1. sayfa
Konfora çok takma hocam.Bende bir müddet tek araç olarak mr2 spyder ve celica kullandım.Yoldaki parmak ucu kadar taşı bile hissediyordum ama keyif işi bu.Seviyorsan batmıyor.Basıyorsun gaza,çeviriyorsun deviri,yapışıyorsun koltuğa ve hiç bir şeyi düşünmüyorsun |
uçmaya ve devrilmeye meyilli bir yüksekliği var. ağırlık merkezi sanki yanlış yerde gibi duruyor. sadece görsel olarak diğerlerinden marjinal hepsi o.. |
Araç sert ama koltukları en iyilerinden biri. Koltuk yormuyor uzun sürüş için ideal. Motor sesi var ama iyi ki var. Sesi güzel ama genel olarak ses istemiyorsan tavsiye etmem. Ya da malzeme alıp yalıtabilirsin son günlerde tend. Genel olarak iyi bir grand tourer. Darbe konusuna gelince çukura düşmedikçe sorun yok yani normal yol çok kötü değil. Ama çukura düşünce şaseye oturuyor hemen. O kötü oluyor. 135’lik motor hakkında bir bilgim yok ama tct için kötü şeyler okudum. Bence fiyatına göre müthiş bir otomobil. Clio fiyatlarına bakınca görülebilir. |
|
Son olarak TCT deki problem genel olarak aracı yüksek devirde tutması. Yoksa teknik bir sorunu yok. Okuduğum editör frenlemede devirin çok yükseldiğini bu nedenle yanında duran araçların sürekli yarışmak istediğini sandıklarını okumuştum. Yani tct bağırtıyor. |
Merhaba dostum, İlk aracım 1.3 dizel mito idi, o fiyat bandında alınabilecek bence en güzel araba dır. Çift bölgeli digital klima, hill holder, start stop, far sensörü, yağmur sensörü, park sensörü vs vs vardı. Dna modu benim 95 beygirlik dizel aracımda bile müthiş fark ettiriyordu, kullanmaktan son derece keyif alsam da eşim manuel kullanamadığı için satıp otomatik 208 aldım ama her geçen gün özlüyorum aracımı. Sorularından birinin cevabı burada aslında, mitoyu o kadar sevmeme rağmen tctye güvenmedim. Benim aracın bakımları oldukça ucuzdur ama tctnin kavrama değişimi 8-10 bin TL civarı. Tamam güzel kullanılan ve bakımları yapılanlar sorun çıkarmaz ama ben güvenmem açıkcası Türkiye piyasasında 7-8 yaşına gelmiş arabalara. Konfor konusunda evet biraz serttir fakat yol tutuşu harikadır, e5te sol arka çamurluğuma bir focus çarptı fakat yoldan dahi çıkmadım, başka araç olsa takla atardım muhtemelen. Koltuklar çok güzel kavrar ve içi oldukça geniştir, 4 kişi edirneye gittik bir kaç kere hiç zorlanmadı, bagajı da gayet geniştir. Mito kesinlikle doğru bir tercih ama ben alacak olsam manuel alır ve kafam rahat kullanırım. Konusu açılmışken benim eski yavrumun iki fotografını paylaşayım :) < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
Olası Multiair ve direksiyon arızası sebebiyle vazgeçtiğim arabadır. Durduk yere bozulabilecek araba istemem... Multiair konusunu bu arabaları bilen çoğu kişi kabul ediyor... |
Şanzıman ise tct klasik çift kavrama her zaman daha risklidir, kavrama bir gün elbet değişecektir |
TCT'deki bahsettiğiniz problemler benim için yaşanabilir problemler. Yani zaman zaman yoğun trafikte bulunacağım için manuel kullanmaktansa o riske girmeyi tercih ederim açıkçası. Manuel çok kullandım ama yoğun trafik tecrübem yok. |
TCT olayı da dediğim gibi çok sıkışık trafikte manuel tecrübem hiç olmadı. Bakalım ne yapacağız bilmiyorum. |
Üretimi devam ediyor TR ye ithali yok. |
1. sayfa
Alfa Romeo Mito kullanıcılarına birkaç sorum olacaktı.
İlk olarak merak ettiğim şey aracın konfor durumu. Şöyle ki, tabii ki arabanın gayet sert olduğunun farkındayım. Beklediğim ekstra bir şey yok. Fakat yaysız vs bir şekilde yaşanabilirliği nasıl? Çok ucuz mu hissettiriyor yine de konforsuz olsa da tok mu?
Yani ben hayli fazla süre geçireceğim arabanın içinde. GÜnde 60-70 km haftada 6 kez İstanbul şehir içinde olacağım. Taşa oturuyormuşum gibi olur mu samimi yorum rica ediyorum lütfen. Kullanabilme, ya da en azından yan koltuğa oturup test edebilme imkanım hiç olmadı.
1-2 ayda bir uzun yola, Ankara'ya da gideceğim. Yüksek süratlerde (120-130 vs) yüksek devirde olmasından dolayı çok ses olduğunu duydum. Onu müzikle vs çözeriz hem motor sesi çok rahatsız etmez de yine 4-5 saatlik yoldan sonra konfor konusunda perte çıkar mıyım?
Düşündüğüm modeli İstanbul şehir içinde çok olacağımdan dolayı TCT yarı otomatik vitesli 1.4 TB Multiair 135.
Düşüncelerinize cidden ihtiyacım var benim için önemli.
İyi forumlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Provocateur -- 10 Ocak 2020; 0:39:2 >