1. sayfa
Turkcell' den almis oldugunuz 2750 siparis no'lu gonderiniz tarafimiza ulasmistir.Gonderiniz bolgeye ulastiginda bilgilendirme yapilacaktir. dilerseniz 576 sifre ile 02122953060 numarali cagri merkezimizi arayabilirsiniz. B002 Gelsin bi bakalım, inşallah patlamayız. |
Göndermelerinde sorun yok ama iade konusunda kötüler hocam. Eğer beğenmezseniz aynı gğn iade edin ben tüketici hakem heyetine vereceğim |
Sorunsuz elime ulaşsın da bi. Şu telekurye den çok şikayet varmış, tek korkum o. Bakalım bekleyip görücez. |
Yurtiçi kargo ile gönderiliyor benimkiler hep ankarada olduğum için. Ha bir de ürün turkcell kutusunda geliyor eğer iade edecekseniz onu da açmayacakmışsınız... |
Thh verin çözülür kolayca. |
En azından böyle böyle alan kişileri bilgilendirirsem başka kişilerin 3 ayını kurtarmış oluruz. Belki de bu konuyu görüp benim sorunumu da çözerler bakalım. |
Aynen buraya açmakta fayda var hatta siz sikayetvara yazın onar bir dönüş yapsınlar belki kolayca hallederler. Twitter'da Turkcell desteğe vs de yazın hocam. Genel müdürlük ilgilenir şikayetle halkedebilir onlar bence. |
Aynısını turk telekom bana yaptı |
Bakalım göreceğiz, ciddi anlamda büyük şirketlerin kendilerini yasalardan büyük görmeye başladığını fark ettim. Hepsiburada ile kavgam oldu , turkcell , turktelekom , hele operatörlerin haksız kestiği faturalar + saçma yansıtma bedelleri... İyice can sıkmaya başladı. |
Bugün itibari ile iadelerim geldi. Bu konuda ciddi anlamda dişli olmanız gerekiyormuş. Konuya yorum yazıp destek olan herkesr teşekkür ederim. Ola ki biri görüp konumu nasıl iade ettiğimi bilmek isterse diye bu mesajı yazıyorum : 1-) foruma konu açtım. 2-) şikayet vara konu açtım. 3-) 3 kere müşteri hizmetlerini aradım 4-) kibar bir biçimde konuştuğumda bana daha çok ilgi gösyerildi aynı şekilde iade talebim alındı. 5-) son olarak da elimde hem kanıt hem de devletin kanunları vardı bu nedenle asla geri adım atmadım. |
Benim üründe 25'inde teslim edildi. Hiçbir sorun çıkmadı, üründe tertemiz. Güzel güzel Turkcell kutusunun içine koymuşlar. Güvenimi boşa çıkartmadı ![]() |
1. sayfa
Turkcellin dijital mağazasından bir powerbank aldım. Ürünü aldıktan sonra ürün elime geçmeden önce bir inceleyeyim dedim ve işime tam yaramadığını anlayınca nasıl olsa 14 gün iade sürem var diye öncelik sırama koymadım. Ve bu nedenle 4 gün sonra yani bugün müşteri hizmetlerini aradım. Sonuç:
1. müşteri hizmetleri
iade süresi 3 gündür.
2. müşteri hizmetleri
iade süresi 14 gün ama bize kalmış iade almamak
3. müşteri temsilcisi
iade edemezsiniz ürün size teslim edilmiş artık.
ürünün sadece dış büyük turkcell kutusunu açtım kendi kutusunu açmadım. Yırtılmadan açılabilecek bir kutu yapmamışlar.
Sonuç olarak bunlar kendilerini yasalardan üstün görmekte ve kendi yazdıkları 14 gün iade süresini de kabul etmiyorlar.
dolandırılmamak ve pişman olmamak için sakın bir şey almayın.< Resime gitmek için tıklayın >
Edit : Mutlu son
Bugün itibari ile iadelerim geldi. Bu konuda ciddi anlamda dişli olmanız gerekiyormuş. Konuya yorum yazıp destek olan herkesr teşekkür ederim.
Ola ki biri görüp konumu nasıl iade ettiğimi bilmek isterse diye bu mesajı yazıyorum :
1-) foruma konu açtım.
2-) şikayet vara konu açtım.
3-) 3 kere müşteri hizmetlerini aradım
4-) kibar bir biçimde konuştuğumda bana daha çok ilgi gösyerildi aynı şekilde iade talebim alındı.
5-) son olarak da elimde hem kanıt hem de devletin kanunları vardı bu nedenle asla geri adım atmadım.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jervis -- 31 Mart 2020; 1:17:6 >