Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
8
Cevap
1423
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Kulaklıktaki Sesi Mikrofon Karşıya İletiyor
P
6 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Anakartım ASUS B450-F, kulaklığım Cloud Alpha. Sorunumu kısaca anlatayım, herhangi bir sesli iletişim uygulamasında kulaklığımdan çıkan her sesi karşı taraf duyuyor Windows'un ses kaydediciside çıkan sesleri kaydediyor. Ben mikrofondan konuşurken kulaklığımdan gelen ses daha baskın olarak benim sesimden bile fazla karşı tarafa gidiyor. İşin ilginç tarafı kulaklığın mikrofonunu çıkarınca yine gidiyor. Kulaklığın mikrofon görevi gördüğünü düşünüyorum. Buna geçici bir çözüm buldum. Ama bilgisayarı her başlattığımda tekrar aynı problemi yaşıyorum. Anakartın destek kısmından ses sürücüsünü indirdim, defalarca silip yükledim düzeltemedim. Kalıcı bir çözüm arıyorum yardımcı olabilir misiniz? Not: Kulaklığın mikrofonunu çıkartınca bile sesler karşı tarafa gidiyor.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



L
6 yıl
Yüzbaşı

siz baya bir paradox un içine düşmüşsünüz sanırım ya kulaklıkda yada ana karta bir kısa devre var galiba başka kulaklıkla denedinizmi


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
6 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: layk5t

siz baya bir paradox un içine düşmüşsünüz sanırım ya kulaklıkda yada ana karta bir kısa devre var galiba başka kulaklıkla denedinizmi
Videoyu izlemek için tıklayınız
Hocam bu işlemleri yapınca düzeliyor. Ama dediğim gibi kısa çözüm bu. Bilgisayarı baştan başlattığımda veya biraz süre geçince aynı problem tekrar oluyor. Başka bir bilgisayarda denemedim. Tüm ses ayarlarını atıyorum.
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >



L
6 yıl
Yüzbaşı

bilgisayar sag tık > aygıt yöneticisi > ses girişleri ve çıkışları > sag tık sürücü güncelleme > sürücü yazılımı için bilgisayarımı ara > bilgisayar aygıt sürücülerini seçmeme izin ver > orda biir realtek bir altada hight definition secenegi var hight definition seçin bir uyarı çıkabilir onuda evt diyin bir şansınızı deneyin mikrofonada yanı şeyi yapın bu yüklediginiz sürücüde microsoft un yazılımı belki düzelir olduda düzelmesse en iyisi kulaklıgı varsa garantisi servise göndermenizde fayda var





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi layk5t -- 18 Ekim 2019; 0:44:48 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
6 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: layk5t

bilgisayar sag tık > aygıt yöneticisi > ses girişleri ve çıkışları > sag tık sürücü güncelleme > sürücü yazılımı için bilgisayarımı ara > bilgisayar aygıt sürücülerini seçmeme izin ver > orda biir realtek bir altada hight definition secenegi var hight definition seçin bir uyarı çıkabilir onuda evt diyin bir şansınızı deneyin mikrofonada yanı şeyi yapın bu yüklediginiz sürücüde microsoft un yazılımı belki düzelir olduda düzelmesse en iyisi kulaklıgı varsa garantisi servise göndermenizde fayda var
Denedim işe yaramadı, ayrı olarak Cloud Flight , JD 712 kulaklık var elimde. İkisindede aynı problemi yaşıyorum. İkiside usb girişli ve birisi kablosuz kulaklık. Aynı sorun onlardada var. Problem neyden kaynaklı olabilir sizce?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
6 yıl
Yüzbaşı

kulaklıları degiştirmnize ragmen devam ediyorsa artık ana kartda ufak bir kısa devre var sanırım bunu başka bir açıklaması olamaz acaba kulaklıkdamı sorun var dedim ki başka kulaklık denemenize ragmen aynı sorunu yaşamışsınız korkarım ki ana kartda sorun var başka nerden kaynaklı bilemiyorum artık





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi layk5t -- 21 Ekim 2019; 17:31:11 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Pati Fetisisti
P
6 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: layk5t

kulaklıları degiştirmnize ragmen devam ediyorsa artık ana kartda ufak bir kısa devre var sanırım bunu başka bir açıklaması olamaz acaba kulaklıkdamı sorun var dedim ki başka kulaklık denemenize ragmen aynı sorunu yaşamışsınız korkarım ki ana kartda sorun var başka nerden kaynaklı bilemiyorum artık
Usb girişli kulaklıkda da aynı problemi yaşıyorum ama.



P
6 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Hala çözemedim



L
6 yıl
Yüzbaşı

bedneki bilgide tükendi bir kaç araştırma yapmam gerekcek





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi layk5t -- 30 Ekim 2019; 1:59:51 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.