Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
1987
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Vodafone ADSL Fatura Rezilliği
C
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Her ay 60 lira ödediğim aboneliğimi, taahhüdün son günlerinde Vodafone'dan gelen arama ile tekrar aynı ücrete 2020 yılı için 12 aylık yenilettim. Bugün yeni dönem için gelen faturaya bakayım dedim şok oldum resmen. 60 liraya aldığım internet 200 liraya çıkmış. Yeniletirken 12 ay aynı fiyat sözü vermelerine rağmen ve bana hiçbir bildirim yapmadan böyle bir şey nasıl yapabiliyorlar?
Aşağıya Ocak-Aralık-Kasım-Ekim faturalarını ekledim paket isimlerini de görebilirsiniz. Aralık ayınca paketin ismi değişmiş ama taahhüt bitişine bakınca aynı paket olduğu belli. Aralık ve Ocak aylarında paket ismi yeni olmuş onun dışında hiçbir fark yok. Kasım faturasında en alta bakarsanız yeniletmezsem ayda 107 lira ödeyeceğim söyleniyordu aynı fiyata yenilettim şimdi 2 katını ödüyorum teşekkürler Vodafone.
Konuyu 1-2 gün içinde BTK'ye taşımayı düşünüyorum o zamana kadar forumda Vodafone yetkilisi vb. varsa özelden kullanıcı bilgilerini sorabilirler.

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >


Edit: Konuyu açtığım akşam aradım teknik bir sorun olabilir dediler başka bir şey demediler. Ondan sonra her gün faturamı kontrol ettim 4-5 gün sonra faturamı düzelttiler.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Charles Bartowski -- 13 Şubat 2020; 12:6:12 >

X
5 yıl
Moderatör

https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/
Konu ile ilgili çağrı merkezine ulaştınız mı? Ne bilgi verildi?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 5 Şubat 2020; 17:23:28 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: XpressMusic34

https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/
Konu ile ilgili çağrı merkezine ulaştınız mı? Ne bilgi verildi?
Henüz aramadım akşam aramayı düşünüyorum. BTK'ye de 1-2 güne bildirim yapacağım. Aramadan önce foruma konu açayım belki aynısını yaşayan biri vardır dedim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
5 yıl
Moderatör

Bilgi alıp yazın dilerseniz.




Bu mesajda bahsedilenler: @Charles Bartowski
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.