20.12.2019 tarihinde "depopark.com" üzerinden Aerocool Pulse L240F sıvı soğutma aldım. Yeni kuracağım kasada kullanacaktım. Diğer parçalar da elime geçtiğinde bilgisayarımı kurdum. Bilgisayara start verir vermez 5 saniye sonra kasadan tuhaf ve rahatsız edici bir sesin geldiğini fark ettim. Sırasıyla aşağıdaki denedim.
* Sabit diskleri tak çıkar yaptım. * Kasanın RGB çipinin gücünü kestim. * Kasadaki fanları durdurdum. * Kasanın elektriğini kestim.
Bütün bunları denedikten sonra sesin gitmediğini gördüm ve sıvı soğutmayı sistemden komple çıkarıp masamın üzerinde uzay montaj yaptım. Ses radyatörün her 2 ucundan geliyordu. DepoPark müşteri hizmetleri ile görüştüm, bana garantiye Akortek'in baktığını ve onlara göndermem gerektiğini söylediler. Eğer Akortek değişim sağlamazsa bizzat kendilerinin değişim yapacağını belirttiler. Ben de ürünü geldiği gibi güvenli bir şekilde kutusuna koyup bantlayıp Akortek'e kargoladım. Ürün birkaç iş gününden sonra aynı şekilde geri geldi.
* Tamir yapılmadığı yazıyor fakat birkaç vidasında tornavida izi var. * Radyatörden gelen cızırtı sesi devam ediyor.
Kutunun içindeki servis notunu da ekleyeyim sizler için. Bu arada kendilerine detaylı bir şekilde yaşadığım sorunu ayrıntılarıyla anlatmıştım. Sesin sistem boştayken çok rahat duyulabilir olduğunu ve rahatsız ettiğini belirtmiştim. Kendileri anladığım kadarıyla fanları en yüksek rpm'e alıp öyle bakmışlar ve sesi duymamışlar. Her şey de normalmiş.
Bir de siz dinleyin lütfen. Videodaki duyacağınız ses bilgisayarın herhangi bir parçasından gelmemektedir. Telefonun mikrofon kısmı radyatöre yakın olsun diye o açı ile kayda aldım. Emin olun bu telefonun kayda alabildiği kadarı. Kasa içinde kullanırken daha net duyabiliyorsunuz. Yalnızca ses sorun değil, aynı zamanda ileride başıma bir şey açar mı diye de hoşuma gitmedi. Akortek'in servisinde artık nasıl test ettiler bilmiyorum. 2 tane fanı full rpm'de çalıştırıp sorun yok demek nasıl bir test biçimi çözebilmiş değilim.
* Sizlerden konuyu uplayarak destek olmanızı ve dolayısıyla daha fazla kişinin bunu görmesini istiyorum. Şikayetimi bilindik birkaç mecrada daha yenileyeceğim. "sikayetvar.com"da birkaç incelemem sonrası aşırı bir şekilde coil whine yapan cihazların bile Akortek tarafından kesinlikle yenilenmediğini gördüm.
* DepoPark ile iletişime geçtim. Kendileri Akortek'i arayıp neler yapıldığını konusunda bilgi almaları gerektiğini, yılbaşı tatilinden dolayı da bunun 2-3 gün alacağını söylediler. O da tuhaf oldu biraz. Başta Akortek değişmezse ben değişirim diyen firma şimdi ise önce Akortek'i arayayım diyor.
* En son hiçbir şekilde çözüm bulamazsam Tüketici Hakları Heyeti'ne başvuracağım. Konuyu sürekli güncelleyerek sizleri bilgilendireceğim.Videoyu izlemek için tıklayınız
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
* Sabit diskleri tak çıkar yaptım.
* Kasanın RGB çipinin gücünü kestim.
* Kasadaki fanları durdurdum.
* Kasanın elektriğini kestim.
Bütün bunları denedikten sonra sesin gitmediğini gördüm ve sıvı soğutmayı sistemden komple çıkarıp masamın üzerinde uzay montaj yaptım. Ses radyatörün her 2 ucundan geliyordu. DepoPark müşteri hizmetleri ile görüştüm, bana garantiye Akortek'in baktığını ve onlara göndermem gerektiğini söylediler. Eğer Akortek değişim sağlamazsa bizzat kendilerinin değişim yapacağını belirttiler. Ben de ürünü geldiği gibi güvenli bir şekilde kutusuna koyup bantlayıp Akortek'e kargoladım. Ürün birkaç iş gününden sonra aynı şekilde geri geldi.
* Tamir yapılmadığı yazıyor fakat birkaç vidasında tornavida izi var.
* Radyatörden gelen cızırtı sesi devam ediyor.
Kutunun içindeki servis notunu da ekleyeyim sizler için. Bu arada kendilerine detaylı bir şekilde yaşadığım sorunu ayrıntılarıyla anlatmıştım. Sesin sistem boştayken çok rahat duyulabilir olduğunu ve rahatsız ettiğini belirtmiştim. Kendileri anladığım kadarıyla fanları en yüksek rpm'e alıp öyle bakmışlar ve sesi duymamışlar. Her şey de normalmiş.
+
https://i.hizliresim.com/P79q9N.jpg
< Resime gitmek için tıklayın >
https://i.hizliresim.com/Lvram1.jpg
< Resime gitmek için tıklayın >
Bir de siz dinleyin lütfen. Videodaki duyacağınız ses bilgisayarın herhangi bir parçasından gelmemektedir. Telefonun mikrofon kısmı radyatöre yakın olsun diye o açı ile kayda aldım. Emin olun bu telefonun kayda alabildiği kadarı. Kasa içinde kullanırken daha net duyabiliyorsunuz. Yalnızca ses sorun değil, aynı zamanda ileride başıma bir şey açar mı diye de hoşuma gitmedi. Akortek'in servisinde artık nasıl test ettiler bilmiyorum. 2 tane fanı full rpm'de çalıştırıp sorun yok demek nasıl bir test biçimi çözebilmiş değilim.
+https://soundcloud.com/ravenger09/jan-1-2353/s-UUZzW
* Sizlerden konuyu uplayarak destek olmanızı ve dolayısıyla daha fazla kişinin bunu görmesini istiyorum. Şikayetimi bilindik birkaç mecrada daha yenileyeceğim. "sikayetvar.com"da birkaç incelemem sonrası aşırı bir şekilde coil whine yapan cihazların bile Akortek tarafından kesinlikle yenilenmediğini gördüm.
* DepoPark ile iletişime geçtim. Kendileri Akortek'i arayıp neler yapıldığını konusunda bilgi almaları gerektiğini, yılbaşı tatilinden dolayı da bunun 2-3 gün alacağını söylediler. O da tuhaf oldu biraz. Başta Akortek değişmezse ben değişirim diyen firma şimdi ise önce Akortek'i arayayım diyor.
* En son hiçbir şekilde çözüm bulamazsam Tüketici Hakları Heyeti'ne başvuracağım. Konuyu sürekli güncelleyerek sizleri bilgilendireceğim.Videoyu izlemek için tıklayınız
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aelfwig -- 2 Ocak 2020; 0:45:18 >