size teslim edilmiş artık.

ürünün sadece dış büyük turkcell kutusunu açtım kendi kutusunu açmadım. Yırtılmadan açılabilecek bir kutu yapmamışlar.


Sonuç olarak bunlar kendilerini yasalardan üstün görmekte ve kendi yazdıkları 14 gün iade süresini de kabul etmiyorlar.
dolandırılmamak ve pişman olmamak için sakın bir şey almayın.< Resime gitmek için tıklayın >


Edit : Mutlu son

Bugün itibari ile iadelerim geldi. Bu konuda ciddi anlamda dişli olmanız gerekiyormuş. Konuya yorum yazıp destek olan herkesr teşekkür ederim.

Ola ki biri görüp konumu nasıl iade ettiğimi bilmek isterse diye bu mesajı yazıyorum :

1-) foruma konu açtım.
2-) şikayet vara konu açtım.
3-) 3 kere müşteri hizmetlerini aradım
4-) kibar bir biçimde konuştuğumda bana daha çok ilgi gösyerildi aynı şekilde iade talebim alındı.
5-) son olarak da elimde hem kanıt hem de devletin kanunları vardı bu nedenle asla geri adım atmadım.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jervis -- 31 Mart 2020; 1:17:6 >

J
5 yıl
Yarbay

Turkcell' den almis oldugunuz 2750 siparis no'lu gonderiniz tarafimiza ulasmistir.Gonderiniz bolgeye ulastiginda bilgilendirme yapilacaktir. dilerseniz 576 sifre ile 02122953060 numarali cagri merkezimizi arayabilirsiniz. B002

Gelsin bi bakalım, inşallah patlamayız.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
5 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Göndermelerinde sorun yok ama iade konusunda kötüler hocam. Eğer beğenmezseniz aynı gğn iade edin ben tüketici hakem heyetine vereceğim



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Jazzalyn
J
5 yıl
Yarbay

Sorunsuz elime ulaşsın da bi. Şu telekurye den çok şikayet varmış, tek korkum o.

Bakalım bekleyip görücez.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @jervis
J
5 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Yurtiçi kargo ile gönderiliyor benimkiler hep ankarada olduğum için. Ha bir de ürün turkcell kutusunda geliyor eğer iade edecekseniz onu da açmayacakmışsınız...



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Jazzalyn
S
5 yıl
Yarbay

Thh verin çözülür kolayca.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
5 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: SYLAS

Thh verin çözülür kolayca.
hocam daha önceki thh olaylarım en az 3 ay sürdü. Zaten vereceğim ancak turkcell bu konuda bir sıkıntı yaşamayacak. 3 belki 6 ay sonra geri alacak ben uğraştığım ile kalacağım.

En azından böyle böyle alan kişileri bilgilendirirsem başka kişilerin 3 ayını kurtarmış oluruz. Belki de bu konuyu görüp benim sorunumu da çözerler bakalım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jervis -- 17 Mart 2020; 22:36:11 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
5 yıl
Yarbay

Aynen buraya açmakta fayda var hatta siz sikayetvara yazın onar bir dönüş yapsınlar belki kolayca hallederler. Twitter'da Turkcell desteğe vs de yazın hocam. Genel müdürlük ilgilenir şikayetle halkedebilir onlar bence.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @jervis
S
5 yıl
Yarbay

Aynısını turk telekom bana yaptı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

J
5 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Bakalım göreceğiz, ciddi anlamda büyük şirketlerin kendilerini yasalardan büyük görmeye başladığını fark ettim. Hepsiburada ile kavgam oldu , turkcell , turktelekom , hele operatörlerin haksız kestiği faturalar + saçma yansıtma bedelleri... İyice can sıkmaya başladı.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

J
5 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Bugün itibari ile iadelerim geldi. Bu konuda ciddi anlamda dişli olmanız gerekiyormuş. Konuya yorum yazıp destek olan herkesr teşekkür ederim.

Ola ki biri görüp konumu nasıl iade ettiğimi bilmek isterse diye bu mesajı yazıyorum :

1-) foruma konu açtım.
2-) şikayet vara konu açtım.
3-) 3 kere müşteri hizmetlerini aradım
4-) kibar bir biçimde konuştuğumda bana daha çok ilgi gösyerildi aynı şekilde iade talebim alındı.
5-) son olarak da elimde hem kanıt hem de devletin kanunları vardı bu nedenle asla geri adım atmadım.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

J
5 yıl
Yarbay

Benim üründe 25'inde teslim edildi. Hiçbir sorun çıkmadı, üründe tertemiz. Güzel güzel Turkcell kutusunun içine koymuşlar.

Güvenimi boşa çıkartmadı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.