1. sayfa
| 121'i ara 48 saat içinde gelip sorunu çözmeleri şart |
| Bugün Türk Telekom'dan gelip yaptılar. Şu an ne ping sorunu ne download ne upload sorunu var. Gayet düzgün çalışıyor. Sorun çözülmüştür. |
| Hayırlı olsun güle güle kullanın |
Şu an ne Steam oyun indirmede, ne oyun pinglerinde ne upload, download hiçbirinde sıkıntı yok. Şu an 50 diye anlaştık aldığım hız 48. Gayet güzel şimdilik. Bakalım artık ilerleyen zamanlarda umarım problem yaşamayız. |
|
Hocam siz onların kesin demesine bakmayın sonuçta o gelen turktelekomda çalışmıyor telekoma arıza kaydı bildirilip ekip arıza kayıt sırasına göre geliyor kafasına göre gelmiyor Bende Türknetten çok memnunum arıza kaydı açıp forumdaki yetkili kişi araya girerek bütün sorunlarımı çözdü |
Arıza kayıt sıraya göre geliyor ama bana deseydi bak 5 iş gününde gelirler hiçbir problem çıkartmazdım. Bana öyle bir emin konuştu ki kesin gelecek merak etmeyin diye. Gelmeyince zaten yine mi başladık diye sinirlendim resmen. Müşteri hizmetlerini arıyorum adamın olaydan haberi yok tamam dedim bu internet herhalde en az 10 gün sürer gelmesi de beklediğimden hızlı yaptılar. Vodafone'a kalsaydı benle muhatap olmayan Türk Telekom'u arayın derdi. |
|
Sizin telekomla ilginiz yok vodafone telekoma bilgi verecek gelip telekom sorunu çözecek normalde bu şekilde olması lazım sonuçta telekomun altyapısını kullanan vodafone telekom ile onlar iletişim kurmaları lazım hocam o gelen görevli sallamış gitmiş hayır interneti ankastreden kesiyorsun telekom kontrol ediyor santralden ankastre gelen hattı sorun yoksa ev içi tesisatta sorun var deyip gidecek bina içine karışmıyor telekom sonuçta Bende ilk türknet bağlatirken daha önce telekom ile 75mbit kadar ulaşılabilir hız ve 35 mbit tarifesini sorunsuz kullanıyorduk hat değerlerimde iyiydi türknet geçtim hat değerleri düştü ulaşılabilir hız 26 mbit aldığım hız 20mbit hemen forumdaki türknet yetkilisi ile itesime geçip arıza kayıtı açtırdım kontrol etti türknet sorun var dedi telekoma bilgi verdiler telekoma kontrol edip fiziksel sorun bulundu ve arıza giderilecek dedi 3 gunnicinde sorun çözüldü şuan sıkıntısız kullanıyorum diyeceğim o ki sizin telekom ile işiniz yok interneti aldığınız firma telekoma bilgi verip onları yönlendirecek |
|
|
milenicom, türknet, zartnet, zurtnet. abi niye böyle ıvır zıvır yerlerden internet alıyorsunuz ki? eve internet bağlatmaya karar verdiğimde saat sabah 10:00 idi. 10:15 türk telekom bayisine gidiş. 10:30 formun doldurulması ve eve dönüş. 11:25 telekom ekibinin eve gelişi. 11:40 yeni bağlantımın hızımı test etmek için youtube'da HD video seyretmekteyim. Bu kadar basit işte. |
Ben de çok eskiden kullanmıştım o sıralar gerçekten hizmeti iyiydi. Bir sorun olduğunda ertesi gün geliyorlardı. Hala öyle mi bilmiyorum ama muhtemelen öyledir. İnternetinden ben çok memnundum. Gerçi o zaman TT yerine TTNET vardı. TTNET kullanıyordum ben. Hizmeti gerçekten iyiydi. İnternetimin kesildiğini hatırlamam mesela. Milleni'yi ise açıkçası taahhüt yok diye aldım. Taahhüt olmadığı için kafam rahat olsun istedim. İleride bir sıkıntı yaşarsam direkt çıkarım diye düşündüm o yüzden tercih ettim. Şu anlık internetim gerçekten iyi. Eskiden lanet Vodafone ile 16 Mbps ile hayvan gibi pingli 0.10 uploadlı bir internetim vardı. Şimdi bu değerler kat kat yukarı çıktı ve pingim ciddi anlamda düştü. Arkadaşlarla adam akıllı oyuna giremiyordum. Zaten beğenmezsem çıkarım yani. O yüzden kafam rahat. Milleni olmaz başka bir şey olur. En son geçerim Turkcell'e olur biter. |
1. sayfa
Şimdi benden kurulum ücreti ve modem ücreti aldınız. Hizmete bakıyorum, hizmet yok. Müşteri hizmetlerin olaydan haberi yok. Ne yapalım şimdi? Bu yaptığınız iş mi? Bir de utanmadan fatura da yollarsiniz şimdi.
Sorunumu cozduklerinde konuya yazarım.
Edit: Sorunum bugün çözüldü.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Habley -- 17 Ocak 2020; 13:41:13 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >