PSTN portu üzerinden vermişler bağlantıyı sanırım, sonra da PSTN abonesi olmadığınız için o porttan alıp başka porta aktaracaklar sizi sanırım. Burada kabahat Telekom santral ekibinde değil, @millenicom yetkilileri tt santral ekibine bilgi vermeliydi bu konuyla ilgili. KONU İLE İLGİLİ RESMİ BİLGİ
https://www.turktelekom.com.tr/hakkimizda/duyurular/sayfalar/alo-donusum-sureci-hakkinda.aspx |
Teşekkür ederim bilgi için. Millenicom en azından Bi mesaj atıp bilgilendirme yapsaydı bari. Müşterinin İnterneti 4-5 gün kesilmiş umurlarında değil |
Rica ederim. Size yolladığım resmi yazı ve linkini okudunuz mu? Gördüğünüz üzere burada köprü süreci var ve bunu telekoma bildirecek olan sizin işletmeciniz. Bildirmediği için otomatik olarak sinyal kesilmiş. |
Evet okudum 60 gün içinde geçişi yapmaları lazımken kapanmasını beklemişler. Tam amatör bunlar. Üye olacaklar dikkat etsin |
Mesai saatleri içerisinde size dönüş yaparlar, bakalım nasıl bir açıklama gelecek. |
Mesai bitip eve geldiğimde internet olmazsa zaten güle güle millenicom diyeceğim. Amatörlüğe ve umursamazlığa tahammülüm yok |
Merhaba, sizlere yardımcı olabilmemiz için pm üzerinde iletişim bilgilerinizi paylaşabilir misiniz. |
İşletmeci size cevap vermiş, kendileriyle iletişime geçin bakalım neler olacak. ![]() |
Biraz sohbet ettik, sonra sustular 😀 kızlar gibi. Onlar da biraz konuşup sonra susuyorlar 😀😀 Başka ne olabilir ki. |
Problem çözülmez ise alternatifleri araştırın dilerseniz. |
Kapatın aboneliğimi iptal edin diyorum, hattınız aktif olmadan iptal edemiyoruz diyorlar. Hat ne zaman aktif olacak diyorum aciliyet bildirdik diyorlar ortada net yok. Terbiyem elvermiyor susuyorum telde. Ya sabır... Harbiden Bi tuhaf bunlar. Müşteri hizmetleri ile konuşuyoruz arkadan sesler garip garip. Kahvehane sanki. |
Aktif ettiklerinde iptal edersiniz dilerseniz veya devam edersiniz mevcut işletmeci ile. Karar sizin. ![]() |
bu firma harbiden şaka gibi. online işlemlerden iptal fesih talebi oluşturuyorum. bi bakıyorum sonra şikayet silinmiş, arayan da yok :) komedi bunlar resmen |
|
Hayret sabah erkenden telekom ekipleri arayıp bağlantıyı sağladılar. Şu işi 60 gün dolmadan yapsanız da insanlar kesinti yaşamasalar. 4 saat sonra edit: internet yine gitti. sizin yapacağınız işin |
Neden gitmiş? Milleni ye arıza kaydı bırakın dilerseniz. |
Kullanıcı adı ve şifre değişmiş. Tabi bunu tesadüfen online işlemlere bakarken farkettim. İnsan Bi SMS atar adsl kullanıcı adı ve şifreniz değişti diye. Daha çoooooook şey öğrenmeleri lazım çooook |
Konu hakkında sizlere PM üzerinden dönüş yapılmıştır. Kullanıcı adı ve şifreniz gün içerisinde sizlere sms olarak iletilmiştir. İyi akşamlar dileriz. |
Sorununuz düzeldi sanırım, iyi günlerde kullanın. ![]() |
Benim bundan niye şimdi haberim oldu? 4-5 gün İnternet yok iyi mi.
24 saat içinde bağlayın yoksa kapattıracağım dedim ve cidden iptal edeceğim
Böyle saçmalık duymadım ben
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @millenicom