07.08.2019 çarşamba günü türk telekom hattımı turkcelle taşımak için bayiye gittim 6 gb+3 gb yeni gelenlere özel FATURASIZ 34 tl gnc tarifesine geçmek istediğimi söyledim oradaki eleman beni 6 gblık lifecell 40 tl 12 ay FATURALI tarifeye geçirmiş hattım açılalı 4 saat anca oldu ve hiç kullanmadım tekrar gittiğimde beni faturalıya geçiren eleman yoktu oradakiler de şuan işlem yapamayız 1 ay kullanmak zorundasınız sonra kapatabilirsiniz diyor bu sefer de bir sürü cayma bedeli ödemek zorunda kalacağım ben hem pahalı hem de faturalı bir tarife istemiyorum nasıl bir yol izlemem gerek? Tüketici hakları bu olayı çözebilir mi? Ekside gündem oluşturmaya çalışmalı mıyım?
not: tüm işlemler tabletten yapıldı ve oraya e imza attım ben sadece imza atılacak yerleri gördüm altıüstü hat taşıma da zorunlu olduğu için güvenerek fazla üstüne düşmedim
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Bayiyi şikayet et müşteri hizmetlerine Ya böyle kullanırsın Yada faturalı uygun başka tarifeye geçiş yaparsın
Ya da Hattını diğer operatöre taşı. Sonra faturasıza taşırsın İlk ay ceza ödemezsin sadece kalan ayların vergisi çıkar onuda dikkat et Telekom’da iken faturalı hat kullandıysan zaten orada almışlardır
Bayii seni GNÇ yapsaydı zamlardan etkilenirdin zaten, hatta faturasıza geçişlerde hiçbir paket için bayiyle uğraşılmamalı. Her türlü baştan aşşağı yanlış bir işlem olacaktı ve ekstra uğraştıracaktı.
1 ay kullan 2. ay faturasıza çevirirsin. Hatta şimdiden GNÇ tanımlamasını yap. 1 aylık taahhütsüz fiyat + tkü komple alınır sanırım, başkada birşey eklenmez.
Müşteri memnuniyetine Turkcell önem verir, ara temsilciyi durumu anlat bayiinin hatası olduğunu doğrulanınca işini hallederler.
Tekrar gittim beni geçiren eleman oradaydı faturalıyı iptal etti fakat 25 tl bedel çıktı ben de sizin hatanızın bedelini ben ödemek zorunda değilim dedim o da sistemsel hata olduğunu bedel ödemeyeceğimi 2 gün sonra iptal olacağını bir sorun olursa tekrar gelmemi söyledi bakalım bekleyip göreceğiz
not: tüm işlemler tabletten yapıldı ve oraya e imza attım ben sadece imza atılacak yerleri gördüm altıüstü hat taşıma da zorunlu olduğu için güvenerek fazla üstüne düşmedim
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Macella -- 9 Ağustos 2019; 12:28:52 >