Ne yapsaydı en ufak oyunda bile kasan çin malı huaweimi alsaydı 2016 yılında çıkan iphone 7 ile her oyunu her programı çok rahat açıyorum o tarihte çıkan android telefonlar ... |
Ne yapsaydı en ufak oyunda bile kasan çin malı huaweimi alsaydı 2016 yılında çıkan iphone 7 ile her oyunu her programı çok rahat açıyorum o tarihte çıkan android telefonlar çoktan tarihin tozlu sayfalarına kalktılar |
Cihaz değişmiş işte bir sorun olursa birdaha gönderirsin Apple'da kutulu değişim olmuyor herhalde |
Sen bi hevesle bir telefon almışsın. Daha 24 saat olmadan cihazının şarj almadığını tespit ediyorsun. Elinden alıyorlar telefonu 10 gün kullanamıyorsun daha sonra sana sıfırlanmış cihaz teslim ediyorlar. Birazda kendini benim yerime koy. Hadi 6 ay 1 sene sonra böyle bir sıkıntı yaşasam gam yemem. Alır almaz kutudan böyle bir sıkıntı ile çıkıyor cihaz. Bu ayıplı ürün değilde nedir? |
1 günlük cihazı kapalı kutu mu yoksa swapla mi değiştirdiler orası belirsiz. Fabrikasyon hatalı (ayıplı) cihazı neden swap kullanmak zorundayım? |
gecmis olsun |
Özellikle üstüne basa basa cihaza tamir yapılmamasını, swap(değişim) cihazı istemediğimi belirttim. Anlamadım, hem tamir olmayacak, hem swap olmayacak? O zaman nasıl çözülecek sorun? |
32 gb hafızalı 3 sene önce çıkmış cihaza 4k para vermişssin , ne desem bilemedim bu Apple büyük marka ![]() |
Hocam ben gerçekten anlamadım. Şimdi telefon şarj almıyor. Tamir yapılması istenmiyor, bunun üzerine Apple'da ürünü değiştiriyor ? Başka ne yapılabilir anlamadım. Ürün tamir olmuyor işte yeni ürünle değiştirilmiyor mu ? Ben mi yanlış anladım. Kullanılmış ürün göndereceklerse o başka o zaman haklısınız. Ancak ben sıfır ürünle değiştiriliyor şeklinde anladım yanlış mıyım ? |
Ne yapsaydı en ufak oyunda bile kasan çin malı huaweimi alsaydı 2016 yılında çıkan iphone 7 ile her oyunu her programı çok rahat açıyorum o tarihte çıkan android telefonlar çoktan tarihin tozlu sayfalarına kalktılar |
Kapalı kutu cihaz olacak hocam. Aynı kutuya swap (değişim) cihazı koyup göndermeyecekler ya da tamir yapmayacaklar. Ben bunu talep ediyorum. |
Hocam konu ürüne ne kadar verdiğim ya da marka kalitesi değil. Bu konuda neler yapılabilir ? Tecrübeli arkadaşlar vardır belki. Onlardan fikir almak. Sen bu yorumu yaptığına göre söyleyecek bir şeyin yok. |
Hocam o konu karışık işte. Apple kapalı kutu cihaz gönderirse sıkıntı yok ama 24 saat kullan(a)madığım cihazı swap (değişim) cihazı ile değiştirirse ben kabul etmeyeceğim. |
Sorun şu ki şu an 4k paraya cok güncel ve performanslı cihazlar alınır , 3 sene sonra bu cihaz herseyi yine yapabiliyor olacakken 3 sene sonra senin telefonun su anın iphone 4 ü olacak anladın mı ? Ayrıca 7 plusla aynı dönem çıkan s7 edge ile şu an pubg 60 fps alabilirken ne tarih olmasından bahsediyorsun ? Laf sokma derdinde olun da az mantıklı laf sokun , 3 senelik 32 gb dahili hafızalı tele 4k para verilmez. Konu sahibi , sana gelecek cihaz sıfır olacaktır , değişim cihazı değil.Aksi taktirde tüketici hakem heyeti ile halledebilirsin ancak , 1 günlük cihazda böyle sorunları yaşaman üzücü açıkcası. |
İnşallah dediğin gibi olur. |
Direk tüketici haklarına gitmen daha doğru olurdu, servise verip işlem yapıldıktan sonra dönüşü olmaz daha, kullanacaksınız artık mecbur |
Teknosa'daki müdür arkadaşlar böyle yapmamı söyledi. ![]() |
Ohoo onları dinlemeniz en büyük hata zaten. Onlar satılsın yeter kafasındalar, adamların işi yalan dolan düzenbazlık hocam. |
Onların Allah bin belasını versin. Teknosa'nın önünden geçersem bundan sonra. |
Ne zamandır iPhone 7 plus aklımdaydı. ÖTV zamlanmadan alayım dedim.1 mayıs 2019 tarihinde Antalya Agora AVM'deki Teknosa'dan bir adet iPhone 7 Plus 32 GB Silver satın aldım. Mağazadaki stokta bu telefon olmadığı için beni Özdilek AVM'deki Teknosa'ya yönlendirdiler. Fatura kesildikten sonra cihazı teslim almak içim mağazalarına gittim. Görevli bayan telefonu teslim ederken " Açıp kontrol etmeyecek misiniz ?" dedim. Kendisi bana "İsterseniz siz şurada kendiniz kontrol sağlayabilirsiniz." dedi. Bende açtım kontrol ettim. Bir sıkıntı gözükmüyordu.Eve gittim. Telefonu şarja taktım ve sabah baktığımda şarj oluyor gibi görünmesine rağmen şarj olmuyordu. Başka kablolarla denedim sonuç aynı.Hemen aldığım yere geri götürdüm. Bunu bu şekilde değiştiremeyeceklerini servis raporunun olması gerektiğini söylediler. Kendileri servise verirlerse işlemin daha da uzayacağını benim Antalya KVK servise verirsem daha hızlı işlem olacağını belittiler . Hatta orada sorumlu müdür başka bir marka olsa müşteri memnuniyeti adına hemen değişim sağlayacaklarını ama konu Apple olunca ellerinin bağlı olduğunu söyledi. İlla ki servise gitmesi gerektiğini söyledi.
Cihazı 02.05.2019 tarihinde Antalya KVK Teknik servise teslim ettim. Özellikle üstüne basa basa cihaza tamir yapılmamasını, swap(değişim) cihazı istemediğimi belirttim. Oradaki görevli bana kendilerinin herhangi bir müdahalede bulunmadıklarını, son sözün Apple'da olduğunu söyledi. Aşağıda KVK teknik servise verdiğim belgeyi görebilirsiniz.
< Resime gitmek için tıklayın >
Aradan yaklaşık 8 gün geçti. Apple aşaıdaki ekran görüntüsünde de göreceğiniz gibi değişim cihazı göndermiş.
< Resime gitmek için tıklayın >
Teknosa beni arıyor. Değişim cihazı gönderildiği için bizim bir müdahalemiz söz konusu değil diyor. Müşterinin halinden anlamak sıfır. . Başıma bunlar geldi. Aşırı derecede şansızım.
Sizce şimdi ne yapmalıyım ?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >