Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
23
Cevap
1076
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Millenicom 60.gün saçmalığı internet kesildi
W
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Türknetten geçiş yapmıştım. 60.günde İnternet kesildi. Müşteri hizmetlerini aradım Telefonsuz İnternete geçiş yapmamız lazım. 60 gün telefon üzerinden İnternet verdik. Şimdi telefonsuz internete geçiş için 3 ila 5 gün beklemeniz lazım diyerek İnternetimi kestiler.
Benim bundan niye şimdi haberim oldu? 4-5 gün İnternet yok iyi mi.
24 saat içinde bağlayın yoksa kapattıracağım dedim ve cidden iptal edeceğim
Böyle saçmalık duymadım ben

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @millenicom
G
6 yıl
Yarbay

PSTN portu üzerinden vermişler bağlantıyı sanırım, sonra da PSTN abonesi olmadığınız için o porttan alıp başka porta aktaracaklar sizi sanırım. Burada kabahat Telekom santral ekibinde değil, @millenicom yetkilileri tt santral ekibine bilgi vermeliydi bu konuyla ilgili.

KONU İLE İLGİLİ RESMİ BİLGİ

quote:

20 Mayıs 2013 tarihinden önce sabit telefon hizmeti ile birlikte internet hizmeti alan abonelerin sabit telefon hizmetinin iptal olması durumunda internet hizmeti de iptal edilmekte idi. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından bu süreçte değişikliğe gidilmiş ve 20 Mayıs 2013 tarihinden itibaren Köprü Statüsü hayata geçirilmiştir.

Köprü Statüsü ile PSTN hizmetinin abone talebiyle ya da borcundan dolayı iptal olduğu durumlarda internet erişimi 60 gün süreyle sonlandırılmayacak ve internet hattı iptal edilmeyecektir.

Köprü statüsü PSTN iptal işleminden sonra 60 gün süre ile abonenin internet erişiminin devam edeceği bir statüdür. İnternet hizmetinin devamı için söz konusu 60 günlük sürede abonenin internet hizmeti Yalın İnternet veya Türk Telekom Alo’ya dönüştürmesi beklenmektedir. 60 günün sonunda dönüşüm gerçekleşmez ise internet aboneliği iptal edilecektir. Köprü Statüsü sırasında internet paket ücreti alınmayacak; faturalandırıldığı durumlarda ise bir sonraki fatura döneminde iade edilecektir.

Köprü Statüsünde yer alan aboneler, internet aboneliklerine ilişkin olarak aşağıdaki işlemleri yapamazlar;

Nakil
Devir
Tarife, Kampanya katılımı/değişikliği
Bilgi Güncelleme
IP değişikliği talebi
İnternet Servis Sağlayıcı Değişikliği talebi

https://www.turktelekom.com.tr/hakkimizda/duyurular/sayfalar/alo-donusum-sureci-hakkinda.aspx





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 27 Ocak 2020; 23:3:26 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @millenicom
W
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Teşekkür ederim bilgi için. Millenicom en azından Bi mesaj atıp bilgilendirme yapsaydı bari. Müşterinin İnterneti 4-5 gün kesilmiş umurlarında değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @millenicom , @XpressMusic34
G
6 yıl
Yarbay

Rica ederim. Size yolladığım resmi yazı ve linkini okudunuz mu? Gördüğünüz üzere burada köprü süreci var ve bunu telekoma bildirecek olan sizin işletmeciniz. Bildirmediği için otomatik olarak sinyal kesilmiş.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @wertymrt
W
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Evet okudum 60 gün içinde geçişi yapmaları lazımken kapanmasını beklemişler. Tam amatör bunlar. Üye olacaklar dikkat etsin



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @XpressMusic34
G
6 yıl
Yarbay

Mesai saatleri içerisinde size dönüş yaparlar, bakalım nasıl bir açıklama gelecek.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @wertymrt
W
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Mesai bitip eve geldiğimde internet olmazsa zaten güle güle millenicom diyeceğim. Amatörlüğe ve umursamazlığa tahammülüm yok



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @XpressMusic34
M
6 yıl
Binbaşı

Merhaba, sizlere yardımcı olabilmemiz için pm üzerinde iletişim bilgilerinizi paylaşabilir misiniz.



G
6 yıl
Yarbay

İşletmeci size cevap vermiş, kendileriyle iletişime geçin bakalım neler olacak.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @wertymrt
W
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Biraz sohbet ettik, sonra sustular 😀 kızlar gibi. Onlar da biraz konuşup sonra susuyorlar 😀😀
Başka ne olabilir ki.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @XpressMusic34
G
6 yıl
Yarbay

Problem çözülmez ise alternatifleri araştırın dilerseniz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @wertymrt
W
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Kapatın aboneliğimi iptal edin diyorum, hattınız aktif olmadan iptal edemiyoruz diyorlar. Hat ne zaman aktif olacak diyorum aciliyet bildirdik diyorlar ortada net yok. Terbiyem elvermiyor susuyorum telde.
Ya sabır...
Harbiden Bi tuhaf bunlar. Müşteri hizmetleri ile konuşuyoruz arkadan sesler garip garip. Kahvehane sanki.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @millenicom , @XpressMusic34
G
6 yıl
Yarbay

Aktif ettiklerinde iptal edersiniz dilerseniz veya devam edersiniz mevcut işletmeci ile. Karar sizin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @wertymrt
W
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

bu firma harbiden şaka gibi. online işlemlerden iptal fesih talebi oluşturuyorum. bi bakıyorum sonra şikayet silinmiş, arayan da yok :) komedi bunlar resmen



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @millenicom
M
6 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: wertymrt

bu firma harbiden şaka gibi. online işlemlerden iptal fesih talebi oluşturuyorum. bi bakıyorum sonra şikayet silinmiş, arayan da yok :) komedi bunlar resmen
Merhaba, PM üzerinden sizlere bilgi aktarılmıştır.



W
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Hayret sabah erkenden telekom ekipleri arayıp bağlantıyı sağladılar. Şu işi 60 gün dolmadan yapsanız da insanlar kesinti yaşamasalar.

4 saat sonra edit: internet yine gitti. sizin yapacağınız işin





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wertymrt -- 29 Ocak 2020; 14:27:3 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @millenicom , @XpressMusic34
G
6 yıl
Yarbay

Neden gitmiş? Milleni ye arıza kaydı bırakın dilerseniz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @wertymrt
W
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Kullanıcı adı ve şifre değişmiş.
Tabi bunu tesadüfen online işlemlere bakarken farkettim. İnsan Bi SMS atar adsl kullanıcı adı ve şifreniz değişti diye.
Daha çoooooook şey öğrenmeleri lazım çooook



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @millenicom , @XpressMusic34
M
6 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: wertymrt

Kullanıcı adı ve şifre değişmiş.
Tabi bunu tesadüfen online işlemlere bakarken farkettim. İnsan Bi SMS atar adsl kullanıcı adı ve şifreniz değişti diye.
Daha çoooooook şey öğrenmeleri lazım çooook
Merhaba,

Konu hakkında sizlere PM üzerinden dönüş yapılmıştır. Kullanıcı adı ve şifreniz gün içerisinde sizlere sms olarak iletilmiştir. İyi akşamlar dileriz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
6 yıl
Yarbay

Sorununuz düzeldi sanırım, iyi günlerde kullanın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @wertymrt