Her ay 60 lira ödediğim aboneliğimi, taahhüdün son günlerinde Vodafone'dan gelen arama ile tekrar aynı ücrete 2020 yılı için 12 aylık yenilettim. Bugün yeni dönem için gelen faturaya bakayım dedim şok oldum resmen. 60 liraya aldığım internet 200 liraya çıkmış. Yeniletirken 12 ay aynı fiyat sözü vermelerine rağmen ve bana hiçbir bildirim yapmadan böyle bir şey nasıl yapabiliyorlar? Aşağıya Ocak-Aralık-Kasım-Ekim faturalarını ekledim paket isimlerini de görebilirsiniz. Aralık ayınca paketin ismi değişmiş ama taahhüt bitişine bakınca aynı paket olduğu belli. Aralık ve Ocak aylarında paket ismi yeni olmuş onun dışında hiçbir fark yok. Kasım faturasında en alta bakarsanız yeniletmezsem ayda 107 lira ödeyeceğim söyleniyordu aynı fiyata yenilettim şimdi 2 katını ödüyorum teşekkürler Vodafone. Konuyu 1-2 gün içinde BTK'ye taşımayı düşünüyorum o zamana kadar forumda Vodafone yetkilisi vb. varsa özelden kullanıcı bilgilerini sorabilirler.
Edit: Konuyu açtığım akşam aradım teknik bir sorun olabilir dediler başka bir şey demediler. Ondan sonra her gün faturamı kontrol ettim 4-5 gün sonra faturamı düzelttiler.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Henüz aramadım akşam aramayı düşünüyorum. BTK'ye de 1-2 güne bildirim yapacağım. Aramadan önce foruma konu açayım belki aynısını yaşayan biri vardır dedim.
Aşağıya Ocak-Aralık-Kasım-Ekim faturalarını ekledim paket isimlerini de görebilirsiniz. Aralık ayınca paketin ismi değişmiş ama taahhüt bitişine bakınca aynı paket olduğu belli. Aralık ve Ocak aylarında paket ismi yeni olmuş onun dışında hiçbir fark yok. Kasım faturasında en alta bakarsanız yeniletmezsem ayda 107 lira ödeyeceğim söyleniyordu aynı fiyata yenilettim şimdi 2 katını ödüyorum teşekkürler Vodafone.
Konuyu 1-2 gün içinde BTK'ye taşımayı düşünüyorum o zamana kadar forumda Vodafone yetkilisi vb. varsa özelden kullanıcı bilgilerini sorabilirler.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Edit: Konuyu açtığım akşam aradım teknik bir sorun olabilir dediler başka bir şey demediler. Ondan sonra her gün faturamı kontrol ettim 4-5 gün sonra faturamı düzelttiler.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Charles Bartowski -- 13 Şubat 2020; 12:6:12 >