Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
7
Cevap
892
Tıklama
0
Öne Çıkarma
N11 Yapılmayan Alışverişten Paramı Aldı Geri Ödemiyor.
M
6 yıl (3494 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

11 Kasımda 26.90 liraya kemer almak istedim. Alışverişi yaptım siparişlerime baktım hiçbir şey yok. Canlı destekten bildirdim. Kemer mi almıştınız dedi. Evet dedim. Şu an yoğunluk var birkaç gün içinde düzelir telafisi yapılır şikayetinizi kaydettim dedi. Tamam dedim doğrudur 1-2 gün sonra tekrar ararım veya yazarım. Birkaç gün sonra tekrar aradım şikayet oluşturdum. Bankanızla görüşün ödeme itirazında bulunun bizden kaynaklı bir şey yok dediler. Bankayı aradım '' Onay kodunu girerek alışveriş yapmışssınız ödemeyi yapan da sizseniz bu durumda itiraz hakkınız yok alıveriş firmasıyla görüşün'' dedi. Siz de haklısınız dedim. N11 i şikayetvara yazdım yine tık yok aynı hikaye bankanızla görüşün diyor. Resmen paramın üstüne yattılar.

Alışveriş sitelerinin çok hatasını gördüm ama böylesini de görmedim.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



A
6 yıl (17750 mesaj)
Yarbay

ödemen karşlığında hizmet alamamışsın. Nasıl ödeme itirazında bulunamıyorsun ? Bilgisiz mh ye denk gelmiş olabilirsin. 2 bankanın itiraz şartlarını atayım örnek olsun, ödemen karşılığında hizmet alamışsın.
https://www.akbank.com/kredi-karti-harcama-itirazihttps://www.garantibbva.com.tr/tr/bireysel/kredi_kartlari/kredi_karti_kullanim_kilavuzu/islem_itirazi.page



M
6 yıl (3494 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

Banka diyor ki Alışveriş karşılığında hizmet almışsınız. Itiraz konulu maddelere bakınca benim durumumu karşılamıyor. Yanı banka diyor ki firma sizin ürünü vermiyorsa o bizim sorunumuz değildir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
6 yıl (1121 mesaj)
Yüzbaşı

Merhaba muratsahin2003,

Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

n11.com


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
6 yıl (3494 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: n11

Merhaba muratsahin2003,

Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

n11.com
Cep numaramı gönderdim.



D
6 yıl (2997 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: muratsahin2003

Banka diyor ki Alışveriş karşılığında hizmet almışsınız. Itiraz konulu maddelere bakınca benim durumumu karşılamıyor. Yanı banka diyor ki firma sizin ürünü vermiyorsa o bizim sorunumuz değildir.
firma sana ürünü göndermiyorsa itiraz edersin banka da o firmaya parayı vermez bu böyle işler. Müşteriye iade eder. Ne demek hizmet alamayınca firma ile görüşün. Milleti cahil cühela sanıyorlar sanırım



D
6 yıl (2997 mesaj)
Yüzbaşı

ulan nasıl sinirlendim bak. Hangi banka hocam? İfşa edin şu kan emici bankayı


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
6 yıl (3494 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Dumura Uğrayamayan Adam

ulan nasıl sinirlendim bak. Hangi banka hocam? İfşa edin şu kan emici bankayı
Yapi kredi bankası hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.