12 Eylül günü Hepsiburada üzerinden Teknorya firmasından Acer nitro 5 model laptop sipariş ettim. Ürünün gelmesi 5 gün sürdü bu sırada yeni çıkan başka bir model gördüm ve kutusunu hiç açmadan iade talebi oluşturdum ve HB’nin verdiği kod ile yolladım. Ama Teknorya denen firma ürünü kargodan sebepsiz yere almayı reddetti ve kargo 6 gün sonra ayın 23’ünde bana geri geldi.
Firmanın tavrından şüphelendiğim için ürünü açıp denedim ve arızalı olduğunu gördüm. Prize bağlı olmasına rağmen laptopa elektrik gitmiyordu. Hemen Hepsiburada’ya durumu bildirdim, onlar da firma ile görüştüklerini ve bir daha böyle bir sorun olmayacağını söylediler ve yeni bir iade talebi ve kargo numarası verdiler. Ben de aynı gün 23 Eylül’de tekrar kargoya verdim, şimdi 4 gün sonra firma gene kargoyu almayı red ederek geri gönderdi. Firmanın satış sorumlusu “kutusu açılmışsa iade olmaz” gibi bir laf etti telefonda. Hepsiburada’nın müşteri hizmetleri de özür dilemek dışında bir çözüm sunmuyor.
Şu an tüketici hakem heyetine başvurdum ve artık ne olacaksa olur. Bu sürede paramla rezil oldum, sinirlerim bozuldu ayrıca iade kargo paraları da cebimden çıktı. Adı geçen firmanın şikayetvar’da yer alan sayfasını buraya bırakıyorum, zaten her şey ortada.
hmen facebooka pompali tufek yziyorsun cikan sayfalardan bir adet tufek siparis ediyorsn tufegin gelince alip firmaya gidip kim var kim yok kafasins gozune atiyorsun. senin gibi keriz korkaklar oldukca bu adamlar daha ck para yer
Firmanın tavrından şüphelendiğim için ürünü açıp denedim ve arızalı olduğunu gördüm. Prize bağlı olmasına rağmen laptopa elektrik gitmiyordu. Hemen Hepsiburada’ya durumu bildirdim, onlar da firma ile görüştüklerini ve bir daha böyle bir sorun olmayacağını söylediler ve yeni bir iade talebi ve kargo numarası verdiler. Ben de aynı gün 23 Eylül’de tekrar kargoya verdim, şimdi 4 gün sonra firma gene kargoyu almayı red ederek geri gönderdi. Firmanın satış sorumlusu “kutusu açılmışsa iade olmaz” gibi bir laf etti telefonda. Hepsiburada’nın müşteri hizmetleri de özür dilemek dışında bir çözüm sunmuyor.
Şu an tüketici hakem heyetine başvurdum ve artık ne olacaksa olur. Bu sürede paramla rezil oldum, sinirlerim bozuldu ayrıca iade kargo paraları da cebimden çıktı. Adı geçen firmanın şikayetvar’da yer alan sayfasını buraya bırakıyorum, zaten her şey ortada.
https://www.sikayetvar.com/teknorya-bilisim
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dark dragon -- 27 Eylül 2019; 21:9:28 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >